וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב 75:90

הצהובים פתחו היטב את הפלייאוף העליון ושוב הביסו בקלות את היריבה העירונית. סמית' עם 21 ולנדסברג עם 17 הצטיינו

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג. קובי אליהו
איזו חגיגה. לנדסברג/קובי אליהו

רק לפני חודש נפגשו מכבי והפועל תל אביב לדרבי ביד אליהו, שהסתיים בתבוסה צורבת לאדומים. אך אם במשחק ההוא היו לאדומים נסיבות מקלות בהיעדרם של רביב לימונד ומתן נאור, הערב (שני) התרחיש חזר על עצמו, והפעם אין לאדומים תירוצים. החבורה של דיוויד בלאט טאטאה את יריבתה העירונית והנחילה לה תבוסה עם 75:90 קליל, שמעניק לה את המקום הראשון בטבלת ליגת העל מחדש.

הפועל תל אביב תחזור כעת ללחם והחמאה שלה - המשחקים מול הקבוצות שב'ליגה שלה' וייאבקו על מיקום מולה בפלייאוף העליון. ומכבי תל אביב? היא יוצאת מכאן לסדרת משחקים קשה במיוחד, שתחל במשחק חוץ בבלגרד ביום חמישי, תמשיך במשחק ליגה לוהט מול הפועל ירושלים ותסתיים בקרב לוהט עוד יותר מול ריאל מדריד ביורוליג. אם לשפוט על פי המשחק הערב, היא בהחלט מוכנה לאתגר.

הניצחון של מכבי תל אביב לא הוטל בספק מהדקה הראשונה. אחרי רבע ראשון שהסתיים ביתרון 13:20, הצהובים פתחו מבערים ברבע השני, ובאמצעות יכולת נפלאה של דווין סמית' וסילבן לנדסברג, פתחו פער גדול מ-20. המחצית השנייה הייתה כל כולה גארבג' טיים, בו שחקני מכבי תל אביב ניצלו את ההזדמנות כדי להשתעשע, להגדיל את היתרון ולעבות את השורות הסטטיסטיות. דווין סמית' סיים עם 21 נקודות ב-21 דקות, סילבן לנדסברג תרם 17 ואלכס טיוס סיפק משחק מפלצתי מתחת לסלים עם 11 נקודות, 13 ריבאונדים ו-3 חסימות. בהפועל תל אביב תפקדו רק קרלון בראון עם 17 ורביב לימונד עם 16. לרוע מזלו של בלאט, סופוקליס שחורציאניטיס נפגע בעינו במהלך הרבע הרביעי, ירד לטיפול ולא שב. הסנטר היווני ייבדק.

שחקני מכבי תל אביב דייויד בלו, טייריס רייס. קובי אליהו
כולם השתתפו בחגיגה. בלו ורייס/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס מול שחקן הפועל תל אביב טמיר אריאלי. קובי אליהו
הם מפחדים. אריאלי מול סופו/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1

רביב לימונד פתח את המשחק עם חדירה יפה והעלה את האדומים ליתרון 0:2, אך היקמן רשם חמש נקודות משלו והצהובים עלו ל-2:7 מהיר. האדומים השוו ל-7:7. היקמן המשיך ללהוט והעלה את מכבי תל אביב ליתרון 7:14, אך אואנס ענה עם שלשה בצד השני. בלו צלף שלשה מהפינה, ולימונד קבע 13:20 למכבי תל אביב בסיום הרבע.

רבע 2

מכבי תל אביב פתחה את הרבע השני בסערה, וסילבן לנדסברג עם חמש רצופות קבע 15:30. לימונד הרגיע מעט את הצהובים ביציעים עם שלשה שהוריד ל-34:21. מפגן הדאנקים של לנדסברג נמשך, ועם אחד נוסף במתפרצת הוא הגיע ל-7 נקודות וקבע 21:38. הבריחה בראשות סמית' נמשכה, והצהובים עלו ליתרון 23:44. פניני קלע שלשה שנייה, דווין סמית' הוסיף אחת נוספת ומכבי תל אביב ירדה להפסקה ביתרון 22 נקודות, 28:50.

רבע 3

בראון ואואנס קלעו כל אחד בפתיחת הרבע השלישי, אך טיוס קלע ארבע משלו בצד השני והפער נותר על 22. הארפר ניצל רפיון של דקה או שתיים בהגנה של הצהובים, הגיע ל-11 נקודות אישיות והוריד ל-60:40. היקמן שחרר מרפק מכוער לעברו של גולן גוט הצעיר, וספג עבירה בלתי ספורטיבית, אך הפועל תל אביב לא ניצלה זאת כדי לצמק. לנדסברג המשיך לחגוג ולחתוך את ההגנה האדומה פעם אחר פעם. עם ארבע רצופות הוא קבע 46:69 למכבי תל אביב בסיום הרבע.

רבע 4

גם הרבע האחרון לא הביא עימו בשורה לאדומים. סילבן לנדסברג ודווין סמית' המשיכו לעשות ככל העולה על רוחם, הגיעו ל-14 ו-21 בהתאמה, והעלו את הצהובים ליתרון שיא של 26 נקודות, 51:77. טיוס סיפ עוד דאנק מהדהד, אוחיון צלף מבחוץ והיתרון עמד על 60:85, 3 דקות לסיום. גם בן אלטיט עלה ממעמקי הספסל וקיבל אלי אופ קליל ממסירה של אינגלס. בסיום הפועל תל אביב הצליחה להמתיק מעט את הגלולה המרה וצימקה ל-90:75.

שחקן הפועל תל אביב קרלון בראון מול שחקני מכבי תל אביב דווין סמית', אלכס טיוס. קובי אליהו
לא יכל לבדו. בראון מול סמית'/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 21 (8 ריבאונדים, 21 דקות), סילבן לנדסברג 17, אלכס טיוס 11 (13 ריבאונדים, 3 חסימות), גיא פניני (6 איבודים) וריקי היקמן 8 כל אחד, דייויד בלו 7, טייריס רייס 6, יוגב אוחיון 5 (2 מ-8 מהשדה, 4 אסיסטים) 5, סופוקליס שחורציאניטיס 4, בן אלטיט 3.

קלעו להפועל תל אביב: קרלון בראון 17 (6 מ-17 מהשדה, 8 ריבאונדים), רביב לימונד 16 (8 אסיסטים), ג'סטין הארפר 13, ג'וש אואנס ויונתן שולדבראנד 11 כל אחד, אנתוני מארשל 6, טמיר אריאלי 1. כן שיחק גולן גוט.

סופוקליס שחורציאניטיס מכבי תל אביב. קובי אליהו
סיבה לדאגה? סופו לאחר הפציעה בעין/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג. קובי אליהו
לנדסברג מטביע/קובי אליהו
מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. קובי אליהו
אדלשטיין אובד עצות/קובי אליהו
שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב מתווכח עם אוהד הקבוצה. קובי אליהו
שמעון מזרחי מצא זמן להתווכח עם אוהד שהניף שלט בגנות המנהלת/קובי אליהו
יוגב אוחיון מכבי תל אביב מול אנתוני מארשל הפועל תל אביב. קובי אליהו
גם הופעת הבכורה שלו לא המתיקה את הגלולה המרה. מארשל שומר על אוחיון/קובי אליהו
אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו
אוהדי מכבי, הפועל תל אביב מוחים על קיום הדרבי התל אביבי מוקדם. קובי אליהו
שלט מחאה של האוהדים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully