וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו: "העיקר שכולנו נישאר בריאים"

הספרס הגיעו ראשונים ל-50 ניצחונות, לפופוביץ' אין כוח לחגיגות. גם הקליפרס לוהטים: "יש להם סיכוי לזכות באליפות"

טים דאנקן טוני פארקר סן אנטוניו ספרס. GettyImages
זקנים, אבל לפני כולם. טוני פארקר וטים דאנקן/GettyImages

כמו תמיד, מירב העניין בליגה הולך ללברון ג'יימס ומיאמי העולים ויורדים, וכמובן לניו יורק ולהגעה של פיל ג'קסון, וקווין דוראנט ואוקלהומה סיטי והמרדף אחרי הטבעת ותואר ה-MVP, אבל מי שממשיכה לעשות את העבודה השקטה היא סן אנטוניו, שהשיגה הלילה (בין ראשון לשני) ניצחון עשירי ברציפות (104:122 על יוטה), והיא לא רק עם המאזן הטוב במערב, עם יתרון שני משחקים על OKC בפסגת המערב, היא גם פתחה פער מאינדיאנה וממיאמי בתקווה להבטיח יתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף. גם הם יודעים שבעונה שעברה, יתרון ביתיות היה יכול להיות כל ההבדל בין טבעת לשברון לב.

ואם אתם רוצים דוגמה לעקביות של הספרס, שימו לב: סן אנטוניו הפכה לקבוצה הראשונה העונה שמגיעה ל-50 ניצחונות, היא עונה 15 ברציפות עם 50 ניצחונות ומעלה, וזו עונה שלישית ברציפות שאחרי 66 משחקים היא במאזן 16:50! "העקביות שלהם היא פשוט קריפית", נכתב עליהם ב-ESPN. הלילה הם עשו את זה כשהם צולפים מעבר לקשת 10 מ-16, 63 אחוז, כשבשורה חיובית נוספת מגיעה מכיוונו של מאנו ג'ינובילי: בשנה שעברה היו כבר מי שהספידו את הארגנטינאי, הלילה הוא שוב הזכיר שהשמועות על מותו היו מוקדמות, כשקלע 21 נקודות ב-8 מ-11 מהשדה.

ניצחון 11 ברציפות לקליפרס, הספרס עם 10 ניצחונות רצופים

אתגר מזן אחר: על המשימה החדשה של פיל ג'קסון בניקס

נקבע השיבוץ לטורניר המכללות: אתם מוכנים לטירוף?

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס. Eric Gay, AP
השמועות על מותו היו מוקדמות. מאנו ג'ינובילי/AP, Eric Gay

גרג פופוביץ', כהרגלו, לא מתרשם ממונחים כמו "מאזן" "עקביות" וכדומה. "זה לא ממש מזיז לי", אמר מאמן סן אנטוניו, "העיקר שלכולכם יש על מה לכתוב, אני מניח. זה בטוח יותר טוב מלהפסיד 50 משחקים. בכל אופן, אנחנו חושבים על דברים אחרים. זו פשוט חבורה שמשחקת כבר הרבה שנים ביחד, וזו הסיבה שאנחנו מנצחים. שיאים ורצפים וכל מיני דברים כאלה פשוט לא מעניינים אותנו".

טוני פארקר יודע ש"אנחנו נכנסים לקצב, מאנו נראה טוב, הוא נראה בריא. וטימי, הקליעה שלו מבחוץ מתחילה להיכנס, הוא עושה את הדברים הקטנים. עכשיו העיקר שכולנו נישאר בריאים". עם זאת, פארקר מוסיף ש"אנחנו אולי במצב טוב, וזה נהדר לנצח 50 משחקים, אבל המטרה היחידה היא אליפות".

גם ביוטה יודעים להחמיא ליריבה. "צריך פשוט לתת להם קרדיט", אמר מאמן הג'אז טיירון קורבין, שראה את את הספרס קולעים שיא עונתי של 62.8 אחוז, "זה פשוט מועדון נהדר. הם יודעים מי הם. הם לוקחים את הזריקות הנכונות. היו להם 31 אסיסטים, כך שהם גם מניעים היטב את הכדור. החבר'ה שעלו מהספסל קלעו כמה זריקות גדולות. החבר'ה שלנו נלחמו, אבל הם פשוט טובים יותר בכל מה שהם עושים. צריך פשוט לתת להם הרבה קרדיט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גרג פופוביץ', סן אנטוניו ספרס. BAHRAM MARK SOBHANI, AP
"זה בטוח יותר טוב מלהפסיד 50 משחקים". גרג פופוביץ'/AP, BAHRAM MARK SOBHANI

בלייק גריפין הזכיר הלילה שבנוסף לסן אנטוניו ואוקלהומה סיטי, אסור להספיד במערב את לוס אנג'לס קליפרס, שמחזיקה ברצף הכי ארוך בליגה: הלילה הקליפרס הביסו 80:102 את קליבלנד ורשמו ניצחון 11 ברציפות, וגריפין, שנמצא פשוט בכושר מצוין, שוב היה קרוב לטריפל דאבל, עם 21 נקודות, 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים ביום הולדתו ה-25.

"רצף המשחקים המוצלח שלנו הוא תוצאה של מאמץ קבוצתי אדיר", אמר גריפין, שקלע לפחות 20 נקודות ב-26 המשחקים האחרונים שלו. "יש לנו בחורים שהתעלו וממש עשו את החלק שלהם. בקבוצה שלנו אין שחקן אחד שמתניע אותנו. אני באמת מאמין שזה הישג קבוצתי". מייק בראון, מאמן הקאבלירס, החמיא לקליפרס הלוהטים: "הם קבוצה נהדרת, עם סיכוי לזכות באליפות. הסגל שלהם כל כך עמוק, עם אולסטארים שעולים מהספסל, יש להם ניסיון בפלייאוף ודוק הוא מאמן מצוין".

בלייק גריפין, כריס פול, לוס אנג'לס קליפרס. Jae C. Hong, AP
"אין שחקן אחד שמתניע אותנו". בלייק גריפין עם כריס פול/AP, Jae C. Hong

וגם הלילה: זה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully