וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה: "כריסטיאנו רונאלדו השחקן הטוב בכל הזמנים"

חלוץ ריאל הילל את חברו, ששיפר את מאזן השערים האימתני, ואמר: "העובדה שצרפת לא תהיה פייבוריטית בקיץ תעזור לנו"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. Daniel Tejedor, AP
מי יעצור אותו? רונאלדו/AP, Daniel Tejedor

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לשבור שיאים. CR7 כבש אתמול (שבת) את שער הניצחון של ריאל מדריד ב-0:1 אצל מלאגה, שמר עבורה על המקום הראשון בטבלה ועל הדרך רשם ציון דרך נוסף. היה זה שערו ה-25 העונה בליגה הספרדית, ובכך הוא שבר שיא נוסף, כשהפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה הספרדית שכובש 25 שערים ומעלה בחמש עונות רצופות. וכל זה, אגב, ב-24 הופעות בלבד בליגה.

בסך הכל, מאז נחת הפורטוגלי בריאל מדריד בתחילת עונת 2009-10, הוא כבש 171 שערי ליגה - 26 בראשונה, 40 בשנייה, 46 בשלישית, 34 ברביעית ו-25 בחמישית. ליאונל מסי דולק אחריו, אגב, ואם הוא יכבוש 10 שערים נוספים בליגה ויגיע ל-25 שערים העונה, הוא יהיה השני שרושם את ההישג הזה.

שער ניצחון לרונאלדו ב-0:1 של ריאל אצל מלאגה

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. Daniel Tejedor, AP
נראה שהפציעה לא חמורה. בנזמה/AP, Daniel Tejedor

קארים בנזמה התמוגג משיתוף הפעולה עם הפורטוגלי, ובראיון לתחנת טלוויזיה צרפתית אמר היום: "עבורי הוא השחקן הטוב בכל הזמנים. אני מאושר שיש לי אפשרות לשחק עם השחקן הטוב עולם, ועבורי ריאל מדריד זה המועדון הגדול ביותר בעולם". החלוץ התייחס לשער שהבקיע בפלייאוף על הכרטיס למונדיאל מול אוקראינה ואמר: "זה היה השער החשוב ביותר בקריירה שלי. עכשיו אף אחד לא יצפה מאיתנו לכלום בגביע העולמי. אף אחד לא יציב אותנו כפייבוריטים, וזה יעבוד לטובתנו".

ריאל נראית מוכנה ומזומנה לקראת הקלאסיקו מול ברצלונה בשבוע הבא, אך צ'אבי אלונסו מצנן את ההתלהבות. "הקלאסיקו יהיה מאוד חשוב, כמובן, אבל הוא לא יהיה מכריע. אנחנו במרחק שבע נקודות מהם כרגע, אבל כנראה שהם יצמקו לארבע אחרי המשחק שלהם. היה משחק קשה, מלאגה לא עשתה לנו חיים קלים. הם סגרו אותנו יפה מאוד. כשהקבוצה שלנו לא מתפקדת טוב בהתקפה, כולם נפגעים. אין כאן אף אחד שמרגיש אשמה".

"אי אפשר לנצח כל הזמן 0:2 או 0:3", הסביר המאמן קרלו אנצ'לוטי. "הראינו עוצמה עם עצם הניצחון הזה. היה משחק קשה, כי מלאגה לחצה אותנו. בנקודה הזו של העונה, כל משחק הוא חשב מאוד ותמיד קשה לנצח כאן. אנחנו שומרים על המשכיות, שתסייע לנו מאוד גם בקלאסיקו. אנחנו מוכנים לאתגר הזה".

עניין אחד שבכל זאת מטריד את מנוחתו של אנצ'לוטי הוא הפציעה של קרים בנזמה, שנפגע בדקה ה-31 ומיד הוחלף על ידי אנחל די מריה. על פי הערכה ראשונית, נראה כי הפציעה של החלוץ הצרפתי אינה חמורה, אך הוא יבצע בדיקה מקיפה יותר במהלך היום.

גם אתלטיקו מדריד חזק בעניינים ושער של דייגו קוסטה נתן לה 0:1 על אספניול. הקולצ'ונרוס רחוקים רק שלוש נקודות מריאל מדריד ופתחו פער זמני של ארבע על פני ברצלונה, אבל המאמן דייגו סימאונה מרגיע. אל צ'ולו אמר: "עד שלא יישארו חמישה מחזורים לסיום העונה, לא נדבר על מאבק האליפות. אנחנו רק מנסים לשמור על היכולת שלנו משבוע לשבוע. היה לנו משחק מאוד קשה, ככה זה כשלא גומרים את המצבים עם כדור ברשת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מנג'ר ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. AP
אתה מוכן לקלאסיקו? אנצ'לוטי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully