וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מלאגה-ריאל 1:0, אתלטיקו-אספניול 0:1

הקבוצות ממדריד סיפקו ניצחונות מינימליים, רונאלדו כבש לריאל, קוסטה לאתלטיקו. הפער של ברצלונה מהפסגה: 7 נק'

שבוע ויום לפני הקלאסיקו החם שמצפה לנו בסנטיאגו ברנבאו, התחדשו הערב (שבת) הקרבות בצמרת הליגה הספרדית הצפופה מתמיד. ריאל מדריד השיגה 0:1 קטן ולא מרשים על מלאגה שמסדר לה להגיע למשחק החשוב של השנה מהמקום הראשון. כעת היא פתחה פער של שבע נקודות מברצלונה שתשלים את המחזור בראשון כשתארח את אוסאסונה. מי שהצליחה לשמור על המקום השני ולהישאר צמודה לריאל מדריד במרחק של שלוש נקודות היא אתלטיקו מדריד שגברה 0:1 על אספניול למרות שהפגינה יכולת לא ממש מרשימה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער. Daniel Tejedor, AP
השאיר את ריאל בפסגה. רונאלדו/AP, Daniel Tejedor

מלאגה - ריאל מדריד 1:0

רגע לפני שמחכה להם מפגש לפרוטוקול בלבד בשמינית גמר ליגת האלופות מול שאלקה (1:6), ריאל מדריד ידעה שהיא חייבת להגיע עם ניצחון למפגש הכי חשוב שלה השנה בשבוע הבא מול ברצלונה. מלאגה שנאבקת על החיים שלה נלחמה, הגיעה להזדמנויות וסיכנה את השער של דייגו לופס, אבל שער של כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-23 עשה את ההבדל. הדבר היחיד שיכול לגרום לקרלו אנצ'לוטי מעט לחשוש היא הפציעה של קארים בנזמה שיצא במחצית הראשונה, ואילץ את אנחל די מריה, שלא תכנן לשחק לעלות מהספסל.

בדקה ה-12 קיבלנו את הבעיטה הראשונה למסגרת שהייתה שייכת לכריסטיאנו רונאלדו שהכדור שלו נעצר. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-23 כשרונאלדו קיבל כדור מגארת' בייל, עשה הטעייה ומול קמאצ'ו ואנג'לרי שחרר בעיטה חדה לפינה הימנית שהסתיימה ברשת. 0:1 לריאל. בדקה ה-31 נורדין אמרבאט השתלט על כדור אבוד ובעט בעיטה בחצי יעף שסידרה לדייגו לופס הדיפה טובה. דקה לאחר מכן קארים בנזמה שנפצע הוחלף על ידי די מריה שהוקפץ מהספסל.

מלאגה פתחה בלחץ את המחצית השנייה ובדקה ה-47 סמואל שיגר בעיטה מחוץ לרחבה אחרי הורדת כדור בראש של רוקה סנטה קרוס, אבל הבעיטה של הקשר נעצרה. בדקה ה-63 איסקו הוחלף וזכה לתשואות גם מאוהדי מלאגה שמוקירים את התקופה היפה שלו בקבוצה. 13 דקות לסיום רונאלדו קיבל מדי מריה ונגח מקרוב, אבל הכדור שלו נעצר.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. Daniel Tejedor, AP
נפצע והוחלף בשלב מוקדם. קארים בנזמה/AP, Daniel Tejedor

אתלטיקו מדריד - אספניול 0:1

ארבעה ימים אחרי ה-1:4 הפנטסטי על מילאן ששלח אותם לרבע גמר ליגת האלופות לראשונה מאז 1997, הקולצ'ונרוס חזרו למאבקים על הלחם והחמאה שלהם במפגש לא פשוט מול האורחת מקטלוניה שהייתה לא פחות טובה. הקבוצה של דייגו סימאונה שלא הפסידה העונה בויסנטה קלדרון לא הציגה כדורגל מרשים, אבל הניצחון משאיר אותה בפער של שלוש נקודות מהפסגה ובעיקר מלחיץ את ברצלונה. מבחינתה של אתלטיקו זהו ניצחון שני ברציפות, בעוד אספניול שנאבקת על מקום באירופה מתרחקת כעת מהמטרה שלה.

המשחק נפתח בצורה שקולה, אבל אספניול הייתה מסוכנת בדקות הראשונות וסיפקה מספר הזדמנויות. בדקה השישית סרחיו גרסיה מצא את כריסטיאן סטואני שבעט ונעצר אצל קורטואה. בדקה ה-14 חוסה סוסה הגביה כדור לראש של דויד וייה, אבל הנגיחה לא הייתה מספיק מסוכנת ונעצרה. בדקה ה-20 סיפק גרסיה בעיטה מתוך הרחבה, אבל שוער אתלטיקו ירד ולקח היטב. דייגו סימאונה כנראה עורר את השחקנים שלו במחצית מכיוון שעשר דקות בתוך המחצית השנייה דייגו קוסטה קיבל כדור מוייה במהלך התקפה מתפרצת והכניע את פרנסיסקו קאסייה.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד מול רפאל פואנטס שחקן אספניול. Andres Kudacki, AP
התקשו במחצית הראשונה. דייגו קוסטה/AP, Andres Kudacki

משחקים נוספים:

לבנטה - סלטה ויגו 1:0
לסלטה: נוליטו (19)

ראיו וייקאנו - אלמריה 1:3
לראיו: אלברטו בואנו (38), חואקין לאריביי (57 ו-77). לאלמריה: פרננדו סוריאנו (72)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully