וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבוראל הודיעה: למאר אודום פצוע וייעדר חודשיים

הרומן הקצרצר בדרך לסיום. הפורוורד סובל מפגיעה באזור המותן ויישאר בארה"ב לשיקום: "משאירים דלת פתוחה לחזרתו"

שחקן קוצ'ה לבוראל ויטוריה למאר אודום. Rafa Rivas, GettyImages
קנדציה מביכה משהו. אודום/GettyImages, Rafa Rivas

זה היה קצר, ומביך. קבוצת הכדורסל הספרדית, קוצ'ה לבוראל, הודיעה היום (שבת) כי למאר אודום, שהגיע למועדון ברעש וצלצולים לפני פחות מחודש, פצוע בגבו וייעדר בחודשיים הקרובים מהמגרשים.

אודום, שחתם בקבוצה הבאסקית על חוזה לחודשיים, הספיק לשחק במדיה שני משחקים בלבד לפני הפציעה והוא ימשיך את הטיפול בארצות הברית, כך שכלל לא ברור אם ישוב בכלל לספרד מתישהו. למרות זאת, המועדון מסר: "אנחנו בטוחים שההחלמה תעבור היטב ומשאירים דלת פתוחה לאיחוד אפשרי בין הצדדים בעתיד, ברגע שהשחקן יתגבר על הפציעה".

באישור הקבוצה, המריא אודום ביום שלישי החולף לארצות הברית, שם נבדק אצל הרופא שליווה אותו לאורך קריירת ה-NBA שלו. בבדיקה התברר כי הפגיעה היא באזור המותן וכאמור, היא תשבית אותו ככל הנראה לחודשיים, כלומר, עד לאחר סיום החוזה הנוכחי שלו עם לבוראל.

החולצה של שחקן קוצ'ה לבוראל ויטוריה למאר אודום. מתוך הטוויטר של קוצ'ה לבוראל ויטור, צילום מסך
מה יעשו עם כל החולצות?/צילום מסך, מתוך הטוויטר של קוצ'ה לבוראל ויטור

"אנו רוצים להודות לשחקן על התנהלותו בתקופה בה היה איתנו עד כה", הוסיפו בלבוראל, שם שיחק אודום פעמיים בלבד, פעם אחת ביורוליג ופעם נוספת בליגה, כשהוא צובר בסך הכול שתי נקודות.

אודום הגיב: "המסע לא נגמר, אבל אני צריך להיות אחראי כלפי המועדון. אני פצוע ואזדקק לתקופת שיקום בארצות הברית. אני מרוצה מהמועדון ומהעיר. הכול קורה מסיבה מסוימת. אני חושב שמצאתי סוג של בית בויטוריה".

אודום לא שיחק באופן סדיר מאז סופה של עונת 2012-13, אז הוא סיים את חוזהו בלוס אנג'לס קליפרס. בחודשים שחלפו מאז הוא התמודד עם התמכרות לסמים, נתפס נוהג בשכרות והחל בהליך גירושין עם בת זוגו המפורסמת, קלואי קרדשיאן. בנובמבר האחרון דוק ריברס הזמין אותו להתאמן עם הקליפרס בתקווה להעלות את חייו בחזרה על המסלול, אבל הוא לא קיבל חוזה וכעת נראה שגם באירופה הקריירה לא ממש תשוקם.

ההתרסקות האישית הנוראית של למאר אודום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully