וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'לסי רוצה את הולק, ליברפול את אדריאנו

האנגליות עובדות במרץ: מוריניו עשוי להציע 40 מיליון ליש"ט על חלוץ זניט. ריאל ויתרה על קרוס, יונייטד מוכנה להסתער

הולק, שחקן זניט חוגג. רויטרס
האם זה חלוץ העל שצ'לסי מחפשת? הולק/רויטרס

העונה באנגליה תגיע לסיומה בעוד חודשיים וכל הגדולות בפרמיירליג מרוכזות במאבקי הצמרת, אבל כולן גם חושבות על העונה הבאה. כך למשל, צ'לסי וז'וזה מוריניו, שמחפשים נואשות אחר חלוץ ברמה הגבוהה ביותר, שיוכל לשדרג את ההתקפה שלהם.

עד כה, מרבית השמועות עסקו בדייגו קוסטה, אותו "המיוחד" מעריך עד מאוד. צ'לסי עשויה להציע 27 מיליון ליש"ט על חלוץ נבחרת ספרד, אולם כעת עולה שם חדש, זה של חלוצה הברזילאי של זניט סנט פטרסבורג, הולק. סוכנו של השחקן טען שהוא מעוניין לעבור לפרמיירליג בתום העונה הנוכחית, מה שעשוי לתת לצ'לסי אור ירוק לבצע את המהלך. הסכום לעומת זאת, עלול להיות בעייתי, כאשר הקבוצה הרוסית דורשת כ-40 מיליון ליש"ט על הולק, אולם ייתכן כי מוריניו יחליט בכל זאת שזה חלוץ העל בו הוא מעוניין.

אדריאנו שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
בדרך למרסיסייד? אדריאנו/רויטרס

ובינתיים, ליברפול נוטשת עיניים לכיוון קטאלוניה ומקווה לפתור את הבעיה שלה בעמדת המגן השמאלי בעזרת הנחתתו של אדריאנו, שחקן ברצלונה. ברנדן רודג'רס מוכן לשלם שישה מיליון ליש"ט על השחקן שלא מוצא הרבה דקות משחק בקאמפ נואו.

מנצ'סטר יונייטד מעודדת אף היא. ריאל מדריד ככל הנראה יצאה מהמירוץ אחר קשר באיירן מינכן, טוני קרוס והשדים האדומים, שמאוד מעוניינים בו, צפויים להגיש בתום העונה הצעה על סך 25 מיליון ליש"ט. דייויד מויס אמור לקבל מההנהלה כ-200 מיליון ליש"ט לרכישת שחקנים בפגרה הקרובה במטרה שהעונה המאכזבת אותה יונייטד חווה כיום, לא תחזור על עצמה.

”המשחק הגדול בין יונייטד לליברפול מזה 20 שנה”

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי
  • הולק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully