וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק הכי גדול בין יונייטד לליברפול מזה 20 שנה"

אנגליה מוכנה ליום ראשון הגדול, מויס מודה: "הם פייבוריטים" (15:30, ספ'1). ארסנל מתארחת אצל טוטנהאם (18:00, ספ'1)

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
שבוע גורלי. מויס/AP

שמונה משחקי פרמיירליג ייערכו היום (שבת), אבל עם כל הכבוד, כמעט כולם בממלכה מחכים ליום ראשון הגדול. מחר, מנצ'סטר יונייטד תארח את ליברפול (15:30, ספורט 1 ו-HD) ומיד לאחר מכן, טוטנהאם מול ארסנל בדרבי לונדוני לוהט (18:00, ספורט 1 ו-HD).

דניאל סטארידג', שחקן ליברפול. GettyImages
הכריע את המפגש הקודם. סטארידג'/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - ליברפול (15:30, ספורט 1 ו-HD)

מארק אוגדן, הכתב הבכיר של ה"טלגרף", הגדיר זאת בפשטות: "המפגש הזה הוא הגדול ביותר בין הקבוצות ב-20 השנים האחרונות". יונייטד הייתה זו שנישלה את ליברפול מתואר הקבוצה הגדולה באנגליה לפני שני עשורים וכעת, המייטי רדז נראים מוכנים למהפך מחודש.

ליברפול אומנם במרדף אחרי המוליכה צ'לסי ובכלל לא בטוח שהיא תסיים בין ארבע הראשונות, אבל העונה ללא אירופה עושה רק טוב לקבוצה מהמרסיסייד. היא לא הפסידה בליגה מאז מחזורי הכריסמס ומגיעה אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים, בהם כבשה לא פחות מ-15 שערים. השדים האדומים לעומת זאת, מדשדשים ומקווים להשיג לכל הפחות את המקום החמישי, המוביל לליגה האירופית. בסיבוב הקודם הם הפסידו 1:0 באנפילד משער מהיר של דניאל סטארידג', אבל גם הדיחו את ליברפול מגביע הליגה העונה עם 0:1 באולד טראפורד של חאבייר הרננדס.

דייויד מויס, מנג'ר יונייטד, ניצב בפני שבוע גורלי בו קבוצתו תנסה לבצע מהפך מול אולימפיאקוס בשמינית גמר ליגת האלופות. לקראת המפגש מול היריבה הגדולה, נגדה נאבק שנים רבות בתפקידו הקודם כמנג'ר אברטון, אמר מויס: "לוח המשחקים של ליברפול סידר לה אפשרות לפתוח את העונה מצוין ומשם הביטחון שלהם צמח. החוזה החדש של סוארס גם נתן להם המון מוראל. הם לפנינו בטבלה, אז הם מגיעים כפייבוריטים למשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן ארסנל, אוליבייה ז'ירו. AP
ארסנל חייבת ניצחון ליגה. ז'ירו/AP

טוטנהאם - ארסנל (18:00, ספורט 1 ו-HD)

אם לא די במשחק הראשון, יגיע הדרבי המרתק הזה. התרנגולים בתקופה רעה מאוד. ההשפעה הראשונית של טים שרווד דועכת והם חטפו 4:0 לפני שבוע בדרבי אחר, מול צ'לסי ואז 3:1 ביתי נגד בנפיקה בשמינית גמר הליגה האירופית. טוטנהאם מבינה שגם השנה היא כנראה תישאר מחוץ לליגת האלופות וכעת המאבק שלה הוא על כרטיס לאירופה, מול יונייטד ואברטון. ארסנל לעומת זאת, לא ויתרה על שאיפות האליפות ואחרי ההדחה מליגת האלופות השבוע, ועד לחצי גמר הגביע האנגלי בעוד חודש, היא יכולה להתרכז בליגה, שם ניצחה רק פעם אחת בארבעת המחזורים האחרונים.

התותחנים ניצחו העונה פעמיים את טוטנהאם, 0:1 בליגה בתחילת העונה ו-0:2 בגביע. לעומת זאת, בווייט הארט ליין הם הפסידו בשני הביקורים האחרונים 2:1 ולא ניצחו שם משחק ליגה מאז ספטמבר 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully