וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: פדרר יפגוש את דולגופולוב בחצי הגמר

השוויצרי המשיך לדהור עם 5:7, 1:6 על אנדרסון, האוקראיני הפתיע גם את ראוניץ'. לי גברה על ציבולקובה, ותפגוש את פנטה

שלב רבעי הגמר של טורניר אינדיאן וולס נערכו הלילה (בין חמישי לשישי), ומי שמשך את מירב תשומת הלב היה רוג'ר פדרר. השוויצרי המזדקן שנמצא בכושר מצוין רשם ניצחון עשירי ברציפות, אחרי שזכה בתואר בדובאי בשבוע שעבר, עם 5:7, 1:6 על קווין אנדרסון. זו הפעם השמינית של פדרר בה הוא מגיע לפחות לחצי הגמר בטורניר היוקרתי בדרום קליפורניה, בו זכה ארבע פעמים, והוא צפוי לטפס למקום החמישי בעולם בדירוג הבא.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
מי יעצור אותו? רוג'ר פדרר/AP

פדרר עבד קשה במערכה הראשונה, לפני שהעלה הילוך בשנייה אותה סגר בתוך 23 דקות, כשהמשחק כולו ארך רק שעה ו-9 דקות. יריבו הבא יהיה האוקראיני המפתיע אלכסנדר דולגופולוב, שהדיח גם את מילוש ראוניץ' עם 3:6, 4:6. דולגופולוב, המדורג 31 בעולם שכבר הפיל ברשתו את רפאל נדאל ופאביו פוניני, שיפר את מאזנו העונה מול יריבים מהטופ 20 ל-2:6 עם עוד משחק מצוין, בו חזר מפיגור 3:0 במערכה השנייה וסידר לעצמו עלייה יוקרתית לחצי הגמר.

נה לי טניסאית סינית. AP
הנקמה לא הושגה. ציבולקובה עם לי/AP

אצל הנשים, נה לי העפילה לחצי הגמר כשגברה בשחזור של גמר אליפות אוסטרליה על דומיניקה ציבולקובה. המדורגת ראשונה בטורניר עבדה הפעם קשה יותר מבמלבורן מול הסלובקית העיקשת, לפני שניצחה 3:6, 6:4, 3:6 בתום שעתיים ו-36 דקות. בשלב הבא מחכה לה פלאביה פנטה האיטלקייה, שניצחה במותחן משלה את סלואן סטיבנס המקומית 4:6, 7:5, 4:6, אחרי שהייתה רחוקה נקודה אחת מפיגור 4:0 במערכה השלישית, אבל צברה מומנטום בדיוק בזמן הנכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully