וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: פדרר ממשיך לנצח, ואוורינקה ומארי בחוץ

השוויצרי גבר על טומי האס ורשם ניצחון תשיעי רצוף, ואוורינקה הפסיד לאנדרסון בשלוש מערכות, אנדי מארי ממשיך לאכזב

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. AP
מסיים את דרכו בשמינית הגמר. מארי/AP

לאחר שרפאל נדאל הודח, טורניר אינדיאן וולס היוקרתי (סך פרסים 5.24 מיליון דולר) ממשיך לספק הפתעות והפעם היה זה אנדי מארי שסיים את דרכו והמשיך את פתיחת העונה המאכזבת שלו. המדורג חמישי נכנע למילוש ראוניץ' (10) 4:6, 7:5, 6:3 בתום שעתיים ו-10 דקות של משחק, והודח כבר בשמינית הגמר. מארי, שנאלץ לעבוד קשה מאוד גם מול ייז'י וסלי הצ'כי דווקא פתח היטב, אלא שבשתי המערכות הבאות השיג אפשרות שבירה אחת בלבד (אותה לא ניצל) אל מול ההגשות החזקות של יריבו. מארי מתעקש שהוא כשיר מבחינה פיזית, על אף שמאז שחזר מהפציעה הקשה והניתוח בגב, הוא הפסיד ארבע פעמים בחמישה טורנירים לשחקנים מחוץ לעשירייה הראשונה.

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. AP
נראה מצוין. פדרר/AP

היריב של ראוניץ' ברבע הגמר יהיה אלכסנדר דולגופולוב הלוהט (28), שאחרי שהדיח את רפאל נדאל בסיבוב השני, גבר גם על פאביו פוניני האיטלקי (13), 2:6, 4:6 בשמינית הגמר, ושיפר את מאזנו ל-2:5 מול שחקנים מהטופ-20 השנה. הוא האוקראיני הראשון ברבע גמר אינדיאן וולס מאז אנדריי מדבדב ב-1998.

שחקן בכיר נוסף שהודח היה סטניסלס ואוורינקה, אלוף אוסטרליה המדורג 3 בעולם, שרשם הפסד בכורה ב-2014. אחרי 13 ניצחונות רצופים, ואוורינקה הפסיד 7:6, 4:6, 6:1 לקווין אנדרסון הדרום אפריקאי אחרי שעתיים ו-20 דקות. "ידעתי שמדובר באלוף אוסטרליה", אמר אנדרסון בסיום, "וזו תחושה נהדרת לנצח שחקן כזה". ואוורינקה ניצל רק 3 מ-13 אפשרויות שבירה, בעוד אנדרסון ניצל 5 מ-10 אפשרויות.

בשלב הבא אנדרסון יפגוש את רוג'ר פדרר (7 בעולם), שגבר 4:6, 4:6 על טומי האס, עלה למאזן 3:13 מול הגרמני בן ה-35, והמשיך בכושרו החיובי כדי להעלות את רצף הניצחונות שלו לתשעה אחרי שזכה בטורניר דובאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הטניסאי השוויצרי סטניסלס ואוורינקה. AP
הפסד ראשון השנה. ואוורינקה/AP

האחרון להעפיל לרבע הגמר היה נובאק דג'וקוביץ', שניצח 6:1, 2:6, 3:6 את מרין צ'יליץ' הקרואטי. צ'יליץ', שהיה הטניסאי הראשון בסבב שהגיע העונה ל-20 ניצחונות, אחרי שבחודש פברואר הגיע לשלושה גמרים, המשיך בכושרו המרשים ופתח נהדר מול דג'וקוביץ'. אבל אז, אחרי שזכה בשלוש נקודות בלבד מול ההגשה של הקרואטי במערכה הראשונה, נולה התאושש כדי להשלים ניצחון אחרי שעה ו-45 דקות. ברבע הוא יפגוש את ג'וליאן בנטו (65 בעולם), שניצח 3:6, 6:7 את פליסיאנו לופס הספרדי (37).

רבעי הגמר באינדיאן וולס:

אלכסנדר דולגופולב - מילוש ראניץ'
קווין אנדרסון - רוג'ר פדרר
ג'ון איזנר - ארנסט גולביס
ג'וליאן בנטו - נובאק דג'וקוביץ'

הטניסאי הדרום אפריקאי קווין אנדרסון. AP
מתרגש. אנדרסון/AP

* סימונה האלפ הרומנייה צפויה להעפיל לדירוג השיא שלה ושל הטניס הרומני, כשתעלה שני שלבים למקום החמישי בעולם. "זה נהדר להיות הרומנייה הכי טובה בהיסטוריה, אבל אני רוצה לזכות בתואר גרנד סלאם", אמרה האלפ על החלום האמיתי שלה. האלפ העפילה לחצי הגמר באינדיאן וולס אחרי שגברה 2:6, 2:6 על סטטיסי דלקוואה האוסטרלית, ותפגוש את אגניישקה רדוואנסקה, שניצחה אחרי שעתיים וחצי 5:7, 6:2, 4:6 את ילנה יאנקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully