וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: דג'וקוביץ' בשמינית, גולביס ניצח ועקץ

הסרבי שמט מערכה אך ניצח את גונסאלס הקולומביאני 1:6, 6:3, 1:6. גולביס על דימיטרוב: "מקום 1 בעולם? לא כל כך מהר"

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. Mark J. Terrill, AP
איבוד המערכה רק הרגיז אותו. נובאק דג'וקוביץ'/AP, Mark J. Terrill

טורניר אינדיאן וולס שבקליפורניה נכנס לשלבים הגבוהים, ותמונת שמינית הגמר מתחילה להתבהר, כשהערב (שלישי) שוחקו חלק ממשחקי הסיבוב השלישי. במוקד עמד משחקו של נובאק דג'וקוביץ' נגד הקולומביאני אלחנדרו גונסאלס. הסרבי (2 בעולם) נראה בדרך לטיול קל, אך הפסיד את המערכה השנייה ולבסוף ניצח רק אחרי כשעה וחצי 1:6, 6:3, 1:6. דג'וקוביץ' יפגוש בשמינית הגמר את מארין צ'יליץ', שהעפיל שלב בזכות ניצחון על טומי רוברדו בתוצאה 4:6, 3:6.

דג'וקוביץ' שבר את הקולומביאני במשחקון השני, המשיך ל-0:4 בעזרת שבירה נוספת והשלים 1:6 בתוך 35 דקות בלבד. גונסאלס הפתיע במערכה השנייה ודהר ל-3:6 בזכות אחוזים טובים בהגשה ושבירה אחת, אבל זה רק הרגיז את נולה שלא השאיר מקום לספק עם 1:6 קל במערכה השלישית והמכרעת.

טומי האס הוותיק גבר על קיי נישיקורי היפני 6:7, 2:6 בתוך 1:32 שעות, ובשמינית הגמר יפגוש לקרב מרתק את רוג'ר פדרר.

בקרב המסקרן של הלילה ניצח ארנסט גולביס (20) את גריגור דימיטרוב (15) 6:2, 1:6, 5:7, במשחק שנמשך שעתיים. גולביס ניצל את נקודת השבירה השלישית שלו כדי לעלות ליתרון 5:6 במערכה האחרונה, מול השחקן הכי צעיר בטופ-20. "כולם צופים שהוא יהיה המספר 1 בעולם הבא", אמר גולביס על הבולגרי, "אבל לדעתי יש לו עד שם דרך ארוכה מאוד". ג'ון איזנר (13 בעולם) גבר 4:6, 4:6 על ין סון לו (49, טייוואן) תוך 68 דקות.

הטניסאי הלטבי ארנסט גולביס. Mark J. Terrill, AP
גם שחקן טוב, גם מרואיין טוב. גולביס/AP, Mark J. Terrill
הטניסאי הבולגרי גריגור דימיטרוב. Mark J. Terrill, AP
בכושר טוב. דימיטרוב/AP, Mark J. Terrill

אצל הנשים, סימונה האלפ הרומניה (6 בטורניר) עלתה כבר לרבע הגמר בזכות ניצחון 2:6, 6:1, 4:6 על ג'יני בושאר הקנדית. גם ילנה ינקוביץ' הסרבית (8 בעולם) עלתה, עם 3:6, 1:6 קל על קרוליין ווזניאקי הדנית, שצפויה לרדת למקום ה-17 בעולם, הכי נמוך שלה מאז 2008.

אגניישקה רדוואנסקה (3 בעולם) ניצחה 5:7, 3:6 את אליס קורנה אחרי מערכה הראשונה קשה מאוד, ותפגוש את ינקוביץ'. סלואן סטיבנס (19) עלתה לראשונה לרבע הגמר בטורניר אחרי שניצחה 3:6, 5:7 את קלייבנובה, ומחכה לפלאיה פנטה בהמשך.

הפיינליסטית מאוסטרליה דומיניקה ציבולקובה (11) ניצחה 3:6, 2:6 את פטרה קביטובה (9), ותפגוש ברבע הגמר את נה לי (2 בעולם, 1 בטורניר). הסינית העפילה לרבע אחרי שניצחה את אלכסנדרה ווזניאק הקנדית 1:6, 4:6, כשהיא זוכה בהתמודדות רק אחרי שלקחה את נקודת המשחק ה-11 (!) שלה. "ברוכים הבאים לעולם המטורף של טניס הנשים", אמרה בסיום.

הטניסאית הסינית לי נה. Mark J. Terrill, AP
בסוף זה קרה. לי/AP, Mark J. Terrill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully