וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "זה היה משחק שהיינו חייבים לקחת"

13.3.2014 / 23:02

מאמן מכבי ת"א חגג את הניצחון על ז'לגיריס: "לא היה קל, אבל שמרנו יוצא מהכלל". יאסקביצ'יוס: "לא היינו קרובים להפתיע"

עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) על ז'לגיריס קובנה 67:77 במחזור ה-10 בשלב הטופ של היורוליג, והתבססה עוד יותר במקום השלישי בבית ו'. הצהובים לא הבריקו, אבל הניצחון שלהם לא עמד בסכנה של ממש מול הליטאים שמאיישים את המקום האחרון בבית.

"לא היה קל. ידענו שזה יהיה ככה כשראיתי את ז'לגיריס בשבוע שעבר בעמדת ניצחון על צסק"א. זו קבוצה שלא קל לשבור", אמר דיוויד בלאט בסיום. "אני חושב ששמרנו בצורה יוצאת מהכלל היום, היתה לנו תרומה עצומה משני הפוינט גארדים שלנו - טייריס רייס ויוגב אוחיון, שכל הכבוד לו, הוא נתן לנו דקות מאוד חשובות. קצת התקשנו בהתקפה מכמה סיבות, אבל שיחקנו נכון ואני שמח שניצחנו, זה היה משחק שהיינו חייבים לקחת. אולי היה עלינו קצת לחץ וזה מורגש באחוזי הקליעה שלנו".

בלאט הוסיף: "דווין סמית' לא מתרגש מירידה בתפוקה התקפית. הוא עדיין שומר, לוקח ריבאונד, לא מאבד כדורים. הוא גם לא מאה אחוז כשיר ומשחק עם מגבלות מסוימות, הוא ימשיך לעזור לנו לנצח. סופו עשה שדרוג בקריאה של דאבל טים ועזרה, הוא שחקן שמשחק ללא אנוכיות ואחנו עוזרים לו כדי שיעשה את ההחלטות הנכונות".

בלאט התייחס גם לחילופי דברים בין סופוקליס שחורציאניטיס למעסה רפי וירשובסקי לקראת הסיום: "אם אתם מכירים את סופו, העצבים שלו עולים מהר ויורדים מהר. סופו נותן עונה מסוימת, אתה רואה את המחויבות שלו בכל משחק ומשחק, הוא אחד שעושה את ההבדל.

על כך שבאיירן מינכן הפתיעה את ריאל מדריד ולמעשה סייעה למכבי תל אביב במאבק שלה על המקום השני, אבל בלאט: "זה מסבך את העניינים, אבל זה הבית שלנו. מי שחשב שהבית הזה פשוט, טעה. אני לא בטוח שזה כל כך טוב לנו. המקום השני? יכול להיות שכן, ויכול להיות שלא".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
"אולי היה עלינו קצת לחץ". בלאט/ברני ארדוב

מאמן ז'לגיריס, סאוליוס שטומברגאס: "אנחנו מכירים את מכבי המון שנים, היא קבוצה חזקה ויש לה שחקנים טובים. ניסינו לשלוט בצבע ובמשחק, אבל שחורציאניטיס צריך הגנה ספציפית ולא הצלחנו איתו. בלו ופניני שיחקו טוב והיה קשה לעצור את הקליעות שלהם. השלשות היו אחד מהמפתחות שלהם היום ולעומת זאת, הקליעה שלנו לא הייתה במיטבה. השגנו ניצחון אחד בטופ 16, יש לנו שחקנים צעירים וחסר לנו ניסיון כדי להשיג עוד ניצחונות".

שרונאס יאסקביצ'יוס, שלא הצליח לנצח את האקסית שלו אמר בסיום: "כדי לסכן את מכבי ביד אליהו, צריך לנצל באופן מלא את אותם הדברים שמכבי תיתן לך במשחק. לא עשינו זאת הלילה, ולכן לא היינו קרובים להפתיע כאן. אפשר להיות מאוכזבים לא מהמאזן שלנו שהוא 9:1 אלא מהעובדה שבמספר משחקים היינו קרובים לנצח ולא עשינו זאת. כמה זמן אמשיך לשחק? כל עוד הגוף יאפשר לי, למרות שלאחרונה אני מגלה שיותר קשה לי לרוץ מהר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן ז'לגיריס קובנה שרונאס יאסיקביצ'יוס. ברני ארדוב
לא סיכנו מספיק את מכבי. יאסקביצ'יוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully