וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: גרסיה וייני צפויים לפתוח בדרבי, טיבי בספק

13.3.2014 / 18:48

מאמצים להכשיר את חוליית ההגנה ליום שני. יצחקי נותח בהצלחה. קרויף: "קומפני מאוד מתאים לרוח של ברצלונה"

one

מכבי תל אביב קיימה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת הדרבי הגדול בו תתארח אצל הפועל תל אביב ביום שני בבלומפילד. בקבוצה עדיין מנסים להכשיר את שלושת הבלמים הפצועים, קרלוס גרסיה, שרן ייני ואיתן טיבי, שלא נטלו חלק במשחק הליגה האחרון נגד בית"ר ירושלים בתחילת השבוע. כפי שמסתמן כעת, נראה כי גרסיה שמחלים ממתיחה בשריר המפשעה וייני שחש הטבה בכאבים בשריר הארבע ראשי ברגלו ואף ערך אימון מלא ישובו להרכב, כאשר טיבי שנפגע באזור המפשעה במהלך המשחק נגד הפועל רעננה לפני שבועיים, עדיין נמצא בספק.

ברק יצחקי עבר היום ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו. החלוץ נותח בהצלחה אצל דוקטור גיא מורג, מהמרכז לרפואה תל אביב, וכעת הוא צפוי למספר ימי התאוששות. על פי המתוכנן יעבור יצחקי הליך שיקום בישראל, כאשר פרק זמן ההחלמה והשיקום מוערכים בכחצי שנה לפחות. יצחקי העדיף לעבור את הניתוח בישראל כדי לחסוך גיחות לביקורת בחוץ לארץ, במידה והיה מנותח באיטליה או בספרד. גם החלוץ עצמו וגם ראשי המועדון העדיפו לעבור את הליך השיקום באמצעות הצוות הרפואי של מכבי תל אביב, בתקווה שיצחקי יהיה כשיר לעונה הבאה ויפספס מינימום של משחקים ואימונים ב-2014/15.

המנהל המקצועי של המעודון ג'ורדי קרויף התבטא היום בספרד בנוגע למשחק של קבוצתו לשעבר ברצלונה מול מנצ'סטר סיטי, ואמר: "אהבתי מה שראיתי. ברצלונה החזיקה יותר בכדור, סיטי נלחמה והיו לה הזדמנויות, אבל בסוף הכל הסתדר. לדעתי וינסנט קומפני היה מאוד יכול להתאים לרוח של ברצלונה. לדעתי בארסה תנצח את הקלאסיקו הקרוב בברנבאו, כי היא כבר עשתה את זה בעבר".

לפני יומיים נערכה במשרדי המועדון הגרלת הכרטיסים לדרבי בין כל בעלי המנוי השנתי. כ-1,500 ברי מזל קיבלו אתמול והיום הודעה שמבשרת להם כי זכו בזכות לרכוש את הכרטיס הנכסף לדרבי, כאשר בהודעה נכתב: "מנוי יקר, זכית באפשרות לרכוש כרטיס לדרבי חוץ, תוכל לרכוש את הכרטיס החל מיום ה' בקופת הכרטיסים 'לאן', בהצגת המנוי השנתי".

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עדיין לא החלים לגמרי. טיבי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully