וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מהראן ראדי סיכם לעונה נוספת

12.3.2014 / 17:21

קשר מכבי תל אביב מצטרף לראדה פריצה שהאריך את חוזהו, ואמר: "מרגיש כמו שהרגשתי ביום הראשון כשהגעתי למועדון". קרויף: "מעריכים אותו רבות בזכות המקצוענות ומוסר העבודה שלו"

one

מכבי תל אביב ממשיכה לבנות את הסגל לעונה הבאה, והיום (רביעי) היא הגיעה לסיכום עם מהראן ראדי על הארכת חוזה בעונה נוספת עם אופציה לשנה נוספת. ההחתמה של ראדי, שנעשתה באמצעות סוכן השחקנים גלעד קצב, מצטרפת להחלטה של המועדון להשאיר את ראדה פריצה.

ראדי אמר לאתר הרשמי: "בדיוק כפי שהרגשתי ביום הראשון כשהגעתי למועדון, אני שמח להמשיך ולהשתייך למשפחת מכבי תל אביב. גם אם בשלבים מסויימים של השנה לא הייתי בשיאי, עדיין שמרתי ואמשיך לשמור על מחויבות מקסימלית למערכת ולקהל. רק באמצעות עבודה קשה, מסירות ואחדות נצליח להצעיד את המועדון להישגים ותארים השנה ובעתיד".

המנג'ר הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, אמר לאתר הרשמי: "מהראן הוא שחקן שאנחנו מעריכים רבות בזכות המקצוענות ומוסר העבודה שלו. כשמסתכלים על הסטטיסטיקה שלו מאז שהצטרף למועדון, אפשר רק לומר שהייתה לו תרומה חיובית למכבי תל אביב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עשה התקדמות גדולה. מהראן ראדי/מערכת וואלה, צילום מסך

ראדי, 31, הגיע למכבי תל אביב בקיץ 2012 וחתם על חוזה לשנתיים. הוא הפך במהרה לאחד השחקנים החשובים במערך ותחת אוסקר גרסיה אשתקד הבקיע שמונה שערי ליגה ב-33 הופעות. העונה הוסיף ראדי שני שערים ושבעה בישולים ב-21 הופעות ליגה וכן עוד שער אחד ב-12 הופעות במסגרת האירופית. המעבר למכבי תל אביב סידר לראדי גם זימון לנבחרת ישראל במדיה רשם עשר הופעות וכבש פעם אחת.

בתוך כך, ברק יצחקי שקרע את הרצועה הצולבת בברכו, ינותח בחמישי אצל דוקטור גיא מורג במרכז הרפואי בתל אביב ולאחריו יחל כמובן את הליך השיקום שמוערך כרגע בכחצי שנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully