וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיידורף צדק - אתלטיקו מדריד היא באמת מכונה"

התקשורת בספרד יצאה מגדרה בעקבות ההעפלה לרבע הגמר. סאקי: "רגע עצוב למילאן ולכדורגל כאן". כל התגובות והמספרים

ארדה טוראן שחקן אתלטיקו מדריד. Paul White, AP
ארדה טוראן אחרי ההפגזה/AP, Paul White

לראשונה מאז 1997, אתלטיקו מדריד עלתה לרבע גמר ליגת האלופות. הקולצ'ונרוס עשו זאת בסטייל, עם 1:4 מוחץ מול מילאן, ואחרי שגם במשחק הראשון ניצחו את הרוסונרי, 0:1 בסן סירו. דייגו קוסטה (צמד), ארדה טוראן וראול גרסיה כבשו, קאקה השווה זמנית, ומילאן החבוטה תיפרד מהמפעל.

בכלי התקשורת בספרד חרגו ממנהגם, ובמקום להעניק לריאל מדריד או ברצלונה את מירב תשומת הלב, בחרו להציב את הידיעות על אתלטיקו מדריד בכותרות הראשיות. "אתלטיקו הזו היא אכן מכונה", נכתב ב'מארקה' המדרידאי, בהתייחס לאמירה של מאמן מילאן קלרנס סיידורף לפני המשחק. "אתלטיקו דרסה את מילאן", זעקה הכותרת ב'אס'. "סימאונה ממשיך להוכיח שהוא בנה את אחת הקבוצות הגדולות שהיסטוריה של הרוחיבלאנקוס".

"שיחקנו טוב מאוד כקבוצה הערב", אמר דייגו קוסטה בסיום. "תמיד יש לנו תמיכה גדולה, והערב זה הגיע לנו. אין לנו יריבה ספציפית בראש לקראת רבע הגמר. כל הקבוצות השלב הזה יהיו יריבות קשות".

פליפה לואיז: "זה היה קשה להגיע לשלב הזה, ואנחנו נרגשים. הקשר עם האוהדים פשוט אדיר. אנחנו חייבים להגיע הכי רחוק שאפשר. סימאונה ביקש מאיתנו לא לזלזל במילאן כי הם קבוצה מעולה למרות שלא כל כך הולך להם בליגה האיטלקית. הם כבשו והשוו את המשחק הערב, ושער נוסף שלהם היה מדיח אותנו. אבל אז הגיע השער של ארדה ושלטנו במשחק מהנקודה הזו".

טיבו קורטואה, שוערה של אתלטיקו מדריד, אמר: "נחמד להיות ברבע הגמר, אני חושב שהיה לנו משחק נהדר. אולי במחצית הראשונה לא היינו כאלה טובים, אבל בסך הכול עשינו הופעה מצוינת. יכול להיות נפלא לזכות בליגת האלופות. יהיה קשה, אבל יש לנו סיכוי להגיע לגמר". לגבי עתידו והשמועות על מעבר אפשרי לריאל, הוסיף: "כרגע אני לא יודע מה יקרה. יש לי חוזה לשנתיים נוספות בצ'לסי, אז בסיום העונה נראה".

דייגו סימאונה הצרוד הגיע כמעט בלי קול לעמדת הראיונות, אך החמיא לכולם: "אני מרוצה. מרוצה מהשחקנים שנתנו את הכול על המגרש ומהקהל שמילא את האצטדיון ונתן אווירה נהדרת. באיירן? לא אכפת לי את מי נקבל ברבע הגמר".

ראול גרסיה: "אנחנו יודעים שמילאן היא יריבה נהדרה. עכשיו נראה מול מי נשחק בסיבוב הבא. אין משחק קל בליגת האלופות".


אתלטיקו מדריד מחצה את מילאן בגומלין ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות

קאקה שחקן מילאן חוגג. Denis Doyle, GettyImages
שיא והביתה. קאקה/GettyImages, Denis Doyle

סיידורף: "למה חזרתי? בגלל הצבעים האלה שלבשתי במשך 10 שנים"

מאמן מילאן קלרנס סיידורף, שהפסיד את שני משחקיו כמאמן בליגת האלופות, אמר בסיום: "המחצית השנייה שלנו לא הייתה טובה. עכשיו אנחנו חייבים להגיב ולהתקדם בליגה כדי להשיג את המטרות שנותרו לנו. למה חזרתי למילאן? בגלל הצבעים האלה שלבשתי במשך 10 שנים, הקשר הטוב שלי עם הנשיא, עם גליאני, עם ברברה. הם ביקשו ממני ושמחתי לעשות זאת ולהגיע כבר העונה, אבל אני חושב על העתיד. ננסה לעשות את המקסימום עד סיום העונה".

אריגו סאקי, מאמן העבר האגדי של מילאן שעבד גם באתלטיקו מדריד, לא חסך ביקורת מהרוסונרי: "זה רגע עצוב למילאן ולכדורגל האיטלקי. זו לא קבוצה. הם לא הגנו בצורה קולקטיבית וזה רק הבליט את המגבלות של כל שחקן ושחקן. יש להם הרבה סוליסטים בהתקפה, אבל סגנון הכדורגל שלהם לא מתאים לכך. התאכזבתי מאוד מעאדל טעראבט, הוא סתם שוטט על המגרש".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מריו באלוטלי עם קאקה שחקני מילאן. Denis Doyle, GettyImages
"זו לא קבוצה"/GettyImages, Denis Doyle

מספרי הערב

* השער של דייגו קוסטה היה השער הכי מהיר של אתלטיקו מדריד עד כה בליגת האלופות.

* השער של קאקה היה ה-30 שלו בליגת האלופות והוא הפך לברזילאי הפורה ביותר במפעל הזה.

* ראול גרסיה, עם הופעתו ה-21 במסגרת אירופית במדי אתלטיקו מדריד, השתווה לשיאן של המועדון, לואיס אראגונס המנוח.

* דייגו קוסטה כבש 7 שערים ב-5 ההופעות הראשונות שלו בליגת האלופות. אף שחקן בהיסטוריית המפעל לא רשם נתונים כאלה.

* זוהי הפעם השנייה של אתלטיקו ברבע הגמר, והיא עושה זאת לראשונה מאז 1997.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. Paul White, AP
בליץ. דייגו קוסטה/AP, Paul White
דגל של אוהדי אתלטיקו מדריד. Paul White, AP
דגל של אוהדי אתלטיקו מדריד/AP, Paul White

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully