וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: אתלטיקו ברבע הגמר אחרי 1:4 על מילאן

הקולצ'ונרוס השלימו 1:5 בסיכום שני המשחקים והעפילו למעמד לראשונה מאז 1997. קוסטה (צמד), טוראן וגרסיה חגגו. קאקה השווה זמנית למילאן, שרושמת מפח נפש נוסף בעונה נוראית

ראול גרסיה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. Denis Doyle, GettyImages
חגג עם השלישי והשווה את שיא ההופעות של שחקן עם אתלטיקו באירופה. ראול גרסיה/GettyImages, Denis Doyle

אתלטיקו מדריד העפילה הערב (שלישי) בצורה מרשימה לרבע גמר ליגת האלופות אחרי 1:4 גדול במשחק הגומלין של שמינית הגמר מול מילאן האומללה. הקבוצה הנהדרת של דייגו סימאונה חזרה למבצר בקלדרון אחרי ה-0:1 במילאנו והשלימה כצפוי את המשימה עם עוד תצוגה גדולה שלה לעיני הקהל הביתי. דייגו קוסטה, מלך השערים של הספרדים שכבש גם במשחק בסאן סירו, הטריף את הקהל המקומי עם שער וירטואוזי כבר אחרי שלוש דקות והתכבד גם בקינוח בדקה ה-85. קאקה השווה זמנית בנגיחה (27) והפיח תקוות מחודשות אצל האיטלקים, אבל ארדה טוראן (40) וראול גרסיה (70) הבטיחו את הניצחון והעלו את קבוצתם למעמד הזה לראשונה מאז 1997.

הספרדים ימשיכו את החלום לזכות במפעל הזה לראשונה בתולדותיהם בעונה בה הם נאבקים גם על האליפות ונהנים מעונה פנטסטית מבחינתם. בצד השני, מילאן, סגנית הזכיות במפעל היוקרתי, סיימה למעשה עונה עגומה מאוד מבחינתה כשגם בליגה הקבוצה של קלרנס סיידורף מקרטעת ויש לה סיכוי קלוש לתפוס מקום אפילו בליגה האירופית.

ארדה טוראן שחקן אתלטיקו מדריד. Paul White, AP
בשלב הבא, ובסטייל. טוראן חוגג את ה-1:2 על מילאן/AP, Paul White

מחצית ראשונה

דקה 3: גול! איזו פתיחה מדהימה של אתלטיקו מדריד שעולה ליתרון ממש עם הפתיחה. קוקה קיבל כדור בצד ימין והרים כדור לרחבה אליו הגיע דייגו קוסטה שממש עם קצה הרגל בעט פנימה באומנות מהאוויר. 0:1 מהיר לאתלטיקו.

* זה היה השער הכי מהיר של אתלטיקו מדריד עד כה בליגת האלופות.

דקה 27: גול! מילאן משווה משום מקום עם שער נהדר. פולי פרץ בצד ימין והרים כדור מדויק, קאקה נותר בלתי מכוסה ומקרוב נגח לרשת. 1:1 בקלדרון, מילאן זקוקה לשער נוסף כדי להעפיל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. Paul White, AP
צמד מרשים ועונה חלומית. קוסטה/AP, Paul White

* השער של קאקה היה ה-30 שלו בליגת האלופות והוא הפך לברזילאי הפורה ביותר במפעל הזה.

דקה 29: מילאן כמעט כבשה שער נוסף תוך דקתיים עם בעיטה מרחוק של אבאטה אבל הכדור טס מעל שערו של קורטואה.

אדיל ראמי שחקן מילאן לפני ראול גרסיה שחקן אתלטיקו מדריד. Paul White, AP
עבודה קשה במחצית הראשונה. אדיל רמי מקדים את ראול גרסיה/AP, Paul White

דקה 35: השער של מילאן העיר אותה וקאקה כמעט כבש את השני שלו בנגיחה אחרי הרמה מצוינת שקיבל מטעראבט אבל הפעם הכדור שלו חמק במעט מעל שערו של קורטואה. מזל גדול לאתלטיקו מדריד.

דקה 40: גול! אתלטיקו מחזירה לעצמה את היתרון עם שער די ביזארי של ארדה טוראן. הקשר הטורקי קיבל כדור מראול גרסיה ובעט מ-20 מטרים כדור שפגע באדיל רמי, הטעה את אביאטי ונכנס בקשת לרשת. 1:2 לאתלטיקו.

דקה 42: כמעט קיבלנו גול אדיר של ראול גרסיה שקיבל הרמה מצד ימין ובעט מספרת מרהיבה, אבל הכדור חמק סנטימטרים מהקורה של אביאטי.

קאקה שחקן מילאן חוגג. Denis Doyle, GettyImages
השער שלו לא החזיק מעמד הרבה זמן. קאקה חוגג/GettyImages, Denis Doyle

מחצית שנייה

דקה 48: אתלטיקו כמעט כבשה מיד עם פתיחת המחצית השנייה. דייגו קוסטה מצא את גבי שנותר בלתי מכוסה ומעמדה קורצת מאוד בעט כדור ששפשף את המשקוף וחמק החוצה.

דקה 62: עוד מצב מסוכן לאתלטיקו ושוב דייגו קוסטה היה זה שמצא את מיראנדה הבלם שעלה לכדור קרן ונותר חופשי לנגיחה אבל למזלו של אביאטי הכדור לא היה מדויק.

* ראול גרסיה, עם הופעתו ה-21 במסגרת אירופית במדי אתלטיקו מדריד, השתווה לשיאן של המועדון, לואיס אראגונס המנוח.

דקה 67: מילאן התעוררה עם ניסיון של רוביניו המחליף שפרץ מצד שמאל ובעט מזווית לא פשוטה כדור מדויק אבל קורטואה הדף.

דקה 71: גול! אתלטיקו מדריד סגרה עניין עם שער שלישי. גבי הרים כדור חופשי מצד ימין וראול גרסיה נגח לפינה ופנימה. 1:3 מבטיח לאתלטיקו מדריד.

* ראול גרסיה כבש (4) או בישל (4) שמונה שערים בשמונה ההופעות שלו העונה בליגת האלופות.

דקה 72: דקה אחרי השער של גרסיה, רוביניו יכל לצמק מיד כשנותר חופשי מול קורטואה אבל הכדור שלו ננעץ במשקוף וחמק החוצה.

דקה 85: גול! ההפסד של מילאן הופך לתבוסה, דייגו קוסטה השלים צמד אחרי שהשתלט על כדור ברחבה ומזווית לא פשוטה בעט מימין לשמאל שטוח ולפינה. 1:4 ענק לאתלטיקו.

מריו באלוטלי עם קאקה שחקני מילאן. Denis Doyle, GettyImages
ספגו פעמיים במחצית. באלוטלי וקאקה מאוכזבים/GettyImages, Denis Doyle

הרכב אתלטיקו מדריד: טיבו קורטואה, חואנפרן, דייגו גודין, פליפה לואיס, מיראנדה, מריו סוארס, קוקה, גבי, ראול גרסיה (חוסה סוסה, 72), ארדה טוראן (כריסטיאן רודריגס, 78), דייגו קוסטה.

הרכב מילאן: כריסטיאן אביאטי, אדיל רמי, דניאלה בונרה, אנדראה פולי, אורבי עמנואלסון, איניאציו אבאטה, נייג'ל דה יונג (סולי מונטארי, 78), עאדל טעראבט (רוביניו, 46), מייקל אסיין ג'מפאולו פאציני, 69), קאקה, מריו באלוטלי.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully