וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: זאק רוזן גמר את העונה

11.3.2014 / 17:49

בדיקה שנערכה למתאזרח (24, 1.85) גילתה ששבר את כף ידו בהפסד להפועל ת"א. הקבוצה תנסה למצוא מחליף עד יום ה'

שחקן מכבי אשדוד זאק רוזן. מגד גוזני
סיום עגום לעונה. רוזן/מגד גוזני

מכבי אשדוד סיימה אמש (שני) את העונה הסדירה במקום האחרון, מקום שמוביל בסוף העונה לליגה הלאומית, והיום קיבלה הקבוצה בשורה מרה כשבבדיקה רפואית שערך הרכז זאק רוזן התגלה כי שבר את כף ידו, ייעדר מעל חודש ולמעשה גמר את העונה. רוזן ספג מכה ביד במהלך הרבע הרביעי בהפסד להפועל תל אביב 86:82, אך המשיך לשחק למרות הכאבים. באשדוד יעשו מאמץ גדול כדי לצרף שחקן במקומו, כשתום מועד ההעברות בליגת העל הוא ביום חמישי הקרוב.

מאמן מכבי אשדוד אריק אלפסי. מגד גוזני
מחפש מחליף. אלפסי/מגד גוזני

רוזן (24, 1.85) הוא בוגר אוניברסיטת פנסליבניה משנת 2012, ששיחק במכביה בשנת 2009. אחרי שלא הרשים בליגת הקיץ של ה-NBA במדי פילדלפיה חתם בהפועל חולון בעונה שעברה אך למרות שהיה אחד השחקנים המבטיחים של הקבוצה רשם רק 5.6 נקודות ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק. הקיץ חתם בהפועל ירושלים אך אחרי שבעה משחקים עבר למכבי אשדוד בה רשם עד כה 10.1 נקודות ו-6.2 אסיסטים בממוצע.

למרות המצב הקשה של הקבוצה, שכאמור חטפה מכה נוספת עם הפציעה של רוזן, באשדוד לא איבדו את האמונה שניתן עוד להשאר בליגת העל. בקבוצה מייחסים חשיבות רבה למשחק החוץ הקרוב נגד גלבוע/גליל, ומעריכים כי אם יצליחו לנצח בגן נר יצמקו את הפער מהקבוצות שממוקמות מעל הקו האדום לנקודה אחת בלבד, ותמונת הירידה תפתח מחדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully