וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריצה: "חסרו לנו הרבה שחקנים, זה מראה על הכוח שלנו"

רענן ברנבוסקי

11.3.2014 / 12:12

חלוץ מכבי ת"א לא התרגש מהיכולת החלשה מול בית"ר: "איבדנו הרבה, צריך לעבוד על זה". מחמאות לחואן פאבלו ומיכה

one

מכבי תל אביב עברה אמש (שני) מבחן אופי נוסף, כשהחזירה את הפער מהפועל באר שבע בפסגת הטבלה לארבע נקודות עם ניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים. הצהובים היו רחוקים מלהרשים, אבל בדקה ה-74 כבש ראדה פריצה את שערו ה-11 העונה ואיפשר לאנשי הקבוצה לשחרר אנחת רווחה גדולה, שבוע ימים לפני הדרבי נגד הפועל תל אביב, שיערך בשני הבא. אגב, פריצה ספג כרטיס צהוב חמישי שימנע ממנו לשחק במחזור הראשון של הפלייאוף העליון בעוד שבועיים.

צפו בפריצה נותן למכבי ת"א 0:1 על בית"ר ירושלים בנתניה

סוזה בסיום: "אנחנו עקביים בסגנון ובפילוסופיית הכדורגל”

אורן יוסיפוביץ לא מבין למה דור מיכה שוב נותר על הספסל

שלום תקווה על השפיץ של הנעל של חלוצי בית"ר ירושלים

שחקני מכבי תל אביב ברק בדש, ראדה פריצה. ברני ארדוב
אנחת רווחה. פריצה ובדש/ברני ארדוב

פאולו סוזה חסר אמש את שלושת הבלמים הפצועים שלו, איתן טיבי וקרלוס גרסיה שסוחבים פציעות במפשעה, וכן את הקפטן שרן ייני שסובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי ברגלו. בקבוצה הוחלט שלא לשתף את השלושה, כדי לא לקחת סיכונים מיותרים לקראת הדרבי והמשך המשחקים בפלייאוף העליון. בעוד שייני וגרסיה צפויים לשוב להרכב בשבוע הבא, מצבו של טיבי עדיין לא ברור, אם כי בקבוצה מעריכים שגם הוא יהיה מוכן לקרב נגד היריבה העירונית.

סוזה אילתר אמש חוליית הגנה שהורכבה מקשרים ומגנים, ללא אף בלם טבעי בהרכב, כאשר ניקולה מיטרוביץ' ויואב זיו במשחק טוב הצליחו למלא את החלל שנוצר בחלק האחורי. מי שקיבל מחמאות רבות הוא השוער הספרדי חואן פאבלו, שרשם מספר הצלות יפות והצליח לשמור על רשת נקייה. דור מיכה שנכנס כמחליף במחצית השנייה ובישל את שער הנצחון קיבל גם הוא מילים טובות מחבריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב דור מיכה. ברני ארדוב
קיבל מילים טובות. דור מיכה/ברני ארדוב

"אין ספק שאני הייתי שמח יותר", אמר פריצה כשנשאל בסיום מי שמח יותר: הוא או בנו הקטן ליאם, שלא הפסיק לרקוד על כר הדשא ולשלהב את האוהדים המאושרים ביציע. "זה היה ניצחון חשוב מאוד עבורנו, כי ידענו שמצפה לנו משחק קשה. לא היינו במיטבנו ולא שיחקנו את המשחק הכי טוב, אבל במשחקים מסוג זה, הדבר החשוב הוא לנצח, גם כשאתה משחק פחות טוב מכפי שאתה יכול לשחק".

פריצה נשאל האם הוא מסכים שבמשחקים האחרונים הקבוצה אינה מיטיבה לשחק והשיב: "קשה לענות על זה. היו לנו הרבה שחקנים חסרים הפעם ובשבוע שעבר היו לנו רק שני אימונים בסגל מלא, כך שזה בהחלט היה ניצחון קשה עבור כולנו, אבל כפי שאמרתי, במשחקים כאלה, הכי חשוב זה לנצח. זה מראה על הכוח שלנו. אני לא יודע איך זה נראה מבחוץ, אבל יש לנו קטעים במשחק שבהם זה נראה טוב. במחצית השנייה איבדנו הרבה כדורים ואיפשרנו לבית"ר יותר מדי מצבי הבקעה. היינו קצת מפוזרים במסירות שלנו וזה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ראדה פריצה (שני משמאל). ברני ארדוב
"במשחקים כאלה, הכי חשוב זה לנצח". ראדה פריצה/ברני ארדוב

על הנתון לפיו בכל משחק ליגה בו כבש מאז שהגיע לישראל מכבי תל אביב ניצחה אמר פריצה: "זה בהחלט נחמד שזה קורה. אני תמיד משתדל לעשות כמיטב יכולתי. הפעם היתה לי הזדמנות אחת, אולי שתיים, כך שזה בהחלט היה נחמד מאוד לראות את הכדור נכנס פנימה". על הדרבי הקרוב אמר החלוץ השבדי: "עבר זמן רב מאז ששיחקתי בדרבי, כי לא שותפתי בדרבי האחרון. דרבי זה דרבי ותהיה בו הרבה לחימה. אני חושב שהקבוצה שתילחם יותר ותרצה יותר, תנצח בדרבי הזה. האם הפועל יבואו להרוס לנו ? שינסו".

פריצה התבקש להתייחס לפציעתו של קשר בני יהודה רפי דהן, שתוקל בחריפות על ידי רובן ראיוס ואמר בצורה נחרצת: "מותר לך להיות כעוס או עצבני על משהו, אבל לעולם אסור לך לעשות תאקל בצורה כזו, זו דעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully