וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "אני מאוד רוצה לאמן את בארסה יום אחד"

הקשר הנהדר של הקטאלנים הוסיף: "הופתענו מההגנתיות של סיטי במשחק הראשון. מוריניו לא אוהב אותנו כבר הרבה שנים"

שחקן ברצלונה צ'אבי. Andres Kudacki, AP
יום אחד הוא עוד יהיה על הקווים? צ'אבי/AP, Andres Kudacki

ביום רביעי הקרוב ברצלונה תארח את מנצ'סטר סיטי לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות ותנסה שלא למעוד אחרי שניצחה 0:2 מוחץ במשחק הראשון, באצטדיון איתיחאד המאיים. הקטאלנים נראו בשיאם באותו משחק, אבל הם מאוד רחוקים מהשיא הזה בתקופה האחרונה בליגה הספרדית, שם הפסידו שלושה משחקים בששת המחזורים החולפים וראו את ריאל מדריד בורחת ליתרון של ארבע נקודות בפסגה.

לקראת המשחק מול הסיטיזנס, התראיין אחד מכוכבי ברצלונה, צ'אבי, ל"דיילי מייל" האנגלי וסיפק לא מעט ציטוטים מרתקים: "אני מאוד רוצה להיות מאמן ברצלונה ביום מן הימים. אני רוצה להישאר בכדורגל תמיד ולהישאר בבארסה תמיד. אבל מדובר בעתיד, כרגע אני אוהב לשחק כדורגל, כל הזמן. אני אוהב להיות עם הכדור ברגל ולכוון את המשחק".

שלישי בליגת האלופות: ונגר לא מתייאש מול באיירן

מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
הפתיע את צ'אבי לרעה. פלגריני/GettyImages

הקשר המחונן של נבחרת ספרד הודה שהמשחק הראשון מול סיטי הפתיע גם אותו: "ציפינו שסיטי תחזיק יותר את הכדור. הם לא היו מאוד הגנתיים, אבל הם כן חיכו לנו מאחור. בדרך כלל הקבוצות של פלגריני אוהבות להחזיק בכדור ולהעביר את המשחק לחצי המגרש של היריבה. הוא אוהב קבוצות שמשחקות כדורגל, הוא אוהב לפתוח את המגרש וללחוץ מקדימה, אבל הפעם הוא לא עשה את זה. יש לסיטי שחקנים דומים לאלה של בארסה ולכן הופתענו מהיכולת שלהם קצת".

על מאמן אחר, ז'וזה מוריניו, אמר צ'אבי: "הסגנון שלו שונה מזה של בארסה, הוא יותר הגנתי ואני מכבד את זה. אני לא מופתע, כי הוא לא אוהב את הכדורגל שלנו, הוא אף פעם לא אהב את הסגנון שלנו. זה ככה לפחות חמש שנים".

צ'אבי נשאל גם האם ברצלונה לקראת סופה של תקופת הזוהר שלה: "ממה לא. תראו את גילאי השחקנים, ססק, מסי, אינייסטה, אלבס ועכשיו ניימאר, אלבה ופיקה, כולם בני 26-29. יש לנו דור נהדר בקבוצה. התקופה עם גווארדיולה הייתה שונה, אי אפשר להשוות, זו הייתה התקופה הגדולה בתולדות המועדון. אבל גם טאטה עושה עכשיו עבודה גדולה. הסגנון שהוא רוצה שנשחק בו דומה לסגנון של ברצלונה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully