וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אני מאמין שאפשר לספק תוצאה ענקית"

על אף פיגור 2:0, ארסנל אופטימית לקראת הביקור במינכן (ג', 21:45, ספ'5 ו-HD). דה יונג בספק לגומלין מול אתלטיקו

עריכה: מיכאל ברגמן

שתי קבוצות ראשונות יעפילו מחר (שלישי) לרבע גמר ליגת האלופות, כשמשחקי הגומלין של שלב השמינית ייצאו לדרך. בעוד מילאן תנסה למחוק פיגור של 1:0 במדריד נגד אתלטיקו, באיירן מינכן צפויה לדלג מעל ארסנל לשמונה האחרונות, כשתארח את ארסנל באלינאץ ארינה עם יתרון של 0:2 מהמשחק הראשון.

ארסנל באימון. AP
מסוגלים לחולל נס? שחקני ארסנל באימון/AP

באיירן מינכן - ארסנל (שלישי, 21:45, ספורט5 וספורטHD5)

שערים של טוני קרוס ותומאס מולר באצטדיון האמירויות העניקו לאלופת אירופה מקדמה מאוד נוחה לגומלין, אולם שתי הקבוצות לא שוכחות מה קרה בעונה שעברה כשהן נפגשו בשמינית הגמר. למי ששכח, במשחק הראשון באיירן ניצחה 1:3 באנגליה, ונראתה בדרך הבטוחה לרבע הגמר, אולם ארסנל העניקה לאלופה שבדרך לא מעט דפיקות לב במינכן עם 0:2 גדול, שאמנם לא הספיק בשל שער החוץ שכבשו הבווארים, אך כן החזיר מעט מהכבוד האבוד של ארסן ונגר ושחקניו, ששואבים מהמפגש ההוא תקווה גם לקראת מחר.

באיירן מגיעה למשחק עם שש הופעות רצופות בשמינית הגמר, כאשר חמש מהן הסתיימו בניצחונות, ובכושר נפלא אותו היה ניתן לראות שוב ביום שבת האחרון, בדמות שישייה גדולה לרשת של וולפסבורג. התותחנים, לעומת זאת, מבקרים בפעם ה-14 ברציפות בשמינית הגמר, אולם בשלוש השנים האחרונות זה גם השלב בו הם סיימו את דרכם. ארסנל לא הפסידה בחמשת ביקוריה האחרונים בגרמניה, אולם גם היא בוודאי יודעת שמתוך 23 פעמים שאלופת הבונדסליגה ניצחה משחק ראשון במפגש אירופי כפול, רק פעם אחת היא לא עברה שלב.

ונגר יחסר מחר את וויצ'ק שצ'סני המושעה וכן את ארון ראמזי, ג'ק ווילשייר, תיקו וולקוט ונאצ'ו מונריאל הפצועים, ובניגוד להפסד הביתי, אמור לפתוח גם עם לוקאס פודולסקי וגם עם אוליבייה ז'ירו בחלק הקדמי. מנגד, בסטיאן שוויינשטייגר ותומאס מולר, שלא פתחו בלונדון, צפויים לעלות בהרכב של פפ גווארדיולה, כשפרנק ריברי עשוי להמתין על הספסל.

"נצטרך להחזיק בכדור ולתקוף היטב, לארסנל יש הרבה איכויות ככה שנהיה חייבים לשמור על הכדור", אמר פפ גווארדיולה. "הדבר העיקרי הוא להימנע מספיגה. נצטרך לשחק עם גישה שאנחנו באים כדי לנצח את המשחק בלי קשר למשחק הראשון".

ארסן ונגר ממש לא מאבד תקווה: "אין לנו מה להפסיד, ויש בנו רצון ענק לשחק טוב. אני מאמין שאפשר לספק תוצאה ענקית. כל מה שצריך זה להבקיע את השער הראשון, ואחר כך הכל אפשרי. כבר ראיתי דברים קשים יותר בכדורגל".

הרכב משוער באיירן מינכן: מנואל נוייר, דויד אלאבה, דאנטה, ג'רום בואטנג, ראפיניה, פיליפ לאהם, בסטיאן שוויינשטייגר, טיאגו אלקנטרה, תומאס מולר, אריאן רובן, מריו מנדז'וקיץ'.

הרכב משוער ארסנל: לוקאש פביאנסקי, בקארי סאנייה, פר מרטסאקר, לורן קוסיילני, קירן גיבס, מסוט אוזיל, אלכס אוקסלייד צ'מברליין, מיקל ארטטה, סנטי קסורלה, לוקאס פודולסקי, אוליבייה ז'ירו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה. GettyImages
"נצטרך לשחק עם גישה שאנחנו באים כדי לנצח את המשחק". גווארדיולה/GettyImages

אתלטיקו מדריד - מילאן (שלישי, 21:45, חמש פלוס)

אחרי ה-0:1 במילאנו במשחק הראשון הודות לנגיחה הדרמטית של דייגו קוסטה, רחוקים הקולצ'ונרוס תשעים דקות בלבד מביקור ראשון ברבע גמר ליגת האלופות לראשונה מאז עונת 1996/97. אתלטיקו מגיעה למשחק עם 15 נצחונות ב-16 משחקי הבית האחרונים שלה במפעלים האירופיים, וכדי למצוא את הפעם האחרונה שהיא ירדה מנוצחת בויסנטה קלדרון במשחק אירופי צריך ללכת למעלה משנה אחורה. תוסיפו לכך את העובדה שבכל 19 הפעמים שניצחו את המשחק הראשון מבין שניים בחוץ העפילו הקולצ'ונרוס לשלב הבא באירופה, ותבינו לבד מי הפייבוריטית להבטיח מקום ברבע הגמר.

מנגד, הרוסונרי הודחו מליגת האלופות על אדמת ספרד בשנתיים האחרונות - אשתקד אחרי הפסד בשמינית הגמר לברצלונה, ב-2011/12 עם הפסד לקטלאנים ברבע הגמר - ולמעשה, ארבעת הפסדי החוץ האחרונים של מילאן באירופה הגיעו בספרד. בפעם האחרונה שהמילאנזים הפסידו את המשחק הראשון במפגש כפול באירופה ובכל זאת צלחו אותו העונה היתה 1955/56, והניצחון האחרון שלהם בספרד היה בשלב הבתים של עונת 2009/10, עם 2:3 על ריאל מדריד.

"זה יהיה משחק קשה מאוד", אמר בלם אתלטיקו דייגו גודין. "אני מצפה לטוב ביותר ממילאן אבל גם מאיתנו. אני חושב שיש לנו יתרון קטן, אבל זה כדורגל - אי אפשר להרגיש ביטחון מלא נגד קבוצה כמו מילאן. הם שמרו שחקנים למשחק הזה, נצטרך לשחק מחר כאילו זה הגמר". המאמן דייגו סימאונה הביע דברים דומים: "יהיה משחק מסוכן מאוד, למרות תוצאת המפגש הראשון. מילאן זה מועדון חזק שרגיל לשחק במעמדים הללו, ויש לו שחקנים עם המון כישרון".

בעוד דייגו גודין, דייגו קוסטה וארדה טוראן שנעדרו מהניצחון 0:2 על סלטה ויגו בליגה יחזרו להרכב, בצד השני עוסקים במילאן בעיקר בנסיון להכשיר את נייג'ל דה יונג, שנמצא בספק להתמודדות. כך או כך, קלרנס סיידורף צפוי לפתוח עם מריו באלוטלי לצד ג'יאמפאולו פאציני בחלק הקדמי. "יש לי ביטחון בקבוצה שלנו ואפשר להיות אופטימיים", אמר המאמן הצעיר. "אנחנו צריכים לשכנע את עצמנו שאפשר לספק הופעה גדולה".

הרכב משוער אתלטיקו מדריד: טיבו קורטואה, חואנפרן, דייגו גודין, טובי אלדרווירלד, מירנדה, מריו סוארס, קוקה, גאבי, ראול גרסיה, דויד וייה, דייגו קוסטה.

הרכב משוער מילאן: כריסטיאן אביאטי, אדיל רמי, פיליפ מקסס, כריסטיאן זפאטה, מתיה דה שיליו, נייג'ל דה יונג, אדל טארבאט, מייקל אסיין, קאקה, מריו באלוטלי, ג'יאמפאולו פאציני.

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. AP
"יהיה משחק מסוכן מאוד". סימאונה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully