וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 1:2 דרמטי לליון על בורדו, ניצחון גם לליל

שני שערים בתוספת הזמן הוליכו את ליון למהפך מדהים. באשה ורו כבשו לליל ב-0:2 על מונפלייה, סנט אטיין הפסידה 1:0 ללוריין

שחקן ליל, מרקו באשה. רויטרס
נגח את הראשון של ליל. באשה/רויטרס

המחזור ה-28 בליגה הצרפתית הגיע הערב (ראשון) לסיומו. בעוד פ.ס.ז' ממשיכה לשעוט לאליפות, מאבקי המיקום בצמרת עדיין רחוקים מלהסתיים והיום המיקוד עבר אליהם.

ליל - מונפלייה 0:2

ליל הבטיחה לעצמה לפחות עוד שבוע במקום השלישי שמוליך למוקדמות ליגת האלופות. מרקו באשה נגח פנימה אחרי קרן בדקה ה-18 ונולן רו הכפיל ולמעשה חתם בדקה ה-57. הקבוצה של רנה ז'יראר שמרה על מרחק קטן מסנט אטיין והחזירה את הפער ממונאקו השנייה לשבע נקודות. מונפלייה עם משחק שלישי ברציפות בלי ניצחון.

לוריין - סנט אטיין 0:1

אחרי שני ניצחונות רצופים, האורחים יורדים מנוצחים בצורה כואבת במיוחד עם שער ספיגה בדקה ה-90 בפנדל שאותו הבקיע ז'רמי אליאדייר. לוריין שהייתה הרבה יותר טובה במהלך המשחק סיכנה לא מעט פעמים את השער, והניצחון שמגיע אחרי שבעה מחזורים מקפיץ אותם למקום ה-11 בטבלה.

בורדו - ליון 2:1

דרמה כמו שהתרחשה באצטדיונה של בורדו הערב גם האוהדים הכי וותיקים של הקבוצה לא זוכרים. הקבוצה של פרנסיס ז'ילו הגיעה למשחק הזה אחרי הפסד מפתיע לסושו אבל נהנתה משער מוקדם של הנרי סבה כבר אחרי שבע דקות. בורדו הייתה בדרך לניצחון אבל ספגה שני שערים בתוספת הזמן (!). הנרי בדימו המגן הקמרוני היה זה שכבש את השוויון דקה בתוספת הזמן אחרי שקיבל כדור מג'ימי בריאן ומתוך הרחבה גלגל תחת הלחץ לרשת. ארבע דקות בתוספת הזמן השלימה ליון מהפך מדהים. מקסים גונאלון הרים כדור מצד ימין וקורנטן טוליסו בן ה-19 התגנב ונגח לרשת. ליון צימקה לשלוש נקודות את הפער מסנט אטיין הרביעית בעקבות הניצחון הזה, בורדו ההמומה נותרה שמינית ומתרחקת מאירופה.

בפטימבי גומיס שחקן ליון (מימין) עם ג'ימי בריאן. רויטרס
איזה ניצחון דרמטי. גומיס ובריאנד חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully