וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן עם אסיסט העונה בניצחון פ.ס.ז', בן בסט כבש עם היד

אלופת צרפת חגגה 0:3 בבאסטיה, השבדי כבש ובישל עם עקב אקרובטי. בן בסט סייע למהפך של טולוז ב-2:3 על ריימס

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
מפתיע מדי שבוע. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

פריס סן ז'רמן ממשיכה במסע שלה לעבר אליפות שנייה ברציפות, לראשונה בתולדותיה. הערב (שבת) ניצחה אלופת צרפת 0:3 בחוץ את באסטיה, עם שער ושני בישולים של זלאטן איברהימוביץ', כולל אחד קסום בעקב שכבר נחשב לאסיסט העונה לאסקיאל לאבצי שחגג צמד. מונאקו דאגה לצמק שוב לשמונה נקודות את הפער מהפסגה, אחרי 1:2 ביתי על סושו. עדן בן בסט כבש שער בעזרת היד ותרם למהפך של טולוז, שחזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 על ריימס (חמש דקות לאלירן עטר). ולנסיין (דקה למאור מליקסון) ניצחה 1:2 את ראן, איתי שכטר לא שותף ב-2:2 של נאנט מול אז'קסיו.

באסטיה - פריס סן ז'רמן 3:0

עוד ניצחון קל לקבוצה של לורן בלאן, שרשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות וגם חצתה את רף 100 השערים לעונה זו. מי אם לא זלאטן איברהימוביץ' היה חתום על השער ה-100, כשנהנה מבישול של לוקאס מורה וכבש אחרי שש דקות את שער הליגה ה-23 שלו העונה. אלא שהשער הזה היה רק מתאבן לקראת הבישול של השבדי. בדקה ה-19 הגיע אליו כדור במרכז המגרש, וזלאטן קפץ והסיט אותו קדימה עם עקב אקרובטי. המסירה הזו הפכה לכדור עומק שהשאיר את אסקיאל לאבצי לדהור לעבר השער ולבעוט פנימה. התוצאה הזו נשמרה עד לדקה ה-88, אז איברהימוביץ' נגח לעבר לאבצי, שעקף את השוער והשלים צמד ראשון בליג 1. זלאטן, אגב, כבר עם 12 בישולים והוא מוביל את הליגה הצרפתית גם בתחום זה.

מונאקו - סושו 1:2

הקבוצה מהנסיכות ממשיכה במאמצים שלה להבטיח את המקום השני שיעניק לה עלייה אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות והיום עשתה עבודה חלקה נגד היריבה מהתחתית. דימיטאר ברבטוב שפתח לראשונה במדי מונאקו בליגה, כבש גם שער בכורה בליג 1 אחרי בישול של לייבין קורזאבה (6). חאמס רודריגס הכפיל עם פנדל מוצלח בדקה ה-55 ואדוארד בוטן צימק בדקה ה-83. ג'ורדן אייוו האורח הורחק חמש דקות לסיום.

שחקן מונאקו, דימיטאר ברבאטוב, לפני שחקן סושו, קרלאו. AP
שער בכורה בליגה. ברבטוב לפני קרלאו/AP

טולוז - ריימס 2:3

עדן בן בסט שיחק 85 דקות וכבש את השער השני של טולוז, שכבר פיגרה 2:0, אבל חזרה מאוחר ל-2:3 מצוין. גז'גוז' קריכוביאק (22) וניקולא דה פרוויל (35) העניק לאורחים יתרון מבטיח, אבל הבליץ של טולוז התחיל בדקה ה-75. סרז' אורייה צימק בדקה ה-75 וכעבור שלוש דקות בן בסט איזן עם שער הליגה הרביעי שלו העונה, כשזינק קדימה והכניע את השוער בעזרת היד. וויסאם בן ידר אמר את המילה האחרונה בדקה ה-88 עם שער ניצחון יקר. אלירן עטר נכנס כמחליף במדי ריימס בדקה ה-85.

נאנט - אז'קסיו 2:2 (איתי שכטר לא שיחק במדי נאנט)
לנאנט: סרז' גאקפה (8), פיליפ ג'ורג'ביץ' (76). לאז'קסיו: מהדי מוסטפה (5), סיגמרי דיארה (90).

ולנסיין - ראן 1:2 (מאור מליקסון שיחק דקה בוולנסיין)
לוולנסיין: מתיו דוסבי (54), מאג'יד וואריס (77). לראן: אולה טויבונן (49).

גנגאן - אוויאן 1:0
לאוויאן: סדריק קמבון (49).

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully