וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-בית"ר: שלושת הבלמים של סוזה בחוץ

האלופה תיאלץ להסתדר בהגנה בלי ייני, טיבי וגרסיה הפצועים, סוזה יפתח עם זיו, מיטרוביץ' ובן הרוש מאחור (ב', 20:50, ע' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 105. מכבי תל אביב מובילה 31:42 בניצחונות ועוד 32 משחקים נגמרו בתיקו. כשמכבי מארחת: היא מובילה 10:24 בניצחונות ועוד 16 משחקים לא הוכרעו.

* מכבי תל אביב לא הפסידה לבית"ר ירושלים ב-4 מפגשי הליגה האחרונים ביניהן (שני ניצחונות ושני תיקו). הניצחון האחרון של בית"ר על מכבי היה בחוץ – בנובמבר 2011 ברמת גן משער של עמית בן שושן.

* למכבי תל אביב זה יהיה משחק 4 ב-6 המחזורים האחרונים באצטדיון בנתניה, כשבשלושת הביקורים הקודמים שלה שם היא הבקיעה פעמיים – שני ניצחונות 0:2 כאורחת ותיקו 2:2 כמארחת.

* למעשה, כבר שבעה משחקים רצופים – מאז ההפסד בקרית שמונה – שמכבי תל אביב כובשת לפחות שני שערים במשחק.
מי שלא בדיוק מתיישרת עם הנתון הזה היא בית"ר ירושלים, שמאז שרוני לוי מאמן אותה סופגת 0.83 שערים בממוצע למשחק.

* עם זאת חשוב לזכור: בית"ר ורוני לוי עדיין לא ניצחו בחוץ השנה ולמאמן יש 16.67 אחוזי הצלחה בחוץ (לעומת 44..44 לאלי כהן, אותו החליף).

* מצד שני, בית"ר ספגה רק פעם אחת ב-5 המחזורים האחרונים.

הנתונים: דריבליסט

איתן טיבי מכבי תל אביב מול דויד בליון בורדו. ברני ארדוב
איך תסתדר האלופה בלי הבלמים שלה? טיבי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

בזמן שהפועל באר שבע אורבת מאחור ולא מפסיקה לנצח, ובזמן שהפער בפסגה צומק לנקודה אחת בלבד, החשש הגדול של מכבי תל אביב התממש, והאלופה צפויה לפתוח את המשחק החשוב שלה מול בית"ר ירושלים בלי שלושת הבלמים הבכירים שלה, שמהווים את מעוז ההגנה. איתן טיבי, שסובל מתיחה במפשעה, בוודאות לא יהיה בסגל, אבל כרגע נראה שרוב הסיכויים שגם שרן ייני (ארבע ראשי) וקרלוס גרסיה (מתיחה בשריר) לא יעמדו לרשות הצהובים במשחק שייערך בנתניה.

נראה כי לפאולו סוזה לא תהיה ברירה אלא לפתוח במערך של שלושה שחקני הגנה, שיהיו ניקולה מיטרוביץ', יואב זיו ועומרי בן הרוש. מכבי תל אביב מתכוננת לקראת הדרבי בשבוע הבא ולשורה ארוכה של משחקים מכריעים בפלייאוף העליון, ובקבוצה לא רוצים לסכן את שלושת שחקני ההגנה הפצועים. דן איינבינדר, מהראן ראדי וגל אלברמן ישלימו חוליית קישור הגנתית, במטרה לעזור לחולייה האחורית.

בחלק הקדמי נראה שמקומם של ערן זהבי, ראדה פריצה וטל בן חיים שחוזר אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, מובטח ואליהם עשוי להצטרף דור מיכה או אפילו רמי מרבאל, שיוכל גם לעזור להגנה נטולת הבלמים הטבעיים.
בשל דרישות המשטרה לאיזורי חציצה בין מחנות האוהדים, לא הוצאו כרטיסים עבור האוהדים הצהובים, ורק מי שמחזיק בידו מנוי שנתי יוכל להיות נוכח באצטדיון בנתניה. בנוסף לכך נמכרו כל 1400 הכרטיסים שהוקצו עבור אוהדי בית"ר, כך שהאצטדיון הנתנייתי, שמארח את הצהובים בשל עונש הרדיוס שספגה הקבוצה, צפוי להיות מלא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ניסו קפילוטו שחקן בית"ר ירושלים מול ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
פריצה מול קפילוטו במשחק הראשון העונה/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ערכה היום את האימון המסכם לקראת משחק החוץ נגד מכבי תל אביב. כ-13 אלף איש צפויים להגיע לאצטדיון, מהם כ-1,400 אוהדים של הקבוצה מהבירה. במועדון היו מאוכזבים מהניצחון של סכנין אתמול, שקבע שבית"ר לא תוכל לעלות לפלייאוף העליון. יחד עם זאת, בקבוצה מאמינים שתוצאה טובה נגד האלופה תיתן דחיפה לקראת המשך העונה ובעיקר משחקי הגביע. המאמן רוני לוי הראה לשחקנים קטעים ממשחקיה של מכבי תל אביב, שם דגש על משחק ההתקפה של היריבה ואמר: "נהיה חייבים ליזום ולהניע כדור מהר כדי שנוכל גם לשחק כדורגל ולאיים עליהם".

לוי ערך מספר תרגולים בימים האחרונים, אך נראה שהוא יעלה הרכב זהה לזה שפתח בניצחון על מ.ס אשדוד בטדי. המשמעות היא שאבירם ברוכיאן יתחיל את המשחק על הספסל. המאמן הזמין 19 שחקנים למשחק, כאשר רק כמה שעות לפני יודיע לאחד השחקנים שהוא אינו בסגל. בית"ר תתאכסן מהצהריים במלון רמדה, הספונסר של הקבוצה.

שחקנים בקבוצה סיפרו שמספר שחקנים מהפועל באר שבע שלחו הודעות חיזוק לפני המשחק וכתבו להם: "מכבי בלחץ, אתם שווים נקודות שם". מעבר לזה, בבית"ר יודעים שבבקבוצה מבירת הנגב מחזיקים להם אצבעות ואמרו: "אף פעם לא היו לנו כל כך הרבה אוהדים בבאר שבע. אם נצליח להוציא משהו וזה יעזור להם - בכיף - אבל אנחנו מתעסקים בעצמנו. זה משחק שהצגה בו יכולה לעשות טוב לכל העונה הזאת. מגיע לקהל שנשמח אותו במשחק גדול אחרי הרבה זמן".

שחקן בית"ר ירושלים, אבירם ברוכיאן. טל לוי
יתחיל את המשחק על הספסל. ברוכיאן/טל לוי

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: ניקולה מיטרוביץ'

בשל חסרונם הצפוי של גרסיה, טיבי וייני, הקשר הסרבי צפוי לשחק בעמדת הבלם, בחוליה שתורכב משחקנים שלא שיתפו יחד פעולה מעולם בחלק האחורי. מיטרוביץ' הוא האיש למשימות מיוחדות של המאמן סוזה, שסומך עליו ועל יכולותיו ההגנתיות למילוי תפקיד הבלם המרכזי. הצהובים יצטרכו לנצל את כל הכשרון שיש להם בחלק ההתקפי, עם זהבי, פריצה ובן חיים, אבל גם ההגנה בראשות מיטרוביץ' ובן הרוש יהיו חייבים להיות במיטבם

בית"ר ירושלים: פאבלו ברנדאן

בבירה קיימות ציפיות מאוד גדולות מהארגנטינאי, אך התחושה היא שהוא עדיין לא הפגין את היכולת הגבוהה עליה דובר כשהגיע. חזרה של ברנדאן לכושר טוב הוא הסיכוי של בית"ר ירושלים מחר וגם בגביע. בלעדיו יהיה לה קשה לשדרג את היכולת הנוכחית.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חייב לקחת פיקוד. זהבי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, יואב זיו, ניקולה מיטרוביץ', עומרי בן הרוש, דן אייבינדר, מהראן ראדי, גל אלברמן, ערן זהבי, דור מיכה, טל בן חיים, ראדה פריצה.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, דושאן מאטוביץ', ג'ונתן וילה, פאבלו ברנדאן, אופיר קריאף, דני פרדה, בריאן ז'ונס, שלומי אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully