וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "צריך לנצח כל משחק, עד שנשיג את האליפות"

הפער בפסגה שוב עומד על נקודה אחת בלבד והצהובים "יארחו" את המשחק המרכזי של המחזור באצטדיון בנתניה בשל הרדיוס. מיטרוביץ': "אנחנו הכי טובים בליגה ולא מסתכלים מסביב"

שחקני מכבי תל אביב עם ניקולה מיטרוביץ'. קובי אליהו
מיטרוביץ' מחכה לעוד מפגש מול בית"ר/קובי אליהו

הפועל באר שבע שוב צימקה את הפער לנקודה אחת בלבד והעבירה את כל הלחץ לצד של מכבי תל אביב. האלופה והמוליכה "תארח" מחר (שני) במשחק המרכזי של המחזור ה-25 באצטדיון בנתניה את בית"ר ירושלים כחלק מעונש הרדיוס שלה ותנסה שלא למעוד רגע לפני הדרבי התל אביבי הגדול שיסגור את העונה הסדירה.

המאמן פאולו סוזה דיבר על הפצועים הרבים: "אני תמיד מעדיף לא לסכן את בריאות השחקנים. יכול להיות שיהיה אפשר להשתמש בשחקנים הפצועים במשחק מחר. כל מאמן אוהב שיהיו לו את כל השחקנים כשירים באימון, אבל זה לא היה המצב השבוע, גם בגלל משחקי הנבחרות".

נכון לרגע זה, מסתמן כי איתן טיבי יקבל מנוחה ולא ישחק, בעוד שרן ייני צפוי להיות כשיר. ההתלבטות הגדולה היא לגבי קרלוס גרסיה ורק היום תתקבל החלטה סופית האם לשתפו במשחק או לא. ישנה גם אפשרות שהבלם הספרדי יעבור מחר לפני המשחק מבחן כשירות.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא חושב על באר שבע. סוזה/קובי אליהו

על המאבק מול הפועל באר שבע: "אנחנו מתרכזים רק בעצמנו והכול תלוי בנו. המועדון שלנו רוצה לייצר תרבות חזקה ומנטליות מנצחת, לבנות את העקרונות הבסיסיים של המשחק וזה אומר שתהיה לנו קבוצה שרוצה להשיג ניצחון בכל משחק, לשלוט במשחק. אנחנו רוצים שתהיה לנו המשכיות בשנים הבאות ולא קל להכניס תרבות חדשה בזמן שהסביבה רק מנסה להוציא אותנו מהדרך שלנו. אנחנו צריכים לנצח משחק אחרי משחק, עד שנשיג את המטרה שלנו והיא אליפות".

לקראת היריבה מחר: "הפוקוס שלנו צריך להיות במשחק הזה ולא בבאר שבע. כשיגיע הזמן, נתרכז בבאר שבע. בחמשת המשחקים האחרונים שלה, בית"ר ספגה רק שער אחד ויש להם יכולות טובות בהגנה. לא קל למצוא מרחב ולכבוש מולם. יש להם שחקנים מנוסים והקבוצה מאורגנת. יהיה קשה, במשחק הראשון מולם היינו טובים במחצית הראשונה ופחות בשנייה".

ניקולה מיטרוביץ' נשאל על האפשרות שישחק כבלם: "אני מקצוען. איפה שהמאמן יגיד לי, אני אשחק. אין לנו מה להסתכל על הפועל באר שבע, אנחנו המועדון הכי טוב בישראל. עד עכשיו, הראנו את זה ברוב המשחקים ונמשיך לעשות את זה. אם ננצח עד הסוף, אין לנו מה לדאוג. יש לנו יותר זמן עכשיו להתכונן למשחקים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully