וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פ.ס.ז' תציע 41.5 מיליון ליש"ט על אוסקר

הצרפתים מוכנים לשלם סכום אסטרונומי על הברזילאי של צ'לסי. ריאל דורשת 25 מיליון ליש"ט על מוראטה, ארסנל תיבהל?

אוסקר שחקן צ'לסי. Ian Walton, GettyImages
בדרך לצרפת? אוסקר/GettyImages, Ian Walton

עונת הכדורגל אומנם מתקרבת לרגעי השיא שלה ולאחר מכן, למונדיאל שייפתח בעוד כשלושה חודשים בלבד בברזיל, אולם ברחבי היבשת כבר יש רבים שחושבים על העונה הבאה והיום (ראשון) עולים דיווחים בתקשורת האנגלית על שתי עסקאות מעניינות בהן עשויות להיות מעורבות שתי הקבוצות הבכירות של לונדון.

ב"מטרו" מדווחים כי ריאל מדריד תדרוש מארסנל לא פחות מ-25 מיליון ליש"ט על אלברו מוראטה. השמועות על מעברו של החלוץ הספרדי הצעיר לאצטדיון האמירויות לא נפסקות לרגע, אולם הסכום עלול להרתיע מעט את התותחנים. על פי הדיווחים, מוראטה עצמו, שאינו מוצא את מקומו כלל העונה בריאל מדריד, כבר סיכם עם ארסנל את כל תנאיו הכספיים וכעת נותר רק המו"מ בין המועדונים על שווי העסקה.

אלברו מוראטה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
לא מוצא את עצמו במדריד. מוראטה/GettyImages

דיווח מעניין נוסף, אותו מפרסם ה"טלגרף" האמין לרוב, טוען כי פריס סן ז'רמן סימנה כמטרה לקיץ את קשרה הברזילאי של צ'לסי, אוסקר והיא תהיה מוכנה לשלם עליו 41.5 מיליון ליש"ט. התחרות על אוסקר רבה ואם צ'לסי תחליט למכור אותו, גם ברצלונה הוזכרה כמועמדת אפשרית לרכישתו. קבוצה נוספת ששמה עלה היא היריבה הגדולה של פריס סן ז'רמן בליג 1 הצרפתית, מונאקו, אשר גם לה לא חסרים מזומנים. הקבוצה מבירת צרפת יודעת שאם היא מעוניינת לסגור את העסקה, היא תהיה חייבת לעשות זאת לפני תחילת המונדיאל.

מוריניו מוביל את הטבלה אך טוען: "הייתי מעדיף להיות במצב של סיטי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully