וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "אנחנו עם ראש מורם, ובמצב טוב בטופ 16"

8.3.2014 / 8:18

על אף ההפסד ברוסיה, שחקן מכבי ת"א לא מאבד תקווה: "זה רק נותן מוטיבציה להמשך". בלו: "היו חסרים לי כמה סנטימטרים"

עריכה: מיכאל ברגמן

במכבי תל אביב התאכזבו מאוד מההפסד אמש (שישי) 78:76 לקובאן. בקבוצה מעוניינים לסיים את הטופ 16 במקום השני המקנה יתרון ביתיות בהצלבה, ומודעים כי כל הפסד מרחיק אותם מהמטרה. המאמן דיוויד בלאט כעס בסיום על טעויות שקרו במהלך המשחק, והעיר לשחקנים בחדר ההלבשה על החולשה בריבאונד וקליעות העונשין. בצוות המקצועי הדגישו בפני השחקנים השבוע כי "המשחק יוכרע על הדברים הקטנים", פעולות ששחקני מכבי לא עשו כפי שנדרש לדעתם. כך או כך, לצהובים לא היה זמן רב להתאושש: בשעות הבוקר המוקדמות המריאה הקבוצה מרוסיה חזרה ארצה.

"נלחמנו מאוד חזק במחצית השנייה, היינו מהלך או שניים מניצחון, אבל הסוגיה העיקרית במשחק הזה היא שאפשרנו להם לקחת יותר מדי ריבאונדים בהתקפה", אמר דייויד בלו לוואלה! ספורט. "יש לנו ביטחון ביכולת של הקבוצה, ואנחנו בהחלט נהיה מוכנים להגן על עצמנו במשחק הבא שייערך במגרש הביתי שלנו".

במסיבת העיתונאים הוסיף בלו: "אין ספק שבחצי השני שיחקנו הרבה יותר טוב אחרי חצי ראשון ממש חלש. היו לנו כמה צ?אנסים לקחת את השליטה ולא הצלחנו. קובאן קבוצה בהחלט חזקה. הדרך שלנו עוד ארוכה, ועכשיו למשחקים הבאים יש משמעות גדולה עוד יותר. סופו היה חזק ודומיננטי, זה בדיוק מה שאנחנו צריכים מהאיש הגדול".

קלעת 4 שלשות נהדרות שהחזיקו את מכבי בחיים

"כן, אבל את החשובה ביותר החטאתי וזה כואב לי. זה היה המהלך שקואץ? בלאט שירטט, ריקי מצא אותי נהדר וזהו, היו חסרים כמה סנטימטרים".

שי האוזמן מצא את נקודות האור בהפסד של מכבי תל אביב

קרונוסלב סימון לוקומוטיב קובאן מול דייויד בלו מכבי תל אביב. GettyImages
החשובה ביותר הלכה החוצה. בלו שומר על סימון/GettyImages

גיא פניני הוסיף: "היה משחק קשוח עם לחימה חזקה. קובאן עשו עבודה טובה בסיום כשקלעו כמה זריקות קשות. לצערי עשינו יותר מדי טעויות במהלך המשחק, החטאנו מהעונשין ונתנו להם לקחת יותר מדי ריבאונדים, דברים שבסופו של דבר פגעו בסיכוי שלנו לנצח. אנחנו עדיין במצב טוב בטופ 16 ועם ראש מורם, זה רק נותן לנו עוד יותר מוטיבציה להמשך המשחקים".

בצד המנצח, קרונוסלב סימון הקרואטי שהצטיין עם 23 נקודות סיכם: " לפני המשחק הצהרתי שאין שום סיכוי שנגיע לארבעה הפסדים מול מכבי העונה. האיכות שלנו באה לידי ביטוי במשחק. אני מאוד מרוצה עבור כל הקבוצה שלאחר הרבה זמן הצלחנו להשיג ניצחון במשחק צמוד, כולם אומרים שהיה לי משחק טוב, אבל זה היה מאמץ קבוצתי גדול ששמר על סיכויי הפלייאוף שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גיא פניני, מכבי תל אביב. קובי אליהו
"עשינו יותר מדי טעויות במהלך המשחק". פניני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully