וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "במהלך האחרון הלכנו על ניצחון. חבל שפספסנו"

7.3.2014 / 20:57

המאמן ניסה להסביר את השלשה הקריטית שהחטיא בלו: "אנשים זוכרים את הסוף, אבל היו לנו טעויות מעצבנות בדרך לשם"

עריכה: מיכאל ברגמן

מכבי תל אביב סיימה הערב (שישי) עוד משחק ברוסיה עם אכזבה גדולה. לפני שבועיים הייתה זו התבוסה ב-35 הפרש מול צסק"א מוסקבה ואילו הפעם, הצהובים הפסידו בשתי נקודות, 78:76 ללוקומוטיב קובאן במחזור התשיעי של בית ו' בשלב הטופ 16 של היורוליג. בעקבות ההפסד, מכבי תל אביב במאזן 3:6 והמקום השני בבית, שמביא עמו יתרון ביתיות בשלב ההצלבה, התרחק מהם משמעותית.

מכבי תל אביב הפסידה 78:76 ללוקומוטיב קובאן

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפסד מאכזב. בלאט/ברני ארדוב

המאמן דיוויד בלאט סיכם: "משחק לא פשוט, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה פסיכולוגית. לא נכנסנו טוב למשחק, לקח לנו מחצית שלמה לתפוס את עצמנו בידיים. בחצי השני שיחקנו טוב ונכון וכבר הבאנו את עצמנו למצב שיכולנו לנצח, אבל שמטנו יותר מדי הזדמנויות בדרך. אנשים זוכרים את הסוף, אבל יש דרך ארוכה לפני שמגיעים לסוף ושם היה הפספוס שלנו, עם כמה החטאות מעצבנות וטעויות".

בלאט הוסיף: "אסור לשכוח שקובאן קבוצה טובה מאוד, לא קל נגדה. היא הייתה קרובה מאוד לנצח את צסק"א וריאל. אנחנו כבר ניצחנו כאן ובסך הכול גברנו עליה שלוש פעמים העונה. חבל שלא הצלחנו לנצח שוב".

המאמן ניסה להסביר מה השתבש במהלך האחרון: "הלכנו על ניצחון. תיכננו שהכדור יגיע לבלו, שהיה הצלף הטוב ביותר שלנו במהלך הערב, לשלשה. הוא קיבל זריקה טובה, חבל שפספסנו. יש לנו שבוע גדול לפנינו. המחזור האחרון בעונה הסדירה בליגה וז'לגיריס בבית, אני בטוח שהקהל וכולם מסביב יודעים את זה ויתמכו בנו".

טייריס רייס צייץ בקצרה: "קליעות עונשין, לעזאזל...". הצהובים קלעו רק 15 מ-26 מהקו. רייס לא זרק כלל מהעונשין לאורך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully