וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאטה מרטינו: "ההקאות של מסי הן לא דבר נורמלי"

בברצלונה מתקשים להסביר מה קורה לפרעוש, שאמר: "עברתי אלפי בדיקות, לא יודע מה יש לי". זידאן: "אפשר לדבר על טרבל"

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי מקיא. AP
מה עובר עליו? מסי/AP

סיפור ההקאה של ליאונל מסי בפתיחת משחק ההכנה מול רומניה ביום רביעי החולף מסרב לרדת מהכותרות בספרד ובברצלונה מאוד מודאגים ממצבו של הסופרסטאר שלהם.

המאמן טאטה מרטינו נדרש היום (שישי) לסוגייה ובמסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר בחוץ מול ויאדוליד (17:00, ספורט 5) הוא הודה: "ההקאות האלה הן דבר לא נורמלי, אבל זה לא מפריע ליכולת שלו, אז אני לא מודאג. זה קורה לו מדי פעם, הוא הלך לראות מומחים בעניין. זה לא משהו חדש, זה קורה לו כבר הרבה זמן".

מסי עצמו אמר בעניין: "זה קורה לי במהלך משחקים, זה קורה באימונים, זה קורה כשאני בבית. אני לא ממש יודע למה זה קורה, עשיתי אלפי בדיקות. לפעמים זה קורה לפני שריקת הפתיחה למשחק. יש לי בחילות". מלבד המשחק מול רומניה, מקרים נוספים בהם מסי נראה מקיא על המגרש היו במוקדמות המונדיאל במשחק החוץ מול בוליביה ובסופרקופה ב-2011.

מסי: "כבר הקאתי כמה פעמים על המגרש, אין סיבה לדאוג מכך"

מאמן ברצלונה, חרארדו מרטינו. AP
מכיר בחשיבות של פויול. מרטינו/AP

מרטינו נשאל גם על קרלס פויול, שהודיע כי הוא יעזוב את ברצלונה בתום העונה: "הוא שחקן בלתי ניתן להחלפה. אני כנראה האדם הכי פחות מתאים לדבר על המצב, אבל אני יכול להגיד דברים מנקודת המבט שלי. הוא השאיר זיכרונות בלתי נשכחים".

ומנגד, בריאל מדריד האופטימיות בשיאה. הבלאנקוס מובילים את הטבלה ונמצאים עם שתי רגליים למעשה ברבע גמר ליגת האלופות אחרי 1:6 ענק על שאלקה בחוץ במשחק הראשון.

עוזרו של קרלו אנצ'לוטי ואגדת העבר, זינדין זידאן, הודיע: "ברור שאנחנו צריכים לדבר על אפשרות לזכות בטרבל העונה, זה הגיוני. כשאתה משחק בריאל מדריד, המטרות שלך ברורות והמועדון מכוון הכי גבוה שיש. זו המהות של ריאל מדריד. מצפים ממך לזכות בכל תואר אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully