וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "צריך להעביר את משחקי הגביע לאמצע השבוע"

מאמן ארסנל הציע פתרון לדחיית משחקי הפרמיירליג לפני רבע הגמר מול אברטון (ש', 14:45, ספ' 1). פלאמיני במקום ווילשר

במקביל לפתיחת המחזור ה-29 בפרמיירליג, יצאו לדרך מחר (שבת) רבעי גמר הגביע האנגלי, עם המפגש בין ארסנל לאברטון באיצטדיון האמירויות. ביום ראשון ישוחקו בזה אחרי זה שלושת המשחקים הבאים באותו שלב: שפילד יונייטד מול צ'רלטון, האל סיטי מול סנדרלנד, ומנצ'סטר סיטי מול וויגאן.

ובליגה: צ'לסי -טוטנהאם (ש', 19:30), יונייטד-ווסט ברום (14:45, ספ' 2)

ג’ק ווילשר שנפצע במדי הנבחרת ייעדר כשישה שבועות מהמגרשים

מסוט אוזיל ספג בוז גם מאוהדי נבחרת גרמניה: "זו ממש חוצפה"

מאמן ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
עוד הצעת ייעול. ארסן ונגר/GettyImages

ארסנל - אברטון (14:45, ספורט 1)

התותחנים חזרו לאכזב בליגה עם מעידה בסטוק שהרחיקה אותם מהפסגה, ולפני הגומלין הכואב שמחכה להם מול באיירן מינכן בליגה האלופות ביום שלישי, ושני המחזורים הבאים שמזמנים להם דרבים מול טוטנהאם וצ'לסי, הם ינסו למנוע התפרקות מוחלטת עלייה לחצי גמר הגביע. אברטון חסרת היציבות רשמה ניצחון בית והפסד חוץ לסירוגין בששת משחקיה האחרונים, אבל יכולה להתעודד מהעובדה ששלושת המפגשים האחרונים בין השתיים הסתיימו בתיקו, אחרי רצף של ארבעה ניצחונות של ארסנל.

מתיו פלאמיני צפוי לפתוח בקישור במקום ג'ק ווילשר שנפצע במדי הנבחרת, וארסן ונגר, שלא זכה בתואר מאז הגביע ב-2005, יפגוש קבוצה שמחזיקה בבצורת תארים כמעט כפולה (אף תואר מאז הגביע ב-1995), אבל מאמן בדמותו של רוברטו מרטינס, שהניף את הגביע עם וויגאן אשתקד. "מה שהייתי משנה בגביע האנגלי הוא העדיפות שהוא מקבל על פני הליגה", אמר ונגר לפני המשחק. "כרגע אנחנו דוחים משחקי פרמיירליג כשהם מתנגשים עם משחקי גביע, ואז משלימים אותם בשלבים מאוחרים, שיכולים ליצור חוסר הגינות. אני הייתי מעביר את משחקי הגביע לאמצע השבוע, וזה יכול להיות שינוי מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully