וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך ברצלונה תיראה בעונה הבאה?

על רקע עזיבת פויול והרחשים סביב מסי, בקטאלוניה מתכוננים לקיץ פעיל בשוק ההעברות. וידאל סומן, דאולופאו יחזור, ומי יעזוב?

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
בברצלונה כבר מתכוננים. וידאל/GettyImages

הודעת העזיבה של קרלס פויול והשמועות הקדחתניות על הצעות הענק שמחכות לליאונל מסי ככל הנראה הדליקו נורות אדומות אצל ברצלונה, שכבר מתכוננת לעונה הבאה. ב'אס' הספרדי מפרסמים כי מנצ'סטר סיטי אינה היחידה שכבר עושה צעדים קונקרטיים אל עבר מסי. אתמול, כזכור, פורסם ב'אל קונפידנסיאל' כי סיטי מציעה 200 מיליון יורו עבור הפרעוש, אך בספרד טוענים כי גם פריס סן ז'רמן כבר נפגשה עם אביו של מסי, המשמש גם כסוכנו.

על פי אותו דיווח, למסי אין כוונה לעזוב את ברצלונה בעתיד הנראה לעין, אך גם הסכם בין הצדדים יהיה "הרבה יותר קשה להשגה בהשוואה לסכומים שהוצעו לו". ברצלונה העבירה למסי מסר לפיו המגעים יוקפאו עד לאחר שיסתיים הגביע העולמי, בעיקר בגלל שפרשת ניימאר מעסיקה את הקבוצה ימים כלילות, אך למסי, כך נכתב, "לא נותרה הרבה סבלנות".

בינתיים, בברצלונה כבר מגבשים עמדות לגבי חיזוק אפשרי בעונה הבאה. ב'מארקה' פרסמו היום את התוכנית של ברצלונה לקיץ, כביכול, ועולים בה כמה פרטים מסקרנים. על פי הדיווח, ברצלונה עשויה שלא להסתפק בטר סטגן בין הקורות, ולצרף שוער נוסף.

בבארסה סימנו החתמת בלם כעדיפות עליונה, וכמו בקיץ שעבר, ינסו לצרף את דויד לואיז. דני אלבס עשוי להימכר, בעוד שבקישור תנסה ברצלונה להתחזק בקשר יצירתי נוסף, ומעוניינת בראפיניה, המושאל לסלטה. הכישרון הצעיר ג'רארד דאולופאו, שרושם עונה לא רעה בכלל באברטון, עשוי לחזור לחוד של קבוצת נעוריו, ואילו סיכויו של כריסטיאן טיו להישאר נראים נמוכים. עוד ברשימת המועמדים: (יאן ורטונגן (טוטנהאם), פביאן שר (באזל), חואן זוניגה (נאפולי), ארתורו וידאל (יובנטוס), טוני קרוס (באיירן מינכן), תומאס מולר (באיירן מינכן), קוקה (אתלטיקו מדריד) וראמירס (צ'לסי).

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
מתחיל לאבד את הסבלנות. מסי/AP

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully