וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "העומק והשלשות הטו את הכף לטובתם"

6.3.2014 / 9:09

מאמן הפועל ירושלים ניתח את ההפסד לאולם: "צריך למחוק את הפער הזה בגומלין במלחה". ליאור אליהו: "לא הופתענו מהיכולת שלהם"

בהפועל ירושלים חשו אתמול (רביעי) פספוס לאחר ההפסד 89:87 לאולם במשחק הראשון של שמינית גמר היורוקאפ, לאור העובדה שכבר הוליכו בפער דו ספרתי אך נכנעו לריצת 15:0 ברבע האחרון. עם זאת, בירושלים מעודדים מההפרש המינמלי, ומאמינים שיוכלו למחוק אותו במלחה. המאמן בראד גרינברג דיבר עם השחקנים בסיום על השלשות של הגרמנים ועל הדרך הנכונה לעצור אותן בעזרת הגנה חזקה בגומלין.

הפועל ירושלים הפסידה 89:87 לאולם בשמינית גמר היורוקאפ

ג'וש דאנקן: "אנחנו בעמדה טובה לעשות את העבודה במלחה"

מה זה יורוקאפ? הפועל ירושלים חולמת בכלל על הופעה ביורוליג

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. ברני ארדוב
"זה היה דו קרב התקפי ברמה גבוהה מאוד". בראד גרינברג/ברני ארדוב

"זה היה דו קרב התקפי ברמה גבוהה מאוד, ואנחנו נהנינו מהופעות חזקות של מספר שחקנים", ניתח גרינברג. "ההבדל היה ביכולת שלהם לקבל יותר מידי זריקות טובות מעבר לקשת, מה שאפשר להם לקלוע 13 פעמים מתוך 27 זריקות. זו הייתה נקודה שנתנו עליה את הדגש בהכנה שלנו, אבל לא הוצאנו לפועל מספיק טוב את תכנית המשחק באספקט הזה. זה היה משחק פיזי והעומק שלהם בא לידי ביטוי גם כאן. יש להם שמונה זרים, ואחד עשר שחקנים מהסגל שלהם שיחקו לפחות 11 דקות כל אחד. הנתון הזה היווה פקטור ברבע האחרון".

המאמן הוסיף: "אהבתי את המאמץ ההתקפי שלנו, את היעילות שבמסגרתה מסרנו 21 אסיסטים מול 9 איבודים בלבד, ואת העובדה שבסופו של דבר קלענו יותר סלי שדה מהם, 35 מול 29, אבל השלשות היטו את הכף לטובתם. אנחנו מפגרים בשתי נקודות במחצית וצריכים למחוק את הפער הזה בשבוע הבא במלחה כדי לעלות שלב".

ליאור אליהו סיכם: "לא הופתענו מהיכולת של אולם. ידענו שהם קבוצה טובה. למרות הריצה שלהם ברבע האחרון, אני מעודד מכך שידענו לצמצמם את הפער בדקות האחרונות ולצאת מהאולם המאוד ביתי שלהם עם סיכוי לא רע לנצח במלחה ולהעפיל לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully