וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה 89:87 לאולם

הקבוצה של בראד גרינברג כבר הוליכה ב-12 הפרש, אך קרסה ברבע האחרון ותצטרך לעשות את העבודה במלחה. 22 לדאנקן

יותם הלפרין עם דרווין קיצ'ן ג'וש דאנקן שחקני הפועל ירושלים. מגד גוזני
מאוכזבים. דאנקן, קיצ'ן והלפרין/מגד גוזני

פספוס גדול, זו ללא ספק התחושה של בראד גרינברג ושחקניו בסיום הערב (רביעי). הפועל ירושלים הגיעה לגרמניה למשחק הראשון בשמינית גמר היורוקאפ מול אולם, שלטה לאורך שלושה רבעים וכבר הוליכה ב-12 הפרש, אך סבלה מנפילת מתח ברבע האחרון וחזרה הביתה עם הפסד 89:87. למרות ההפסד, אין כל ספק שהעלייה לרבע הגמר היא משימה אפשרית בהחלט עבור האדומים, שינסו למחוק את יתרון 2 הנקודות של הגרמנים באולם הביתי במלחה. האדומים קיבלו עוד ערב נהדר של ג'וש דאנקן (22 נקודות), אך היעלמות של יותם הלפרין, שדווקא פתח היטב, הובילה לאיבוד היתרון והמשחק.

ירושלים כאמור שלטה מהרגע הראשון במשחק, כשיותם הלפרין הריץ את חבריו ליתרון 12 כבר אחרי חמש דקות. הגרמנים לא נבהלו, וניצלו הגנה רכה יחסית של שחקניו של בראד גרינברג כדי לרדת בפיגור 5 בלבד במחצית. ג'וש דאנקן המצויין עוד שמר את ירושלים מלפנים, אך אט אט החלה אולם לחזור עם שלשות של סוסה, וברבע האחרון השלימו הגרמנים ריצת 0:10 שהעלתה אותם ליתרון 7, יתרון אותו הצליחה ירושלים רק לצמק.

27 שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. מגד גוזני
רבע ראשון נהדר שלו, אבל אז הוא נעלם. הלפרין/מגד גוזני

מהלך המשחק

יותם הלפרין פתח בסערה את המשחק, ועם שבע נקודוצ מהירות בצירוף אסיסט מצויין לסל ועבירה של ארטיום פרחוסקי, העלה את ירושלים ליתרון 5:15. אדם הס החזיק את אולם במו ידיו במשחק עם 9 נקודות רצופות, ההגנה של ירושלים הפסיקה לתפקד, וסוסה צימק ל-27:22 בסיום הרבע הראשון. סל ועבירה של הווארד השלים ריצת 2:10 וצימק את הפער ל-2 בלבד, אך ירושלים נאחזה ביכולת טובה של פרחוסקי שעבד קשה בצבע ושמר את היתרון אצל האורחים. קלייבורן עוד העלה את המארחים ליתרון ראשון, אך ירושלים הגיבה עם 0:8 בראשותו של ג'וש דאנקן, וירדה ביתרון 43:50 בסיום המחצית.

אדגר סוסה פתח טוב עבור המארחים עם שלשה שצימקה ל-3 בלבד. קיצ'ן נכנס לפעולה עם ארבע נקודות רצופות, אך ההגנה של האדומים התקשתה להתמודד עם החדירות של הגרמנים, שנותרו קרובים עם נקודות של לונג. דאנקן ופרחוסקי חפרו טוב בצבע, אך נקודות של שווטהלם לפני הבאזר קבעו 64:69 בלבד להפועל ירושלים לפני הרבע הרביעי. רייט פתח את הרבע האחרון עם שלשה, אך הגרמנים המשיכו לתקוף, ושלשה של קלייבורן יחד עם חדירה של גונת'ר העלתה את אולם ל-72:74, שש דקות לסיום. המארחים המשיכו לדהור, השלימו ריצת 0:10 עם עוד שלשה של סוסה, ועלו ליתרון 7. קלייברון רשם עוד הטבעה על הראש של ירושלים, אליהו הוריד עם שתי חדירות בצד השני ושלשה גדולה של דאנקן צימקה ל-2 בלבד. בסיום זה 87:89 לאולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל ירושלים ארטיום פרחוסקי. קובי אליהו
צריכים לעבור את הגרמנים במלחה. פרחוסקי/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו לאולם: אדגר סוסה 19 (7 מ-13 מהשדה), פיליפ שוויטהלם 11, וויל קלייברון 10, פר גונת'ר, אדם הס ומאט הווארד (10 ריבאונדים) 9 נקודות כל אחד, איאן הומר 8, קמרון לונג 7, טרנט פלאיסטד 5 ו-8 ריבאונדים, קיטון נאקיביל 2.

קלעו להפועל ירושלים: ג'וש דאנקן 22 (6 מ-10 לשתיים, 1 מ-4 לשלוש) ו-5 ריבאונדים, ארטיום פרחוסקי (8 ריבאונדים) וברייסי רייט 15 נקודות כל אחד, ליאור אליהו 12 ו-7 ריבאונדים, יותם הלפרין 11 (1 מ-6 לשלוש) ו-5 אסיסטים, דרווין קיצ'ן 8 ו-6 אסיסטים, רונלד דופרי 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully