וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אפי בירנבוים התפטר, מולי קצורין יחליפו

5.3.2014 / 22:58

המאמן הפתיע את הנהלת הקבוצה כשלקח אחריות על המצב הקשה. קצורין: "פנו אליי שאבוא לעזור, זו קבוצה מוכשרת"

אפי בירנבוים מאמן בני הרצליה. מגד גוזני
כאן זה נגמר. בירנבוים/מגד גוזני

מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים התפטר הערב (רביעי) מתפקידו. המאמן הותיק אסף את השחקנים בתום אימון הערב והודיע להם על כוונתו לעזוב, ורק לאחר מכן הודיע להנהלה. בבני הרצליה הופתעו מאוד מהמהלך, אך כבר לאחר האימון יצר היו"ר אלדד אקוניס קשר עם המאמן הותיק מולי קצורין, וסיכם עמו את תנאיו, כשמחר בבוקר הוא צפוי לחתום סופית ולאמן את הקבוצה עד לסיום העונה.

מולי קצורין הגיב הערב למינויו ואמר לוואלה! ספורט: "בסך הכל הרצליה נקלעה לסיטואציה לא נוחה, פנו אליי שאני אבוא לעזור. דיברו איתי היום והסכמתי בסופו של דבר. דברים כאלה קורים, אין מה לעשות, קבוצות נקלעות לסיטואציות שונות ומחליטות לעשות שינוי. ראיתי את הקבוצה, ראיתי את כל המשחקים, הייתי כמה פעמים במגרש עצמו. זו קבוצה מאוד מוכשרת, גם העובדה שהיא הפסידה הרבה מאוד משחקים צמודים ולא בתבוסות או דברים כאלה נותנת לי הרבה תקווה וחומר למחשבה שאפשר לעשות דברים קצת אחרת. זה מראה שגם הקבוצה לא כזאת גרועה כפי שהמקום שלה בליגה כרגע.
לא יהיו שום שינויים בקבוצה, הסגל יישאר עד לסיום העונה".

בירנבוים בן ה-59 הגיע העונה לקדנציה שלישית בבני הרצליה אחרי ארבע עונות מוצלחות במכבי ראשון לציון, והיה אמור להצעיד את הקבוצה לצמרת הטבלה. הרצליה פתחה את העונה טוב מאוד, אך בסיבוב השני חלה נסיגה גדולה ביכולת של השחקנים, שניצחו פעם אחת בלבד מאז תחילת הסיבוב. שלשום הפסידה הרצליה בתום הארכה לעירוני נס ציונה, והיא מדורגת שתי נקודות בלבד מהמקום שמוביל בסיום העונה לליגה השנייה. בהרצליה הייתה אכזבה גדולה מאוד מהקבוצה בכלל והמאמן בפרט, אך לא הייתה כוונה לסיים את ההתקשרות מצידם.

קצורין, בן גילו של בירנבוים, חוזר לישראל לראשונה מאז שעזב את נבחרת ישראל בקיץ 2004. המאמן הותיק אימן בהצלחה בשנים האחרונות את נימבורק הצ'כית, אלבה ברלין ופרנקפורט מגרמניה, והיה מועמד העונה להגיע למכבי ראשון לציון. במהלך הקריירה שלו הוא זכה בשני גביעים, שתי אליפויות ואימן את נבחרת פולין. בישראל אימן קצורין את מכבי דרום תל אביב, עירוני רמת גן, הפועל חולון, הפועל גליל עליון, בני הרצליה, מכבי תל אביב ולאחרונה אימן בארץ את עירוני רמת גן בעונת 1998/9.

מולי קצורין מאמן פרנקפורט. Martin Rose, GettyImages
חוזר למחוזותינו. קצורין/GettyImages, Martin Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully