וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה: "שמח שהבכורה תהיה בקלדרון, הבית שלי"

חלוץ אתלטיקו מדריד צפוי לפתוח לראשונה במדי ספרד, במשחק מול איטליה: "להיות עם הנבחרת - חוויה מעולם אחר"

שחקן נבחרת ספרד דייגו קוסטה. AP
פותח בהרכב. דייגו קוסטה/AP

שלל משחקי ידידות ייערכו הערב (רביעי), ובמוקד ספרד תארח את איטליה. כל העיניים יופנו לדייגו קוסטה, שלפי התקשורת בספרד אמור לפתוח הערב. חלוץ אתלטיקו מדריד העדיף את ספרד על מולדתו ברזיל, והערב תהיה הופעת הבכורה הרשמית שלו בלה רוחה.

"להיות עם הנבחרת זו חוויה מעולם אחר", אמר דייגו קוסטה היום. "כולם כל כך רגועים, צנועים ומתייחסים אליי נהדר. זו הרגשה מיוחדת, אני מסתדר מצוין עם כולם ונהנה באימונים. לא יצא לי להתאמן עם הנבחרת יותד מדי, אבל יכולתי לשם לב לשלווה שיש לנו בנבחרת שלנו. היו לי קצת חששות לגבי מה שהולך לקרות והאמת היא שהופתעתי מאוד מהאנשים שפגשתי כאן. אין הבדלים בין אף שחקן, יש כאן קבוצה מאוחדת. כשאני לא בטוח לגבי משהו, אני שואל את קוקה או חואנפראן, שהיו כאן בעבר".

"התרשמתי מאוד מדל בוסקה מהרגע הראשון בו נפגשנו", המשיך החלוץ. "הוא מעביר לנו את השקט שאנחנו זקוקים לו. אני מאוד שמח שהבכורה שלי תהיה בקלדרון, הבית שלי. לשחק מול איטליה זה משהו שתמיד נותן מוטיבציה מיוחדת. אנסה להיות אני, לשחק כמו תמיד ולהפגין את החשק שיש לי. אם אני כאן, זה בגלל כל מה שאני עושה עבור אתלטיקו ואני רוצה לתת את אותם דברים, או יותר מזה, גם עבור הנבחרת. אני רוצה להראות את היכולות שלי אחרי כל מה שקרה בתקופה האחרונה לגבי הנבחרת. יש עוד הרבה דברים שיכולים לקרות בחודשים הקרובים, לפני שהמונדיאל יתחיל. אנסה לעשות את העבודה שלי ולהיות שם".


כל הגדולות של העולם במשחקי הכנה

שחקני נבחרת ישראל דורשים מענקי העפלה ליורו

ייני לא כשיר, ביטון צפוי לפתוח מול סלובקיה

בן שהר בראיון: "לא הייתי ממליץ לשחקנים צעירים להגיע לצ'לסי"

שחקן נבחרת ספרד דייגו קוסטה. הטוויטר של נבחרת ספרד, צילום מסך
"אם אני כאן, זה בגלל כל מה שאני עושה עבור אתלטיקו ואני רוצה לתת את אותם דברים, או יותר מזה, גם עבור הנבחרת"/צילום מסך, הטוויטר של נבחרת ספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully