וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הכוונת של ברצלונה: תומאס מולר וטוני קרוס

בגרמניה מדווחים ששני שחקני באיירן עשויים לנחות בקטאלוניה בקיץ. מולר: "הכול יכול לקרות עם שחקן ברמות האלה"

תומאס מולר באיירן מינכן חוגג שער. GettyImages
בארסה חושבת בגדול. מולר/GettyImages

השוער ויקטור ואלדס יעזוב את ברצלונה בקיץ הקרוב וכמוהו גם קרלס פויול, לאחר שהבלם הודיע על כך אתמול (שלישי). הרבה מעבר לשתי העזיבות האלה, נראה כי הקבוצה הקטאלנית מבינה שהיא זקוקה לאיזשהו שינוי משמעותי, בעוד היא נאבקת על שלושה תארים שונים העונה: הליגה הספרדית, גביע המלך שם תפגוש בגמר בעוד כחודש וחצי את ריאל מדריד וליגת האלופות.

שתיים מהמטרות הבולטות של בארסה, כך מדווחת התקשורת האירופית, הן צמד כוכבי באיירן מינכן, תומאס מולר וטוני קרוס. הסיפור על מולר פורסם לראשונה ב"בילד" הגרמני, שנחשב מעורה מאוד בכל המתחולל בקרב אלופת אירופה. בעיתון טוענים שברצלונה תציע 40 מיליון יורו על השחקן הנהדר שחתום בבוואריה עד יוני 2017 וכאשר מולר נשאל על ידי ה"בילד" לגבי מעבר אפשרי, הוא לא פסל אותו על הסף.

"אם בתור כדורגלן אתה מצליח לשמור על רמה גבוהה לאורך זמן, אתה הופך לשחקן נחשק והצעות מעניינות מגיעות אליך. אבל כולנו כבר יודעים שבאיירן היא לא מועדון שמוכר שחקנים. אני מאוד נהנה בבאיירן ואני לא מאלה שמצהירים על הנאמנות שלהם ורגע אחר כך עוזבים. טוב לי כאן, אבל ברור לי שבעסק הזה הכול יכול להשתנות בתוך שבוע. נכון לרגע זה, אין אף קבוצה במו"מ עם באיירן לגבי".

טוני קרוס שחקן באיירן מינכן חוגג שער. GettyImages
גם הוא ברשימות. קרוס/GettyImages

בגרמניה טוענים שמולר לא מרוצה במיוחד מהמקום שלו בהיררכיה של פפ גווארדיולה, כאשר גם קרוס נמצא בסיטואציה דומה. בעיתון גרמני אחר, "קיקר", דווח כי הקשר בין ה-24 עשוי לנחות בקאמפ נואו, כאשר הוא נמצא חזק גם ברשימות של ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד.

השיחות בין קרוס לבאיירן על חידוש החוזה נפסקו בשל "פערים בלתי ניתנים לגישור וחילוקי דעות בין הצדדים" וקרוס אמר: "לא הצלחנו להשיג סיכום עד ינואר והחלטנו להשאיר את המצב בהמתנה. אין לי תאריך לחידוש השיחות, אבל אני רוצה להתרכז במונדיאל ולהיות רגוע במהלך הטורניר. זו לא רק שאלה של כסף, אבל זה כן אספקט חשוב, לא אשקר".

נשיא ברצלונה: "אני מאמין שפויול עוד יחזור למועדון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully