וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: הנהלת האיגוד צפויה לאשר את מינוי אדלשטיין

4.3.2014 / 17:36

מאמן הפועל תל אביב נפגש עם יו"ר איגוד הכדורסל, אבל רק לאחר ישיבת ההנהלה יהפוך מינויו למאמן נבחרת ישראל לרשמי

ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
עוד מעט אפשר יהיה להגיד מזל טוב. אדלשטיין/מגד גוזני

הנהלת איגוד הכדורסל תתכנס מחר (רביעי) לישיבה, בה יעלה להצבעה מינויו של מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין לתפקיד מאמן הנבחרת. על פי המסתמן, המינוי צפוי לעבור בפה אחד, כאשר עוד לפני ההמלצה של הועדה המקצועית מהשבוע שעבר, לאדלשטיין היה רוב גדול מבין חברי ההנהלה.

כזכור, ביום חמישי האחרון הומלץ אדלשטיין על ידי הועדה המקצועית כמאמן נבחרת ישראל בתום סאגה מכוערת. מאמן האדומים היה המועמד המוביל לאורך זמן רב, לאחר שדיוויד בלאט ופיני גרשון דחו את האפשרות להצטרף לנבחרת בשלב זה, אך יום לפני ישיבת הועדה החליט יו"ר איגוד הכדורסל דן חלוץ, כי המועמד המועדף עליו הוא צביקה שרף. רק לאחר ששרף החליט לסגת ממועמדותו לתפקיד, שעות בלבד לפני הישיבה, הוחלט לתת את המושכות לאדלשטיין.

המאמן הוותיק ערך היום פגישות ראשונות במשרדי איגוד הכדורסל, אך לא מדובר בפגישות רשמיות, מהן הוא נמנע עד המינוי הרשמי מחר. באיגוד ירצו להאיץ את ההכנה לקראת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2015, בו תפגוש נבחרת ישראל את מונטנגרו, הולנד ובולגריה, כשהמקום הראשון יבטיח כרטיס לאליפות באוקראינה, וכן שש מתוך שבע הנבחרות שיסיימו במקום השני יעפילו.

לאיגוד הכדורסל הגיעו בימים האחרונים מספר הזמנות לטורנירי הכנה באירופה, ורק לאחר מינויו של אדלשטיין יוחלט באיזה טורנירים תשתתף ישראל. כמו כן יש רצון לארח משחקי הכנה בארץ, אך בשל התאריך המאוחר יחסית בו ימונה המאמן החדש של הנבחרת, הסיכוי לכך הוא לא גבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully