וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין ימונה למאמן נבחרת ישראל

27.2.2014 / 14:34

אחרי שצביקה שרף הסיר את מועמדותו, המליצה הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל על מאמן הפועל תל אביב, שהועדף על פני המאמן היוצא אריק שיבק וימונה רשמית ביום רביעי

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל המליצה היום (חמישי) על ארז אדלשטיין כמאמן הבא של נבחרת ישראל. אחרי שבשעות הבוקר הסיר צביקה שרף את מועמדותו לתפקיד שהוצע לו על ידי יו"ר האיגוד דן חלוץ, נותר מאמן הפועל תל אביב המועמד המועדף, וקיבל את המלצת הוועדה על פניו של אריק שיבק, המאמן היוצא. אדלשטיין נבחר פה אחד על ידי הוודה ומינויו יובא לאישור הנהלת האיגוד ביום רביעי הבא.

שיבק: "כולם צריכים לתמוך בארז", דרוקר: "ההתנהלות לא מכובדת"

הבוקר: שרף הסיר את מועמדותו לאימון נבחרת ישראל

כך ביזה דן חלוץ את האיגוד בתהליך מינוי מאמן הנבחרת

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
קיבל את התפקיד בסופו של דבר. ארז אדלשטיין/ברני ארדוב

אדלשטיין יחליף בתפקיד את אריק שיבק שחותם ארבע שנים שבהן הוא הצעיד את הנבחרת בשתי אליפויות אירופה וסיים עם מאזן 26:35. תהליך הבחירה של מאמן הנבחרת היה ארוך כאשר יושב ראש איגוד הכדורסל דן חלוץ ויושב ראש הוועדה המקצועית משה ויינקרנץ עם לא מעט מועמדים, ביניהם דיוויד בלאט שהודיע כי בנקודת הזמן הזו הוא אינו יכול לקחת על עצמו את התפקיד, פיני גרשון שסיפר על התחייבויות אחרות ושרף שכאמור הסיר את מועמדותו הבוקר. אדלשטיין יוכל להמשיך בתפקידו בהפועל תל אביב אם יבקש כך.

הנבחרת תשתתף הקיץ בקמפיין מוקדמות אליפות 2015 שתיערך באוקראינה, כשיחד איתה בבית שובצו מונטנגרו, בולגריה והולנד. משחקי מוקדמות אליפות אירופה ייערכו בשישה מחזורים בין ה-10 ל-27 באוגוסט 2014 כשכל נבחרת תפגוש את יריבותיה לבית למשחק בית וחוץ. הנבחרת הראשונה בכל בית תעפיל וכמו כן יעפילו שש הסגניות הטובות ביותר מבין שבעת הבתים. מאחר שקיימים חמישה בתים בני ארבע נבחרות כל אחד ושני בתים נוספים עם שלושה נבחרות בלבד, יושמטו לסגניות בבתים בני ארבע הנבחרות המשחקים מול הנבחרת שסיימה אחרונה לצורך השוואת הסגניות.

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
יוכל להמשיך בהפועל תל אביב/ברני ארדוב

בין הישגיו של אדלשטיין: חצי גמר יול"ב ויורופקאפ

אדלשטיין (53) מאמן את הפועל תל אביב בשלוש השנים האחרונות והוביל אותה לליגת העל. במהלך קריירת האימון שלו עבד אדלשטיין בין השאר במכבי קרית מוצקין ומכבי חדרה ואת דריסת הרגל המשמעותית שלו הוא עשה כעוזרו של פיני גרשון בהפועל ירושלים (1995/6). בהמשך הדריך אדלשטיין את בני הרצליה, גליל עליון, מכבי רמת גן והפועל ירושלים והפועל תל אביב. אדלשטיין שימש כעוזר מאמן הנבחרת של צביקה שרף בסוף 2008. בין ההישגים של אדלשטיין כמאמן נמצאות העפלה לחצי גמר גביע היול"ב עם הפועל ירושלים, העפלה לחצי גמר היורופליג עם הפועל תל אביב ומקום שני בליגה עם מכבי רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully