וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה והפועל ת"א דורשות שעה אחידה למחזור הסיום

4.3.2014 / 17:20

הקבוצות שנלחמות על הכרטיס לפלייאוף העליון מבקשות לשנות את שעת המשחקים: "הערך הספורטיבי עולה על הערך הכלכלי"

שחקן עירוני נס ציונה מאיר טפירו מול שחקן הפועל תל איבב רביב לימונד. מגד גוזני
לימונד וטפירו ישחקו באותה שעה?/מגד גוזני

הקבוצה שתקטוף את הכרטיס האחרון לפלייאוף העליון בליגת העל תיקבע רק במחזור הסיום של העונה הסדירה, לאחר שעירוני נס ציונה גברה אמש (שני) 81:83 על בני הרצליה בתום הארכה. הקבוצה של נדב זילברשטיין תוכל לתפוס את המקום הרביעי אם תנצח ביום שני הבא את הפועל אילת בבית, ובמקביל הפועל תל אביב תפסיד למכבי אשדוד בהדר יוסף. בכל סיטואציה אחרת, האדומים יכנסו לפלייאוף. הפועל אף תוכל לסיים במקום השלישי אם תנצח את אשדוד, ומכבי חיפה תפסיד להפועל ירושלים יום קודם לכן.

בנס ציונה הופתעו לגלות אתמול כי שעת המשחק שלהם נגד אילת נקבעה ל-18:00, 45 דקות לפני פתיחת המשחק של האדומים נגד אשדוד. בקבוצה פנו אתמול בלילה להפועל, ושתיהן הוציאו היום מכתב למנהלת הליגה כשהן דורשות לקיים את המשחקים באותה השעה.

"הקבוצות מבקשות להביע את מורת רוחן מהעובדה, כי משחקיהן לא ייערכו במקביל ובשעה אחידה והן דורשות כי החלטת המנהלת בעניין זה תשונה לאלתר", כתבו נציגי הקבוצות למנהלת הליגה ולמנכ"ל עדלי מרכוס, "דווקא מתוך הכרה מלאה בהתקשרות המנהלת עם ערוצי הטלוויזיה ובמודעות מלאה לתקציבים הנובעים מכך, סבורות הקבוצות כי ערך הספורטיביות וההגינות, עולה לאין שיעור מכל ערך כלכלי אחר, במיוחד ולאור המשמעויות הנובעות מתוצאות מחזור זה".

הקבוצות חותמות את המכתב בדרישה לקביעת שעה אחידה להתמודדות, "שאיפת הקבוצות הינה, כי שחקניהן יביאו את יכולתם במשחק, ללא כל השפעות חיצוניות הנובעות מידיעה מוקדמת של תוצאת המשחק האחר. זו מהות הספורט בעינינו ולמענה אנו משחקים מדי מחזור ומשקיעים בענף משאבים אדירים. בתחושותינו, זה אף רצון קהל אוהדי הספורט החפץ כי תינתן לכל קבוצה הזדמנות שווה בתנאים דומים. אשר על כן, הנכם נדרשים להפעיל את כובד משקלכם והשפעתכם מול תחנות הטלוויזיה ולפעול לקביעת מועד אחיד למשחקים, אשר פורטו לעיל וזאת בהקדם האפשרי".

תגובת מנהלת הליגה למכתב תובא כשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully