וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זילברשטיין: "גם במונדיאל המשחקים הקובעים באותה שעה"

3.3.2014 / 23:35

מאמן נס ציונה דורש שמשחקי מחזור האחרון ייפתחו בשעה אחידה. בירנבוים: "כבר לפני חודש עברנו להילחם נגד הירידה"

שחקן עירוני נס ציונה טיילר האניקאט מטביע באולסטאר. דייב בוימוביץ'
17 נקודות, 11 ריבאונדים וגם שואו וניצחון ביד. האניקאט/דייב בוימוביץ'

זה היה ארוך מותח, ומבחינת עירוני נס ציונה גם מתוק. קבוצתו של נדב זילברשטיין גברה הערב (שני) על בני הרצליה בחוץ בתוצאה 81:83 אחרי הארכה. בזכות הניצחון נס ציונה שמרה על סיכוייה להשתחל לפלייאוף העליון, בתנאי שהיא תנצח במחזור הסיום את הפועל אילת בבית ואילו הפעול תל אביב תפסיד. נס ציונה נהנתה מיכולת מצוינת של טיילר האניקאט, שקלע 17 נקודות, הוריד 11 ריבאונדים ומסר 7 אסיסטים.

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. מגד גוזני
"ראוי זה מי שמשיג יותר ניצחונות בסוף". זילברשטיין/מגד גוזני

מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין: "מתחילת השנה אני אומר שיש לנו קבוצה עם אופי מצוין שלא מוותרת ומשאירה הכול במגרש. עשינו טעות גדולה בהתקפה האחרונה, ההוראה הייתה לעשות חילוף ועבירה אחרי 6-7 שניות והגענו לזריקה טובה". על סיכויי קבוצתו להשתחל לפלייאוף העליון אמר זילברשטיין: "ראוי זה מי שמשיג יותר ניצחונות בסוף, זה הסיפור, זה לא תלוי בנו אבל אנחנו באים כל משחק ושמים את הכל על המגרש בכל שבוע. אנחנו משחקים ב-18:05 והפועל תל אביב ב-18:45, זה קובע לשתי הקבוצות, מן הראוי שזה יהיה באותו השעה. גם במונדיאל, שזה מפעל מאוד גדול, בסוף שלב הבתים המשחקים משוחקים באותה השעה, גם זה צריך להיות משוחק באותה השעה".

על כך שמאיר טפירו ישב לאורך דקות ארוכות על הספסל אמר זילברשטיין: "מאיר עבר שבוע לא פשוט, האולסטאר פירק לו את הרגליים וזה לא בסדר כי הוא לא היה צריך לשחק כל כך הרבה דקות. אני באמת אומר, ואנשים שהיו שם הם חברים שלי, היו צריכים להפעיל יותר שיקול דעת. היה לו מאוד קשה כי היה לו משחק ביום ראשון שהוא שיחק 33 דקות ביום ראשון, והיה לו מאוד קשה להתאושש מזה גופנית. הוא התחיל את המשחק טוב, עשה בשבילנו דברים יפים, אבל הלכנו בהרכב אחר, ניצחנו הרבה משחקים איתו וזה מראה משהו על הקבוצה שלנו. אנחנו הרבה שחקנים והרבה פעם זה יכול להיות מישהו אחר. מאיר ניצח לנו הרבה משחקים וינצח לנו הרבה, זה מראה שאנחנו קבוצה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקני עירוני נס ציונה מאיר טפירו קורי קאר חוגגים. מגד גוזני
"האולסטאר פירק לו את הרגליים". טפירו/מגד גוזני

הרצליה, מנגד, לא הצליחה לברוח מהתחתית, ולא הצליחה לשפר עמדות לקראת הפלייאוף התחתון. מאמן הרצליה אפי בירנבוים: "סרט מאוד דומה למשחק הקודם, אז האניקאט עשה גם פעולה גדולה של גג ב-3 הפרש והם רצו ל-5 הפרש וזה גמר את המשחק, אנחנו עושים טעויות כמו לא לקחת ריבאונד בשתי ידיים. אין מה לעשות, זה מאכזב מאוד, צריך להרים את הראש. אני לוקח את שני הדברים, את הלחימה ואת ההפסד המאכזב. זה מסוג הדברים שאם למדנו עם ההרכב הקודם לאן ללכת ומה לעשות, אז השתנתה לנו השישייה הראשונה, איבי הלך ואבי וכריס נפצעו ואז יש שישייה או שביעייה אחרת, וזה מסוג הדברים שמביאים ניצחונות".

על העונה המאכזבת שעוברת קבוצתו אמר בירנבוים: "שנה מאוד קשה, מה יש לפרט, מתעסקים במקצוע מאוד תחרותי, וכל הפסד כזה לא עוזר לך לא להרים את הביטחון של השחקנים ולא תורם לביטחון של הקבוצה, כי ברגע שיש ניצחון כזה אז שבוע אחרי אתה שוכח למה ואיך, ואתה משחק עם הרבה ביטחון. זה שכר לימוד, יותר מהכול אתה מסתכל על המשחק, היה לבורל ריבאונד ביד והוא הדף אותו. דן סוחב פציעה בשבוע האחרון וזה בעיה כי גם זליקוביץ' וגם גיא לביא הביאו לנו אנרגיות והגנה, אז החלטתי לא לשנות. מבחינתי כבר לפני שלושה שבועות או חודש עברנו להילחם נגד הירידה".

אפי בירנבוים מאמן בני הרצליה. יוסי ציפקיס
"כל הפסד כזה לא עוזר לך לא להרים את הביטחון של השחקנים". בירנבוים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully