וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: נס ציונה ניצחה את בני הרצליה 81:83 בהארכה

העולה החדשה ניצחה את קבוצתו של אפי בירנבוים, ושמרה על סיכוייה להשתחל לפלייאוף העליון. האניקאט הצטיין עם 17 נק' ו-11 ריב'

שחקן עירוני נס ציונה טיילר האניקאט מטביע באולסטאר. דייב בוימוביץ'
האיש של נס ציונה בשני צדי המגרש. האניקאט/דייב בוימוביץ'

המחזור ה-21 בליגת העל ננעל הערב (שני) כשעירוני נס ציונה גברה בחוץ על בני הרצליה 81:83 בהארכה, ושמרה על סיכוייה לסיים את העונה במקום הרביעי המוביל לפלייאוף העליון. העולה החדשה יודעת שניצחון בית במחזור הסיום על הפועל אילת בצירוף הפסד של הפועל תל אביב במחזור הסיום, ישלחו אותה לפלייאוף העליון. נס ציונה נעזרה ביכולת מצוינת של פרסטון נואלס ובעיקר טיילר האניקאט במאני טיים כדי לנצח. האניקאט סיים עם 17 נקודות, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. הקבוצה של אפי בירנבוים הגיעה למשחק לאחר תבוסה קשה במשחק הליגה האחרון בחולון, ובידיעה שהיא עדיין צריכה לנצח משחק או שניים על מנת לברוח סופית מהתחתית המאיימת. אולם המארחת ספגה הפסד נוסף, הפעם בבית, ולא הצליחה לברוח מהתחתית.

פרסטון נואלס, עירוני נס ציונה. מגד גוזני
יכולת מצוינת במאני טיים. פרסטון נואלס/מגד גוזני

מהלך המשחק

הרצליה פתחה עם מייקל אומה, ג'אקים דונאלסון, עידן זלמנסון, דן גרונפלד וסטנלי בורל. נס ציונה עלתה בחמישייה עם רובי בוסטיין, טיילר האניקאט, מאיר טפירו, דיימון סימפסון ומיטשל וואט. שתי הקבוצות פתחו בזריקות מבחוץ ונס ציונה עלתה ל-5:10. הרצליה התקשתה לעצור את האניקאט ומיטשל וואט, נס ציונה רצה למתפרצות, אולם יכולת טובה של אבירם זליקוביץ' ושלשה של גיא לביא השאירו את הרצליה קרובה, ונס ציונה הוליכה 21:23 בתום הרבע הראשון. שתי הקבוצות פתחו את הרבע השני בזריקות מבחוץ, והיתרון עבר מצד לצד. באמצע הרבע סטנלי בורל להט בהרצליה, המארחת פתחה פער בזכות ריצת 4:11 ונדב זילברשטיין הזעיק פסק זמן. יכולת טובה של קורי קאר ושלשה גדולה של גיל אמיתי השוו לנס ציונה ובמחצית התוצאה הייתה 42:42.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן בני הרצליה אבירם זליקוביץ'. מגד גוזני
צמוד לאורך כל הדרך. זליקוביץ'/מגד גוזני

הרצליה פתחה טוב את הרבע השלישי, עצרה את נס ציונה על סל שדה אחד, רצה 0:8 וברחה לאורחים. הרצליה שמרה על יתרונה, עצרה את נס ציונה על 12 נקודות והוליכה בתום הרבע השלישי 54:59. ברבע הרביעי שתי הקבוצות התקשו לקלוע, המשחק הפך פיזי והטבעה אדירה של האניקאט נפסלה על ידי השופטים כי ניתלה על הטבעת. אבל האניקאט המשיך לייצר נקודות לאורחים ודקות הסיום היו מותחות. שלשה גדולה של נואלס העלתה את נס ציונה ל-70:71 כשעל השעון 40 שניות. וואט החטיא להרצליה ונס ציונה יצאה להתקפה כשהיא מוליכה בנקודה. נואלס דייק פעמיים מהקו והעלה את נס ציונה ל-70:73. 19 שניות לסיום הרצליה שמה את הכדור בידיים של כוכבה סטנלי בורל, שקבר שלשה גדולה והשווה ל-73:73. נס ציונה יצאה להתקפה, קורי קאר החטיא שלשה והמשחק הלך להארכה אחרי 73:73 בתום 40 דקות.

נס ציונה פתחה את ההארכה בשלשה של נואלס, והאניקאט היה האיש של נס ציונה בשני צדי המגרש. מייקל אומה צימק להרצליה, שפיגרה 83:80. המארחת יצאה להתקפה והאניקאט סיפק גג אדיר על האסל, ששמר על יתרונה של נס ציונה. 2.4 שניות לסיום אומה קלע אחת מהקו, החטיא את השנייה במתכוון, לא הרצליה לא הצליחה לקחת את הריבאונד ונס ציונה ניצחה 81:83 בסיום הדרמה.

גיל אמיתי, עירוני נס ציונה. מגד גוזני
יש סיכוי לפלייאוף עליון. אמיתי/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו לנס ציונה: דיימון סימפסון 18, טיילר האניקאט 17, 11 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-6 איבודים, פרסטון נואלס 14, גיל אמיתי 10, מיטשל וואט 8 ו-9 ריבאונדים, קורי קאר 6, מאיר טפירו 5 (2 מ-9 מהשדה), רובי בוסטיין 5. רז זהביאן שותף ולא קלע.

קלעו לבני הרצליה: סטנלי בורל 24 (4 מ-7 ל-2, 5 מ-7 ל-3), 7 אסיסטים ו-7 איבודים, ג'ואקים דונלדסון 14 ו-10 ריבאונדים, אבירם זליקוביץ' 13, מייקל אומה 11, פרנק האסל 10 ו-9 ריבאונדים, גיא לביא 7. עידן זלמנסון (12 דקות), עוז בלייזר (12 דקות) ודן גרונפלד (6 דקות) שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully