וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיוואן: "נותן לעצמי ציון 8. לא חושב שאני פספוס"

4.3.2014 / 7:30

בהפועל חיפה מנסים לשכנע את כץ להחתים את השחקן, שכבש צמד מול סכנין: "החוזה שלי ייגמר בסוף העונה אבל אלוהים גדול"

one

שמחה גדולה בהפועל חיפה לאחר הניצחון על בני סכנין (0:2) ובעיקר מהעובדה שלקבוצה יש סיכוי ממשי להעפיל לפלייאוף העליון. בקבוצה ינסו להוריד את השחקנים לקרקע ולמקד אותם לקראת המשחק הקשה נגד הפועל באר שבע ביום שבת. המאמן שלומי דורה שיבח את כל השחקנים והוא צפוי לעלות באותו הרכב שפתח במשחק אתמול, ולנסות להפתיע את הקבוצה מהמקום השני בדרך לפלייאוף העליון.

דורה אף התייחס לעובדה ששחקנים כמו עאהד עזאם, שבלט אתמול, והישאם כיוואן, נכללים בהרכב בעוד אלו שהגיעו ככוכבים גדולים בתחילת העונה מוצאים עצמם מחוץ להרכב ואף לא משחקים כלל. "אם דריו פרננדס, יובל אבידור, מהראן לאלה ועומרי קנדה היו נותנים 80 אחוז ממה שציפינו מהם כנראה שהיינו מבטיחים מזמן את המקום בפלייאוף העליון, אבל דווקא עכשיו מגיע לאותם שחקנים קרדיט גדול כי גם כשהם עולים מהספסל הם נותנים את כל כולם ומשקיעים. בשבוע שעבר, מול מכבי תל אביב, פרננדס עזר לנו מאוד ומול סכנין היו אלה אור אסוטווינד, לאלה ואבידור שעלו ותרמו הרבה".

שחקני הפועל חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
לא מוותרים על הסיכוי. שחקני הפועל חיפה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

מי שזכה מטבע הדברים למרב המחמאות היה הישאם כיוואן, שנמצא בכושר מצוין וכבש צמד שערים בניצחון. לכיוואן אין חוזה לעונה הבאה וגורמים בקבוצה ינסו לשכנע את יואב כץ להציע לו חוזה שכזה. נראה כי אם השחקן ימשיך ביכולתו הנוכחית הוא יהיה מבוקש בלא מעט קבוצות. "אמרתי שאני רוצה לעשות סוף עונה בצורה טובה ואני מקווה שאעשה את זה", אמר כיוואן עצמו, "הקבוצה בתקופה טובה, שיחקנו טוב גם נגד אשדוד וגם נגד מכבי תל אביב וחבל שלא ניצחנו את המשחקים הללו, כי עכשיו ההגעה לפלייאוף העליון לא תלויה בנו".

על היכולת האישית שלו אמר כיוואן: "אם אני צריך לתת לעצמי ציון על המשחק הזה אז אני נותן את המספר שעל החולצה שלי, שזה שמונה. אני לא חושב שאני פספוס העונה כי יש עוד משחקים עד סוף העונה, ואני מקווה שאני אהיה ביכולת הזאת עד סוף העונה. אני רוצה לתת עוד גולים ולבשל. החוזה שלי מסתיים בסוף העונה אבל אלוהים גדול".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הישאם כיוואן שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"רוצה לתת עוד גולים ולבשל". כיוואן/אדריאן הרבשטיין

על המשחק מול באר שבע אמר כיוואן: "אם עשינו תיקו מול מכבי תל אביב אז אנחנו מסוגלים לנצח את באר שבע. זה משחק קשה אבל אנחנו יכולים". על כך שלא חגג אחרי השער השני והקהל של סכנין מחא לו כפיים בסיום אמר כיוואן: "בתחילת המשחק הם קיללו אותי, אבל בסוף הם מחאו לי כפיים. לא יודע למה לא חגגתי, לא הייתה לי סיבה מסוימת אבל אל תדאגו, אני חוגג בבית".

הבעלים של הקבוצה יואב כץ קיבל ממכבי חיפה את החוזה של רכישת שחר הירש והוא צפוי לחתום עליו בימים הקרובים. אם הכול ילך כשורה הירש יצטרף למכבי חיפה, כשהפועל חיפה תקבל תמורתו כ-700 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully