וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת מצב: המאבק על הפלייאוף העליון מתחמם

3.3.2014 / 21:59

הפועל חיפה בתמונת הפלייאוף העליון אחרי הניצחון על סכנין, האם הדרבי התל אביבי ובית"ר נגד סכנין יכריעו במחזור האחרון את תמונת העולות? כל התרחישים לקראת הפלייאוף

one

הפועל חיפה גברה הערב (שני) 0:2 על בני סכנין בקרית אליעזר, ולמעשה פתחה מחדש את תמונת הפלייאוף העליון. האדומים עצמם שמרו על סיכוי להגיע לשש הגדולות, והותירו את הדלת פתוחה גם עבור בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד. הישאם כיוואן היה כוכב המשחק עם צמד - הראשון בדקה ה-46 בשל טעות גדולה של מחמוד קנדיל ואברהם פאס, השני שבע דקות לאחר מכן, עם טיל נפלא לפינה. סכנין המאוכזבת בכל זאת תוכל להבטיח את השתתפותה בפלייאוף העליון, זאת אם תשכיל לנצח את הפועל רעננה ביום שבת, אך המאבק עשוי ליצור דרמות במחזור האחרון של העונה הסדירה.

שחקני הפועל חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ערב שכולו אדום. הפועל חיפה חוגגת/אדריאן הרבשטיין

תמונת מצב: המאבק על הפלייאוף העליון מתחמם

כך נראית הטבלה כרגע:

5. הפועל תל אביב, 36 נקודות, 31:44
6. בני סכנין, 34 נקודות, 25:27
--------------------------------------------
7. הפועל חיפה, 31 נקודות, 32:27
8. בית"ר ירושלים, 30 נקודות, 26:21
9. מ.ס אשדוד, 30 נקודות, 29:23

המשחקים שנותרו למעורבות במאבק:

מחזור 25: מ.ס אשדוד - הפועל תל אביב, בני סכנין - הפועל רעננה, הפועל באר שבע - הפועל חיפה, מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

מחזור 26: הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה, בית"ר ירושלים - בני סכנין, הפועל תל אביב - מכבי תל אביב, הפועל עכו - מ.ס אשדוד

* תסריט אפשרי: דרמה תיווצר לקראת המחזור האחרון של העונה הסדירה אם הפועל תל אביב וסכנין תרשומנה הפסדים, בעוד הפועל חיפה ובית"ר ירושלים תנצחנה. במקרה כזה: הפועל תל אביב תהיה עם 36 נקודות, סכנין עם 34, הפועל חיפה עם 34, אשדוד עם 33 ובית"ר עם 33, ולכולן יהיה סיכוי. ובמחזור הסיום, כזכור, סכנין מגיעה לטדי ולהפועל תל אביב מצפה דרבי. בכל מקרה, עבור האלופה מכבי תל אביב, שני המשחקים הקרובים שלה מול בית"ר ירושלים והפועל תל אביב מסתמנים כקריטיים עבור היריבות שלה.

* הפועל תל אביב תבטיח מקום בפלייאוף העליון אם תנצח באשדוד. במקרה של תיקו, היא תבטיח את מקומה כל עוד הפועל חיפה לא תנצח בבאר שבע.

* בני סכנין תבטיח מקום בפלייאוף העליון אם תנצח בבית את רעננה. במקרה של תיקו, היא תבטיח את מקומה כל עוד הפועל חיפה תפסיד ואשדוד ובית"ר לא תנצחנה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עלא אבו סלאח בני סכנין אבירם ברוכיאן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
עשויים להיפגש בטדי לקרב על כל הקופה במחזור הסיום של העונה הסדירה. אבירם ברוכיאן מול עלא אבו סלאח/יוסי ציפקיס

שלומי דורה היה מאוד מרוצה בסיום: "שמונה שבועות לא ידענו מה טעמו של ניצחון ליגה, וכיף להיזכר. במחצית הראשונה לא היינו טובים וזה הורגש, אבל פתחנו את המחצית השניה כמו מטורפים. אם היינו יותר חדים זה היה יכול להיגמר אחרת, אבל אם היו אומרים לנו שזה יהיה התסריט לפני המשחק, הייתי שמח. במצב מתוקן הייתי צריך לעשות חילוף כפול במחצית, אבל בגלל שאני זוכר את 90 הדקות הטובות מול מכבי תל אביב נתתי להרכב הזה עוד צ'אנס. גמר אחד עברנו, יש לנו עוד שני גמרים ואם נעבור אותם - אני מאמין שנזכה בכרטיס לפלייאוף העליון. יש לנו משחק קשה מאוד בבאר שבע ביום שבת, אבל אלה המשחקים הכיפיים. נבוא בלי לחץ. אם היו אומרים לנו לפני חודש שנתמודד על הפלייאוף העליון, היינו מאשפזים מישהו. נעשה את המקסימום כדי להיות שם".

השחקן המצטיין, הישאם כיוואן, אמר בסיום: "המחצית הראשונה היתה חלשה, אבל היינו חייבים את הניצחון הזה. היה מגיע לנו לנצח את אשדוד ומכבי תל אביב, והפנמנו את זה. הגולים באו מוקדם במחצית השניה, ואני שמח בשבילי, בשביל המאמן שלי ובשביל הקבוצה שלי. יהיה קשה להגיע לפלייאוף העליון, אבל אם הצלחנו לעשות 2:2 מול מכבי תל אביב, אני מאמין שאפשר לנצח גם את באר שבע בחוץ".

המאמן המפסיד מרקו בלבול אמר: "פתחנו מצוין את החצי הראשון, אבל בגלל הטעות בחצי השני היינו צריכים לרדוף אחריהם ולא עשינו את זה בשכל. יש לנו קבוצה טובה, נכון שאנחנו לא נמצאים בתקופה טובה אבל גם כשעשינו נצחונות רצופים לא יצאנו בהצהרות. נעשה הכל כדי להישאר איפה שאנחנו היום. מעולם לא הצהרנו שהמטרה שלנו היא הפלייאוף העליון. כרגע אנחנו במקום טוב, ואנחנו צריכים להמשיך ולשחק את הכדורגל שאפיין אותנו - שזה עבודה הגנתית והתקפית, יותר להיות חכמים. זו תקופה כזאת שהמצבים שלנו לא נכנסים, צריך לעבור את זה בכוח".

רביד גזל, כריסטיאן הידאלגו, מוחמד כליבאת שחקני בני סכנין מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
מאוכזבים, אבל עדיין יש הזדמנות לתקן. שחקני סכנין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully