וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס: "בלבול יישאר בקבוצה, פיטורים לא על הפרק"

4.3.2014 / 7:50

יו"ר סכנין הגיב לביקורת על תפקוד המאמן. גורם: "השחקנים אנמיים. אם לא ננצח את רעננה אז לא מגיע לנו פלייאוף עליון"

one

תחושות קשות מאוד בבני סכנין לאחר ההפסד אמש (שני) 2:0 להפועל חיפה, הפסד שגרם לכך שסכנין חייבת להשיג לפחות שלוש נקודות בשני המחזורים האחרונים כדי לסיים בפלייאוף העליון של ליגת העל. שחקני סכנין נראו שפופים בסיום המשחק, אבל הסדקים בקבוצה כבר החלו לבצבץ והביקורות נגד השחקנים נשמעו מכל עבר. "עם איך שהקבוצה נראית בחודש וחצי האחרונים לא רק שלא נוכל לנצח את רעננה ובית"ר, לא נוכל לנצח אף קבוצה בליגה", אמר גורם במועדון, "השחקנים פשוט נראים אנמיים. אם הם לא ישנו פאזה ומהר נמצא עצמנו בפלייאוף התחתון ובעוד עונה מאכזבת. אם לא ננצח את רעננה אז לא מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון".

רביד גזל, כריסטיאן הידאלגו, מוחמד כליבאת שחקני בני סכנין מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
"אם הם לא ישנו פאזה ומהר נמצא עצמנו בפלייאוף התחתון"/אדריאן הרבשטיין

גם חוליית ההגנה ספגה ביקורות קשות. "כל הקבוצה נראית רע אבל ההגנה שלנו פשוט קורסת בתקופה האחרונה", אמר שחקן בקבוצה, "זו לא ההגנה שהייתה לאורך רוב העונה. לא ברור מה עובר עלינו". המאמן מרקו בלבול ספג ביקורת, כאשר במועדון תהו מדוע למרות החולשה בחוליית ההגנה הוא אינו מבצע בה שינויים בתקופה האחרונה, כשעל הספסל יושבים מור שושן ומוחמד זבידאת.

אגב, הקהל וגורמים המקורבים להנהלת הקבוצה ניסו לשכנע את ראשי המועדון לפטר את מרקו בלבול, אלא שאלו נחושים להשאיר את המאמן והטענה אף העלתה גיחוך אצל ראשי המועדון וגם אצל השחקנים. "איך אומרים בכלל, ואיך מעזים להגיד שצריך לפטר את מרקו?", תהה אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "בשנים האחרונות אנחנו ניצלים מירידה בשנייה האחרונה והעונה אנחנו קבוצת צמרת לאורך כל העונה. מרקו הוא זה שהוביל את הקבוצה לזה, וכל מי שבכלל מעז להגיד שצריך לפטר אותו לא מבין עניין". גם יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס אמר בסיום המשחק לוואלה! ספורט: "מרקו יישאר בקבוצה, פיטורים בכלל לא על הפרק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מרקו בלבול מאמן בני סכנין. רוני לבנה
השחקנים מאחוריו. בלבול/רוני לבנה

בקבוצה ינסו להחזיר את השחקנים לכושר לקראת המשחק מול הפועל רעננה, כשניצחון יביא לכך שהקבוצה תבטיח באופן מעשי את המקום שלה בפלייאוף העליון ולמעשה תרשום עונה מצוינת עם הישג נהדר. "אנחנו בתקופה פחות טובה", הסביר הקשר חאמד גנאים, "חבל שלא הצלחנו לנצח אבל הדבר שמנחם אותנו הוא שאנחנו עדיין תלויים בעצמנו ואני מאמין שנעשה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully