וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "שלב קריטי של העונה, צריך לחבק את איינוגבה"

יוסי אבוקסיס מביע תמיכה בשוער בני יהודה: "עריפת ראשים לא תועיל, צריך להתלכד סביבו ולחבק, מבקש מהקהל להרים אותו"

one

שחקני בני יהודה קיבלו אמש יום חופשי וישובו היום (שני) לאימונים לקראת משחק החוץ ביום ראשון הבא נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר. ההפסד הביתי 1:0 לרמת השרון הוציא הרבה אוויר מהמפרשים של הזהובים, שהצליחו לחבר שישה משחקים ללא הפסד, לפני האכזבה במשחק החשוב.

שוער בני יהודה דלה איינוגבה. ברני ארדוב
"זה לא סוד שדלה איינוגבה שאותו אנחנו מכירים כבר כמה שנים לא נמצא בעונה הכי טובה שלו, אבל אני מכיר את יכולותיו, ואני כמאמן נותן בו את כל האמון". איינוגבה/ברני ארדוב

מי שספג את מרבית הביקורת בעקבות ההפסד, הן מחבריו לקבוצה ובמיוחד מהאוהדים שהמתינו לו מחוץ לאצטדיון, הוא השוער הניגרי דלה איינוגבה, שהדף רע מאוד כדור די פשוט בדקה ה-94 ואיפשר ליוסף אבו לאבן להבקיע את שער הניצחון הדרמטי לזכות רמת השרון. המאמן יוסי אבוקסיס, שלא התראיין העונה מאז מונה לתפקידו בבני יהודה, חרג הפעם ממנהגו והתראיין לאתר הרשמי של הקבוצה, כשהוא יוצא להגנתו של איינוגבה. "זה לא סוד שדלה איינוגבה שאותו אנחנו מכירים כבר כמה שנים לא נמצא בעונה הכי טובה שלו, אבל אני מכיר את יכולותיו, ואני כמאמן נותן בו את כל האמון ותומך בו למרות ובגלל המשחק האחרון בשבת".

המאמן הוסיף ואמר: "אנחנו לא בתקופה שבה ביקורת מבית או עריפת ראשים תועיל לקבוצה, זה בדרך כלל לא מועיל באף שלב, ובטח לא במצבנו. אנחנו צריכים כולנו להתלכד סביב דלה ולחבק אותו ולהאמין בו, כי הוא לא שכח להיות שוער טוב, הוא פשוט בעונה פחות טובה וזה יכול לקרות לכל שחקן או שוער בעולם ובכל מקצוע".

אבוקסיס ביקש להעביר מסר הן לשחקניו והן לאוהדי הקבוצה ואמר: "דלה הביא לקבוצה הרבה מאוד נקודות וניצח משחקים לבדו במהלך השנים. אני מבקש מהקהל שלנו להרים את דלה, כי זה חשוב לביטחון שלו וכמובן לקבוצה בהמשך העונה, כי יש לנו עדיין מטרה מאוד חשובה ואנחנו חייבים להיות מרוכזים במשחק עצמו ולא במה יגידו או מה יכתבו. זה שלב קריטי של העונה ועתיד המועדון מונח על השולחן, וכולנו יודעים כמה תפקיד השוער חשוב בקבוצת כדורגל. אנחנו צריכים לשמור עליו, ואני מקווה שהודעה כזו ממני לאוהדים אכן תחלחל והם ישמרו עליו, הוא יהיה שם בשביל בני יהודה והוא גם יוכיח את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully