וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: איבשקביצ'יוס ינותח ולא צפוי לחזור העונה

הזהובים ייאלצו להסתדר ללא הקשר הפצוע שיעבור ניתוח נוסף בקרסול. הלם מההפסד לרמה"ש: "שחקנים לא מבינים את המצב"

one

יממה לאחר ההפסד הביתי הצורב 1:0 להפועל רמת השרון, עדיין שורר הלם גדול בקרב אנשי בני יהודה. הקבוצה ספגה פעם נוספת עמוק בתוך תוספת הזמן והמשמעות הפעם היתה כואבת במיוחד שכן הזהובים שוב פיספסו הזדמנות לעלות מעל הקו האדום, לראשונה מאז המחזור החמישי. בצוות המקצועי החליטו לתת לשחקנים יום חופשי ולא לקיים אימון היום, זאת על מנת להרגיע מעט את הרוחות הסוערות וכן מתוך ידיעה שהמשחק הבא נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר, ייערך ביום ראשון.

"אפשר לשחק רע ולסיים בתיקו אפס, למה צריך להפסיד?", אמר הבוקר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "שחקנים כאן כנראה לא מבינים את המצב אם זה מה שקורה. יוסי דיבר איתנו לפני המשחק על זה שבשבועות האחרונים אנחנו ממלאים את הדלי לאט, לאט, לאט ואוגרים נקודות בודדות ועכשיו חזרנו חודשיים אחרוה עם ההפסד הזה".

חזרו לסורם: בני יהודה ספגה בדקה ה-94 והפסידה 1:0 לרמה"ש

יוסי אבוקסיס בסיום: "היום זה היה השיא, ספגנו ממש מכלום"

קסטוטיס איבשקביצ'יוס בני יהודה מול גל בראל עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
השבר לא התאחה בצורה טובה. קסטוטיס איבשקביצ'יוס/ברני ארדוב

בנוסף למצב הקשה של הקבוצה בטבלה, ולקראת קרבות ההישרדות של הפלייאוף התחתון, קיבלו אנשי הקבוצה בשורה קשה נוספת, כאשר לוואלה! ספורט נודע שהקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס, צפוי לעבור ניתוח נוסף בקרסולו הפגוע, וככל הנראה לא יחזור לשחק העונה. כזכור נפצע איבשקביצ'יוס במשחק נגד הפועל תל אביב בחודש נובמבר האחרון ועל פי ההערכות הראשונות היה אמור לחזור בסוף חודש פברואר למגרשים. מבדיקות שערך הליטאי בימים האחרונים התברר כי השבר בקרסול לא התאחה בצורה טובה והקשר יאלץ כאמור לעבור ניתוח נוסף.

מי שספג ביקורת רבה בסיום המשחק אמש, הוא שוערה הניגרי של הקבוצה, דלה איינוגבה, ששמט כדור פשוט יחסית בדקה ה-94, ממנו הגיע שער הנצחון של יוסף אבו לאבן לזכותה של רמת השרון. איינוגבה נראה חפוי ראש ועצבני מאוד בסיום בחדר ההלבשה, כאשר בעת יציאתו לכיוון רכבו אף ספג קללות וגידופים מכמה אוהדים שנכחו מחוץ לאיצטדיון. "מסכן דלה, כלום לא הולך לו", אמר שחקן בקבוצה. "זה לא סוד שזה לא אותו דלה מהשנים הקודמות וזה ברור שזו תעלומה מה שקורה איתו. כולם יודעים שהוא שוער טוב, אבל בשבועות האחרונים הבטחון שלו בריצפה וזה משפיע עליו ועל הקבוצה".

גם המגן השמאלי אמיליאנו פוסקו, ספג ביקורת מחבריו, אחרי משחק פושר נוסף שלו. פוסקו הוחלף במחצית על ידי המאמן אבוקסיס ושחקנים בקבוצה אמרו שהם לא מבינים מדוע הוא ממשיך לקבל קרדיט בהרכב הפותח.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שוער בני יהודה דלה איינוגבה. ברני ארדוב
"בשבועות האחרונים הבטחון שלו בריצפה". דלה איינוגבה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully