וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "הגבנו היטב למחצית הראשונה הלא טובה"

3.3.2014 / 9:21

מכבי תל אביב ניצחה בראשל"צ למרות אחרי שהתעוררה בהפסקה. בלו הוסיף: "אוחיון חסר, אבל כולם מרימים את הרמה"

שחקן מכבי תל אביב דייויד בלו. GettyImages
מוכן לקובאן. בלו/GettyImages

מכבי תל אביב התגברה אמש (ראשון) על מחצית ראשונה חלשה, וניצחה את מכבי ראשון לציון 73:83 במחזור ה-21 בליגת העל – ניצחון הליגה ה-12 שלה ברציפות. במהלך המשחק ביקר המאמן דיוויד בלאט את משחק ההגנה של השחקנים ואף העיר להם ש"קבלת ההחלטות שלכם גרועה".

למסדר הפציעות הארוך בקבוצה הצטרף טייריס רייס שסובל מפציעה במרפק. יוגב אוחיון, שנפצע ברשתית נגד הפועל ירושלים בשבוע שעבר, עבר הבוקר בדיקת רופא נוספת, לאחר הבדיקה הוחלט כי הוא לא ייצא למשחק מול קובאן, אוחיון יתחיל להתאמן אך לא מגע. על פי ההערכות במכבי ייעדר אוחיון כשבוע וחצי- שבועיים נוספים.

דייויד בלו סיכם: "זה היה משחק מאוד קשה, מסוג המשחקים שמגיעים לאחר שני ניצחונות מאוד אמוציונאליים שהיו לנו בשבוע שעבר. היינו צריכים להתאושש ועשינו את זה. אמנם לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל הגבנו היטב במחצית השנייה. שיחקנו טוב בניצחון על גלאטסראיי, אבל ללא ספק חסרה לנו המנהיגות והקשיחות של יוגב. כשמישהו נפצע, כל האחרים צריכים להרים את הרמה שלהם וזה בדיוק מה שנעשה נגד קובאן ביום שישי".

מנהל הקבוצה , ניקולה וויצ'יץ' הוסיף: "תמיד קשה לשחק בראשון, אבל אפילו כשהיינו בפיגור של 10 נקודות האמנו בעצמנו. עלינו לרבע השלישי ושיחקנו הגנה מאוד חזקה, וזה מה ששינה את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully