וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא היינו טובים, אבל זה טבעי"

2.3.2014 / 22:48

מאמן הצהובים לא התרגש מיכולת בינונית של קבוצתו. כהן: "זו יכולה הייתה להיות נקמה יפה". אדלשטיין: "היה משחק גדול"

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, דיוויד בלאט. מגד גוזני
זכו בפרסים עוד לפני המשחק. בלאט, סמית' ומזרחי/מגד גוזני

שלושה ימים בלבד לאחר שהביסה את גלאטסראיי, וארבעה ימים לפני המשחק הקריטי הבא שלה בטופ 16 מול קובאן, עשתה הערב (חמישי) מכבי תל אביב את העבודה גם בליגה, כשגברה על מכבי ראשון לציון 73:83. הקבוצה של דיוויד בלאט היתה רחוקה מלהרשים ואל המחצית הגיעה בפיגור 10 כשהיא לא מצליחה לעצור את שחקנה לשעבר, ג'ייק כהן, אך הצליחה לחזור לעצמה ברבע השלישי בדרך לניצחון.

"אפשר לצפות שמדי פעם יהיו מחציות לא טובות או שיהיה אובדן ריכוז עם מספר המשחקים שיש לנו בשנה, שזה למעלה מ-70", אמר מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. "זה קורה, השאלה היא איך אתה מגיב לזה ואיך אתה מתאים את עצמך למצב הזה. עשינו את השינויים הללו בצורה טובה מאוד היום. לא היינו טובים בחצי הראשון בשום צורה אבל זה טבעי מאוד. ברבע שעה עשינו את מה שאנחנו רגילים לעשות וזה הספיק לנו לנצח את המשחק. לא חשבנו היום בכלל על קובאן".

על היכולת של סילבן לנדסברג בתקופה האחרונה אמר בלאט: "סילבן משחק בביטחון כי באימונים הוא משחק נגד שחקנים ברמה מאוד גבוהה והוא לא נופל מהם ביכולת. זה בונה לו את הביטחון והוא הפך להיות שחקן רוטציה לגיטימי בזכות ולא בחסד. הוא דוגמא לשחקן שדרך האימונים תפס בשתי ידיים את ההזדמנויות ונכנס לרוטציה".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב עם צביקה שרף מאמן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
לא חשבו על קובאן. בלאט עם שרף/מגד גוזני

מאמן מכבי ראשון לציון, צביקה שרף אמר בסיום: "כל משחק שמכבי משחקת בליגה וגם ברוב המשחקים באירופה, תלוי בה. אין לנו את הכוח המנטאלי להתמודד פתאום עם הובלה כזו כמו שהייתה לנו במחצית הראשונה. אמרתי לשחקנים בהפסקה שמכבי יבואו הרבה יותר אגרסיביים לרבע השלישי, ונשברנו. עברנו שבועיים קשים של הפסדים צמודים שפגעו בנו. קשה היום לנצח את מכבי תל אביב. מאז ההפסדים שלה בסיבוב הראשון היא מתייחסת למשחקים בליגה בצורה אחרת". על מאבק הירידה של קבוצתו אמר שרף: "לא עשיתי עדיין את החשבון בעקבות הניצחון של אשדוד. כל הכבוד לה על הניצחון אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. לא רק ראשון ואשדוד בסכנת ירידה, יש עוד קבוצות בפנים".

ג'ייק כהן, שסיים עם 16 נקודות מול האקסית אמר: "הלוואי וידעתי מה קרה ברבע השלישי. נתנו להם יותר מדי סלים קלים. בחצי הראשון עשינו עצירות חשובות, אבל הם שיפרו את ההתקפה שלהם במחצית השנייה. 26 נקודות לקבל ברבע זה הרבה. קשה להכניס את ההתקפה שלך לקצב כשבכל מהלך הגנתי חוטפים סל. אני בטוח שדייויד כעס על השחקנים בהפסקה, אני מכיר את זה כי הייתי בכמה משחקים כאלה במכבי. ביליתי חצי שנה עם שחקני מכבי והיה מיוחד לשחק מולם היום. חבל שלא ניצחנו היום, זו יכולה הייתה להיות נקמה יפה". על ההמשך אמר כהן: "יהיה רציני פה ברגעי ההכרעה. כל קבוצה תצטרך לתת יותר. אשדוד תילחם ואני מקווה שגם אנחנו. המוטיבציה שלנו היא לנצח משחקים ולא להתעסק בסכנת הירידה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גיא פניני שחקן מכבי תל אביב מול ג'ייק כהן שחקן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
רצה לגבור על חבריו לשעבר. כהן מול פניני/מגד גוזני

הקבוצה שהשיגה את הניצחון היוקרתי של הערב היא הפועל תל אביב, שחזרה מחיפה עם ניצחון מרשים על האלופה, 80:86. בכך, שמרו האדומים על סיכויים מצויינים לסיים במחזור הבא במקום הרביעי, במידה שינצחו את אשדוד מהתחתית.

מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין אמר לאחר הניצחון: "היה משחק גדול, מאוד כיף לשחק מול קהל כזה. לא היו לנו השבוע 10 שחקנים לאימון, וברבע האחרון שיחקתי עם חמישיה שלא תרגלתי בכלל. טמיר אריאלי וגולן גוט נתנו דקות ואני מאושר לראות את זה מצליח. פעם הייתי מתחכם ומוסיף אלמנטים תוך כדי העונה, היום אני שומר על הפשטות ועל יציבות". על הועדה שאישרה את מינויו לתפקיד מאמן נבחרת ישראל אמר אדלשטיין: "קיבלתי תגובות אוהדות מאנשי הפועל תל אביב ואנשי כדורסל מכל הקשת, אבל אני לא מתייחס לנבחרת עד האישור באיגוד יום רביעי".

מאמן מכבי חיפה, דני פרנקו הוסיף: "אני מסכים עם ארז, היה משחק גדול עם אווירה נהדרת. זה משחק שניצחו אותו השחקנים המשלימים במאבקים על הרצפה ומתחת לסלים. המשחק הזה בא לנו בזמן טוב, ניקח ממנו דברים חיובים כמו המשחק של אלכס צ'וברוביץ'. דונטה סמית' ומורן רוט לא במצב גופני טוב, מורן מתאושש אחרי שפעת קשה, דונטה, אחרי חמישה חודשים וחצי אינטנסיביים, מגלה סימפטומים של עייפות. אם הייתי יכול, דונטה סמית' לא היה מתלבש היום. היינו מסתדרים, אבל אתית זה לא נראה לי נכון כי גם קבוצות אחרות תלויות בתוצאה של המשחק הזה". על מינויו של אדלשטיין אמר פרנקו: "בואו נראה שהכל הולך חלק ביום רביעי ואז ניתן לארז את ברכת הדרך. לגבי השמועות שאני מועמד לתפקיד עוזר המאמן - בואו לא נרתום את העגלה לפני הסוסים".

ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
מסתמן שזה השבוע שלו. אדלשטיין/מגד גוזני

מי שהשיגה את הניצחון הקליל של הערב היא הפועל ירושלים, שדסרה ללא רחמים את ברק נתניה 64:85 בחוץ. "מאז ההפסד למכבי היה לנו שבוע בסדר. אחרי שמפסידים חייבים ללמוד וחייבים לעבור למשחק הבא", אמר מאמן הפועל ירושלים, בראד גרינברג, שאף החמיא לליאור אליהו: "היתה לו התחלה מצוינת וכך הוא היה לאורך כל המשחק. הוא שחקן ייחודי, מוסר, עובד חזק בהגנה. אני צריך לתת לו יותר הזדמנויות ליצור, זה משהו שאולי לא עשיתי מול מכבי תל אביבי בשבוע שעבר". על הקרב מול אולם הגרמנית ביורוקאפ אמר המאמן: "ביום רביעי נצטרך להיות אגרסיביים בהגנה, כמו הערב. נתכונן למשחק מול אולם החל מהאימון הבא, יש להם קבוצה טובה עם סגל עמוק".

אלירן גואטה, שחקן נתניה, סיכם: "לא נראינו טוב. שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד שניצלה את החולשות שלנו. ירושלים פתחה אגרסיבית, ברחה לנו מההתחלה, ואז היינו צריכים לרדוף אחריה כל המשחק. אנחנו צריכים להרים את הראש ולצאת מזה".

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
שחקן ייחודי. אליהו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully