וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איתן טיבי סובל ממתיחה בשריר

הצהובים נושמים לרווחה: הבלם שנפצע מול רעננה נבדק, ולא סובל מקרע במפשעה. זיו: "שבאר שבע לא תברח מהצהרות"

one

במכבי תל אביב נשמו אחר הצהריים לרווחה, כשהתוודעו כי איתן טיבי, שנפצע אמש (ראשון) בניצחון 0:2 על הפועל רעננה, סובל ממתיחה בשריר בלבד, ולא מקרע במפשעה. הבלם נבדק בשעות הצהריים, ישוב לכשירות מלאה בהתאם להתאוששותו מהפציעה ולא ישחק במדי הנבחרת מול סלובקיה בהמשך השבוע.

השחקנים של פאולו סוזה קיבלו יומיים חופשיים, כאשר באמצע השבוע יצטרפו שמונה מהם לסגלי הנבחרות השונות. רק ביום שישי יקבל המאמן סוזה את הסגל במלואו, לקראת משחק הליגה הבא נגד בית"ר ירושלים, שיערך ביום שני הבא, באצטדיון בנתניה.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג עם חולצה של ברק יצחקי. ברני ארדוב
חגיגה עם הקדשה ליצחקי. מכבי תל אביב אתמול/ברני ארדוב

"ברק יצחקי שחקן אדיר וחשוב לקבוצה. הוא שחקן חכם שעושה הרבה פעמים את ההבדל ונותן את הגולים החשובים" אמר שרן ייני בסיום, כשנשאל על חסרונו של החלוץ הפצוע. "הוא יחסר לנו ואנחנו מחכים לו. דיברנו ביננו שמישהו יבקיע גול ירים חולצה שלו ואני שמח. גם הקהל שיחק אותה בכל מה שקשור אליו. אנחנו תומכים בברק והוא לוקח את זה בצורה מדהימה. לא קל לעבור את זה פעמיים, אבל הוא התחזק מאוד בשנה האחרונה ואנחנו קבוצה מאוד מגובשת. אני רק מקווה שאנחנו עוזרים לו מספיק וכמובן שנמשיך לעשות את זה".

ייני התייחס לעייפות שלו ושל חבריו במשחק נגד רעננה והוסיף: "אתה אומר לעצמך כל הזמן 'אני לא עייף, אני לא עייף', אבל בסופו של דבר המשחקים נגד באזל הם לא כמו המשחקים בליגה. המשחקים בליגה האירופית קשים ואני חושב שיש לנו 12 משחקים יותר משאר הקבוצות בליגה. המשחק בבאזל היה מעייף מאוד וסוחט. אתם בכלל לא מבינים את הרמה שצריך להשקיע, אפילו מבחינה מנטלית, בלהיות מרוכז בכל רגע נתון ועדיין הם היו גדולים עלינו. אני מקווה שבהמשך נצבור עוד ניסיון, נבנה מסורת ונוכל להתגבר גם על קבוצות כאלה"

ייני נשאל על הקושי וההתמודדות עם העובדה שהפועל באר שבע ממשיכה לנצח ונצמדת בכל שבת מחדש בטבלה ואמר: "לנו זה לא קשה, להם זה קשה. באר שבע היא זו שמסתכלת למעלה. אנחנו מסתכלים על הטבלה וטוב לנו כי אנחנו מובילים ואנחנו עם השקט הנפשי שלנו. עכשיו אין לנו את אירופה ואין לנו עוד משחקים. להם יש גביע והם יצברו קצת עייפות".

ייני התייחס לדבריו של אליניב ברדה הבאר שבעי, שאמר שקבוצתו ממתינה למעידה של הצהובים: "שיחכה. אנחנו נסתכל רק על עצמנו והוא יסתכל עלינו, מבחינתנו זה טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב שרן ייני מול שחקן באזל טאולנט ג'אקה. ברני ארדוב
"המשחק בבאזל היה מעייף מאוד וסוחט". ייני/ברני ארדוב

המגן יואב זיו, שתחילה תופקד אתמול כמגן-קשר באגף שמאל ועבר לשחק בימין במחצית השנייה, התייחס לקושי במעבר מהליגה האירופית בחזרה לליגת העל: "זה בהחלט קשה מאוד, גם מנטלית ובמיוחד פיזית. לא היה לנו הרבה זמן לנוח, הייתה טיסה לא קלה מבאזל והספקנו לעשות אימון אחד ואז ישר למשחק. היה לנו חשוב לנו מאוד לחזור עם שלוש הנקודות. זה היה משחק עם לב והקרבה, פחות עם יכולת טובה. ראינו הרבה נחישות, חיפוי והקרבה, וכולם גם שמחו בשביל ברק יצחקי והקדישו לו את הניצחון"

זיו נשאל גם הוא, על ההשפעה של פציעתו של יצחקי על שאר שחקני הסגל והשיב: "זה השפיע מאוד. כולם ראו שחקן שמתכונן ומכין את עצמו למשחק, שחקן חשוב מאוד שחזר לשיא הכושר אחרי פציעה דומה, וכשאתה רואה אותו במצב הזה, זה משפיע. רצינו לעשות הכול בבאזל כדי לחפות על החיסרון שלו וזה בהחלט השפיע על מצב הרוח של כולם".

זיו הוסיף: "הפועל באר שבע עושה עונה פנטסטית. אין מה להכחיש שהם היחידים שנותרו איתנו במרוץ לאליפות, אז שיתמודדו עם הלחץ. ההתמודדות הזו במאני טיים - זה מה שקשה. עכשיו אין להם לאן לברוח. הלחץ הוא על כולם, כל אחת והמטרות שלה, גם אנחנו וגם הם. אני חושב שמעכשיו באר שבע צריכה להתמודד יותר עם לחץ ולהפסיק לברוח מהצהרות".

יואב זיו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מעביר את הלחץ לבאר שבע. זיו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully