וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "תמיד קשה לשחזר זכייה באליפות"

מאמן מכבי ת"א: "עשר שנים מכבי לא זכתה באליפות והמועדון לא רגיל למאבקים כאלה". טיבי הפצוע ישוחרר מסגל הנבחרת

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 0:2 את הפועל רעננה, ופתחה שוב פער של ארבע נקודות מהפועל באר שבע. ראדה פריצה (21) וערן זהבי (82) חיפו על משחק לא טוב של הצהובים, שממשיך רצף של ארבעה משחקים עם יכולת ממש לא מרשימה. אם זה לא מספיק, איתן טיבי מתח שריר בדקה ה-57 והוחלף. בקבוצה ממתינים לשמוע האם הדבר יצריך היעדרות מהמגרשים, שכן בשבועות הקרובים תפגוש הקבוצה את בית"ר ירושלים (מחזור 25) והפועל תל אביב (26). ראשי הנבחרת עודכנו לגבי מצבו של טיבי, שככל הנראה לא יהיה כשיר למשחק מול סלובקיה, ומי שאמור להיות מזומן במקומו הוא הבלם טל בן חיים. מחר טיבי ייבדק.

"לא משחק גדול שלנו", סיכם זהבי, שחגג עם החולצה של ברק יצחקי לאחר שכבש את שער הניצחון. "אבל בואו לא נשכח שהיה לנו משחק עם מאמץ אדיר בבאזל ושאנחנו אחרי שבועיים קשים. הכי חשוב - שחזרנו למסלול הניצחונות, עשינו את זה ואני שמח. מסתכלים קדימה, ומנסים לשפר את היכולת. מתחילת העונה אנחנו מסתכלים על עצמנו, הכול תלוי בנו. סיימנו עם אירופה ויהיה לנו יותר זמן להתכונן לליגה, לכל משחק בנפרד. נוכל לשפר את היכולת. הקהל תמיד רוצה לראות כדורגל טוב וגם אנחנו. לא היה לנו זמן להתאמן. צריך לתת גם מילה טובה לרעננה, הם קבוצה טובה ויש מאמן שמכין אותם טוב למשחק. הכי חשוב שניצחנו".

מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל רעננה

ברק יצחקי, טל בן חיים, קרלוס גרסיה שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קיבל אהבה מהיציעים ומהשחקנים. יצחקי/ברני ארדוב

המאמן פאולו סוזה אמר: "היה לנו שבוע מאוד קשה. זו תוצאה טובה, זה ניצחון שהושג עם הרבה לב. אני בהחלט שמח וגאה בשחקנים שלי, כי אחרי כל הקשיים והדרישות שהיו מהם בתקופה האחרונה, הגענו למשחק בו גם ניצחנו וגם שמרנו על רשת נקייה. ככה שאני בהחלט שבע רצון. אני מרוצה מהתוצאה, היא מאוד חשובה עבורנו. יש רגעים ומשחקים שבהם צריך רק לחפש את התוצאה וזה היה כזה רגע".

המאמן הוסיף: "העייפות היא נורמלית ואני אומר את זה כבר תקופה ארוכה. קבוצות שמשחקות באירופה, בייחוד הקבוצה שלנו, שלא רגילה לזה בשנים האחרונות, בכמה מסגרות, באינטנסיביות ובכמה תחרויות, זה לא קל".

על מאבק האליפות מול הפועל באר שבע: "במשך עשר שנים מכבי לא זכתה באליפות והמועדון לא רגיל למאבקים כאלה, בניגוד למכבי חיפה שזכתה בהרבה אליפויות בשנים האחרונות. אנחנו צריכים ללמוד להתרגל לזה ואנחנו יודעים שזה קשה לשחזר זכייה באליפות, כי כל היריבות שלנו מנסות לנצח אותנו ולהשתפר כשהן משחקות מולנו. הפועל באר שבע עושה דברים מצוינים העונה, אבל גם אנחנו עושים עונה טובה מאוד. אנחנו ממשיכים לנצח, להיות בראש הטבלה והשחקנים מראים לי עד עכשיו שהם יודעים איך להתמודד עם הלחץ והסיטואציה הזו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג עם חולצה של ברק יצחקי. ברני ארדוב
יודע למי להקדיש את השער. זהבי/ברני ארדוב

על הפגיעה בהכנות למשחק מול בית"ר בגלל שבוע הנבחרת אמר סוזה: "זה רגע משמעותי במהלך העונה, הרבה מאוד משחקים ואנחנו מקווים שכולם יחזרו בריאים ואף אחד לא ייפצע במשחקים האלה וזו כבר תהיה עזרה גדולה עבורנו. כשהם יחזרו, נבחן את מצבם וכולם יקבלו זמן התאוששות. רק בשישי יהיו לנו את כל השחקנים ונתחיל בהכנות למשחק מול בית"ר".

על האווירה בחדר ההלבשה בגלל כל הפציעות: "מהשבוע הראשון שלי בקבוצה יש אווירה מצוינת בחדר ההלבשה. כולם דואגים לכולם. ראינו גם במשחק היום כמה השחקנים מפגינים את התמיכה שלהם באלה שנפצעו ולא יכולים לשחק. זה משהו טבעי עבורי, כי אני רואה את זה מהם יום-יום".

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי: "ראינו קבוצה שלחצה ונלחמה, הגענו למצבים שהיינו צריכים והכדור לא נכנס. זה קורה לנו הרבה לאחרונה וחבל, אבל אני מעודד מהיכולת והשחקנים. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו מגיעים למצבים". על הרחקתו אמר: "לא רוצה לדבר על השיפוט. טעויות קורות, חבל שזה נגדנו. השופט אמר שהורחקתי כי נכנסתי מטר למגרש כשטענתי שהיה יד לפני השער של זהבי. נצטרך עוד משחק טוב ולהביא נקודות בשבוע הבא מסכנין, זה משחק קשה".

ערן זהבי, רמי מרבאל שחקני מכבי תל אביב חוגגים מול מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
הסיבה להרחקה. קורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully