וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "אין אחד שלא רוצה שהעונה הרעה הזאת תיגמר"

דכדוך במועדון נוכח היכולת. איליץ' יעזוב בקיץ. עבדורחימי חוטף: "מצחיק שהכתירו אותו למסי". חוזה חדש יוצע לטועמה

one

למרות שלא ניצחה זה משחק רביעי ברציפות, נראה כי התיקו (1:1) מול קרית שמונה סיפק את שחקני הפועל תל אביב אמש (שבת) בבלומפילד. "נכון שאנחנו פראיירים אבל לפחות לא הפסדנו את המשחק", אמר אחד השחקנים לאחר המשחק. "לפחות התיקו די הבטיח לנו את המקום בפלייאוף העליון. הדרך היחידה שלנו להחזיר לאוהדים על התמיכה שלנו תהיה רק בניצחון בדרבי". למרות האופטימיות שניסו לשדר בקבוצה יש תחושה כאילו במועדון רק רוצים שהעונה תסתיים: "אנחנו נעשה הכול כדי להשיג את הכרטיס לאירופה, אבל אין אחד כאן שלא רוצה שהעונה הרעה הזו תיגמר. אנחנו מבינים שאירופה יכולה להכניס כסף למועדון אבל ביכולת שלנו יהיה קשה לתפוס את המקום השלישי".

ישראל זגורי, עומר דמארי, סלים טועמה, שי אבוטבול שחקני הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"ביכולת שלנו יהיה קשה לתפוס את המקום השלישי"/יוסי ציפקיס

מלבד התחושה הלא טובה שקיימת במישור המקצועי, נראה כי הדברים עוד גרועים יותר במישור הכלכלי. בהפועל תל אביב ישנם לא מעט אנשים שחוששים מסיום העונה, שאמורה לבשר לא מעט גזרות כלכליות על המועדון. כמו כן, במועדון ישנם גורמים המאשימים את רמון בהתרסקות המיועדת בקיץ בעיקר בגלל גובה התחייבויות שמגיע לכ-30 מיליון שקלים לשנים הבאות: "רמון אומנם דאג שהשנה לא יהיה גירעון תפעולי אבל הוא יותר דאג לערבויות שלו ושלא יממשו לו אותם. יש כל כך הרבה התחייבויות למועדון שלא פלא שאף אחד לא דופק על הדלת כדי לקחת אותו. אף אחד לא עמד לו עם האקדח על הצוואר והכריח אותו להחתים ולפזר כסף בלי אחריות. הוא רצה להחליט ועכשיו הוא מאשים את כולם על אותן החלטות".

הפועל תל אביב הגיבה לדברים: "ישנם גורמים שמתחבאים ומדברים בעילום, שכל מטרתם היא לפגוע במועדון בזמן שרמון ועידו חג'ג' הם היחידים שעובדים מסביב לשעון כדי להבטיח שהפועל תל אביב תמשיך להיות חזקה למרות הקשיים, וזאת ע שיגיע רוכש חדש שיבסס את המצב הכלכלי של המועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חיים רמון בעלים הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"רמון אומנם דאג שהשנה לא יהיה גירעון תפעולי אבל הוא יותר דאג לערבויות שלו ושלא יממשו לו אותם"/יוסי ציפקיס

כחלק מהגזרות הכלכליות נראה כי הפועל תל אביב תיאלץ לשחרר לא מעט מכוכביה ולבנות שוב סגל חדש בקיץ תחת מאמן חדש. דווקא מי שנראה כרגע שאמור להמשיך במדי הקבוצה הוא הקשר סלים טועמה. הפועל תל אביב אמורה להציע לטועמה חוזה חדש בקרוב, אומנם לא בסכומים גבוהים כפי שמרוויח כיום, אבל לפחות לעוד שנתיים, כשהמטרה היא שטועמה יפרוש כשחקן הקבוצה.

סלים טועמה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
צפוי לקבל חושה לשנתיים הבאות. טועמה/קובי אליהו

בניגוד לטועמה מי שצפוי לא להמשיך הוא הבלם ברנקו איליץ', ששוב אתמול שוב ספג מטח ביקורת מחבריו לקבוצה. "באימונים נראה שהוא עושה טובה וככה זה גם נראה במגרש", אמר אחד השחקנים. בהפועל כבר קיימת החלטה עקורנית שאיליץ', שמחזיק את החוזה הגבוה ביותר מבין זרי הקבוצה, לא ימשיך בעונה הבאה ובקיץ מקווים במועדון שהבלם הסלובני ימצא קבוצה שתהיה מכונה לכבד את חוזהו המוערך ב200 אלף יורו בעונה. בהפועל מודעים היטב כי ייתכן שיצטרכו להגיע עם הבלם להסדר על שחררו או להשלים את שכרו אם יימצא קבוצה אחרת שלא תהיה מכונה לשלם את חוזהו.

מלבד זאת, בהפועל תל אביב יש אכזבה מלא מעט שחקנים, ביניהם בסארט עבדורחימי. "זה מצחיק שאנשים פה בתקשורת כבר הכתירו אותו למסי הבא", אמר אחד השחקנים. "כנראה שהוא לא סתם הגיע לארץ, כי זו הרמה שלו". אברהם צ'קול, ששוב אכזב אמש, אמור לפנות את מקומו בהרכב כשליאור לוי יחד עם אוראל דגני אמורים לשוב להרכב הקבוצה מול מ.ס אשדוד.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב לפני ברנקו איליץ'. יוסי ציפקיס
"באימונים נראה שהוא עושה טובה וככה זה גם נראה במגרש". איליץ' לצד עמוס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully