וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "זה לא יכול להימשך ככה, חייבים לדעת לנצח"

הפועל תל אביב לא ניצחה משחק רביעי רצוף, בן שמעון: "ניצול מצבים זה משהו שאנו לוקים בו". בכר: "מרוצה מהתוצאה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב השלימה היום (שבת) משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, אחרי שסיימה ב-1:1 מול עירוני קרית שמונה בבלומפילד. האורחים עלו ליתרון בהתקפה מתפרצת של אחמד עאבד (73), על אף ששיחקו בעשרה שחקנים, אבל הרכש פטר אורלנדיץ' השווה בדקה ה-85 ומנע הפסד לאדומים.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב עם עוזרו אסי דומב. יוסי ציפקיס
"לא פשוט להיות דומיננטיים ולהניע כדור מול קבוצה טובה כזאת". בן שמעון/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון אמר בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה טובה, שלטנו לאורך כל המשחק, אבל אתכם מעניין איך אנחנו מוציאים ניצחונות. הרי אי אפשר להמשיך ככה, חייבים למצוא את הדרך לנצח, ואני מקווה שזה יקרה, אנחנו קבוצה טובה.

"אחנו מגיעים למספיק מצבים, אבל אחוז הניצול לא טוב. אם היינו כובשים שער מאחד המצבים שלנו, זה היה משחרר הרבה מאוד לחץ. ניצול מצבים זה משהו שאנחנו לוקים בו העונה".

לגבי היכולת של ההגנה, ששוב ספגה גול, אמר המאמן: "היום ההגנה תפקדה מצוין. הייתה פעם אחת שהם הצליחו לברוח לנו, אבל אנחנו הצלחנו לברוח להם עשר פעמים ולא כבשנו. צריך להבין ששיחקנו מול קבוצה איכותית, ומצאנו את הדרך, לא פשוט להיות דומיננטיים ולהניע כדור מול קבוצה טובה כזאת. אבל התוצאה לא טובה". על הבעיה המנטלית של הקבוצה: "אפשר לשנות את זה, בשביל זה אנחנו פה. יש תכונות מנטליות שאפשר לשנות כאן ועכשיו".

הקפטן שי אבוטבול: "אנחנו לא מסתכלים על הפלייאוף התחתון, המטרה שלנו היא פלייאוף עליון. ראינו היום קבוצה שרוצה ורצה אבל מולנו הייתה קבוצה מאומנת וטובה שלא סתם נמצאת איפה שהיא נמצאת".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
לא קל לשחק בנחיתות מספרית מול הפועל. ברק בכר/יוסי ציפקיס

ברק בכר, מאמן עירוני קרית שמונה: "אני מרוצה. עמדנו מצוין ב-10 שחקנים וכבר הובלנו, אבל זה לא קל לשחק חצי שעה מול קבוצה כזאת בבלומפילד ב-10 שחקנים. לפעמים יש גם משחקים פחות טובים, שיחקנו מול קבוצה טובה. נכון שהם שלטו, אבל הם לא הגיעו להרבה מצבים. דווקא אנחנו הגענו למצבים ב-10 שחקנים ויצאנו קדימה, התוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully